וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנגד ארבעה בנים דיבר הפפראצי

לכל בנות ישראל יצא להיתקל בארבעה סוגי גברים, חכם, רשע, תם ושאינו יודע לשאול. לפניכם סלבס שמייצגים למופת את ארבעת הבנים מהגדת פסח

חשבתם שהלילה הזה כולו רק מצה? אז כנראה שלא הבנתם את הסאבטקסט של ההגדה. חג החירות בא ללמד אותנו כמה דברים הרבה יותר חשובים ממצה וחרוסת, ולקחת אותנו אחורה אל המקורות של הגבר הישראלי. בסופו של דבר, אלו הם אבני היסוד של הטייפקאסטים שמסתובבים בינינו, חיים בסביבתנו ומתחתנים עם בנותינו. אז לפני שאנחנו נופלים להגדרות (וזה יקרה ממש עוד מעט) תחשבו מה חג הפסח בא ללמד אותנו על גברברי ארצנו. על ארבעה בנים דיבר הפפראצי, והרי הם לפניכם:

חכם – עידו רוזנבלום

הוא מסוג הגברים שייענו בדיוק על הדרישות שפרסמת באתר ההיכרויות - הוא גבוה, הוא מצחיק ושנון, יצירתי ואינטלקטואל, הוא ישלים לך משפטים וידע בדיוק מה את חושבת עוד לפני שחשבת את זה בעצמך. הוא יפתיע אותך בידע כללי מרשים ומקיף, אבל יתעניין גם בעולם הפרטי שלך ויזכור את השם של הבוסית שלך כבר אחרי הדייט הראשון. את תרגישי שהשיחות איתו לא משעממות אותך אף פעם והוא יצחיק אותך עד דמעות וכאבי בטן שיחסכו לך אימונים במכון. הוא יהיה רגיש אבל ציני, מתוק אבל גבר, חתיך אבל לא יותר יפה ממך ובדיוק כשתרצי להביא אותו לאמא – תגלי שהחכם הזה כבר התחתן עם מישהי לא פחות אינטלגנטית ממנו. את ביקשת שיהיה חכם, לא?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פשוט גאון! עידו רוזנבלום. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשע – הצל (יואב אליאסי)

במקרה הזה, גם הבאד-גאייז שלנו בדיוק כמו הראפרים הישראלים - הם קצת חיקוי של חו"ל. אז את אולי לא תקבלי באד בוי של ממש עם אטיטיוד סקסי ופרוע, אבל תסתפקי בפרובוקטור לא קטן (בדרך כלל קטן גם פיזית) שעושה בעיקר הרבה רעש והרבה קעקועים. הוא יבוא לאסוף אותך בהאמר האימתני שלו, בדרך תדרסו איזה חתול או שניים, את תבהלי והוא מצידו לא יבין למה יש כל-כך הרבה באמפרים ליד הבית שלך. הוא יראה קשוח ונוקשה אבל ייעלב מכל הערה שתפני לעברו, ובעיקר תרגישי שאת במערכת יחסים משולשת איתו ועם האגו המנופח שלו. הריב הכי גדול שלו יהיה עם דוגמנית טבעונית והפשע הכי נתעב שלו זה שהוא עדיין הולך עם בנדנה וחושב שזה מגניב. אבל אל תדאגי, לפחות המותגים שהוא ילבש יהיו מקוריים וגם הכסף שיתקמצן להוציא עליך, יהיה אמיתי לגמרי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יואב אליאסי הצל. אביב חופי
הבחור הכי מרושע. יואב אליאסי. צילום: אביב חופי/אביב חופי

תם – עידן עמדי

הוא חייל קרבי לשעבר, מלח הארץ עם חיוך כובש וכתפיים רחבות שתוכלי להישען עליהן. הוא יכתוב לך בלדות מרגשות ויאמין שהחיים הם מסע רומנטי, בו הטובים מנצחים ואחרי הכל - נשארת האהבה. אמא שלך תתאהב בו ממבט ראשון ותטחן לך את המוח שאת חייבת לשמור עליו כי הוא חומר לחתונה. הוא מצדו יהיה נאמן ומסור, אמין וחבר אמת, כזה שתמיד רצית וחלמת עליו...לפחות בהתחלה. אם את מסוג הבחורות שאוהבות אתגרים, יכול להיות שבשלב מסוים החלום על הגבר המתחשב יתחיל לשעמם אותך ותרצי להרגיש קצת פחות מובנית מאליה, גם אם זה בא לטובתך. כאלה אנחנו, בנות ישראל. ואז, ברגע שתרצי מישהו קצת יותר מניאק, אנחנו נמליץ לך להיזכר באלטרנטיבה המיוחדת עם ההאמר והקעקועים כדי שתביני שאם החכם נשוי, אז לפחות תוכלי להיות בטוחה שהתם ישאר תמיד שלך.

עידן עמדי - נגמר (סינגל). אוהד רומנו,
תמיד יישאר נאמן ומסור. עידן עמדי. צילום: יח"צ/אוהד רומנו

שאינו יודע לשאול – טום קשתי

הוא לא יודע לשאול וגם לא כל-כך יודע לענות, אלא אם כן תשאלי אותו מה הצד הטוב שלו ואז הוא לא יחשוב פעמיים (כי גם פעם אחת זה יותר מדי) ויגיד ש"אין צד לא טוב, יש צד שלא טוב לו!". הבחור שלך יקדיש את כל כולו לטיפוח ואסתטיקה, יתארגן ליציאה לפחות חצי שעה יותר ממך וארסנל הקרמים והסבונים השונים שיחזיק במקלחת שלו, יגרמו לך להוריד את הראש ולהרגיש קצת כמו נטלי דדון ב"הישרדות" – יפה אבל מלוכלכת. אם בכל זאת החלטת ללכת על המאותגר-שאלתית, כנראה שחשוב לך להיות זו שנתפסת כצד בעל הטקט, החוכמה והרצינות בקשר, או שאת פשוט אוהבת גברים חתיכים שלא צריך לחשוב למה הם התכוונו כשהם אמרו X, כי רוב הסיכויים שכשהם אומרים X, הם פשוט מתכוונים לדאודורנט שלהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה שלא יודע מה זה ערסל. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully