וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת לדייט: אהבה לא חוצה יבשות

1.4.2014 / 8:40

הגיע הזמן להפסיק להשלות את עצמכם- אם בן הזוג שלכם גר בכלל בחו"ל אין לאהבה סיכוי לשרוד

פגשתי בחורה נחמדה. לא סתם בפאב או במסיבה, אלא הכרנו דווקא דרך אנשים שאני מכיר, חברים של חברים. ראיתי אותה כבר כמה פעמים בכל מיני מפגשים שונים של החברים שלי, והיא תמיד הייתה לבדה, עשתה קולות של רווקה וגם קיבלתי ממנה את הרושם שהיא בקטע שלי. ככה זה, בראש שלי כולן בקטע שלי. אז מה אם אני לבד כבר יותר משנה.

ואז, לפני בערך שבוע, באחד מאותם מפגשים בזויים שבהם כולם התלהבו מאיזה סלט פסטה קר שאחד החברים הכין למרות שהיה לו טעם של חפרפרת, אני והבחורה החלפנו כמה מילים. לא שיחה רצינית, סתם שלום שלום. שמחתי לגלות שלא רק שהיא חמודה נורא, היא גם ממש נחמדה. המשכנו לדבר, היא סיפרה לי מה היא לומדת, אני סיפרתי קצת על עצמי ושהטור שלי בוואלה סינגלס מועמד לפוליצר, ואז בסוף היא גם חייכה ואמרה: "תוסיף אותי בפייסבוק ונמשיך לדבר שם". ניצחון!

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

"במערכת יחסים"

באותו ערב כשחזרתי הביתה, הדבר הראשון שעשיתי היה להוסיף אותה בפייסבוק. חיפשתי אותה לפי הפרטים שהיא נתנה לי, מצאתי אותה בקלות, לחצתי על Add Friend, אבל אז חשכו עיניי: בתמונה הקאבר שלה היא הייתה מחובקת עם מישהו בזמן שהם טועמים את השקדים אחד של השניה. חשבתי לעצמי שאולי זה בן דוד או קרוב משפחה שהיא פשוט מאוד אוהבת, אבל אז גם ראיתי שהיא In A Relationship.
רגע לפני שזרקתי את הלפטפופ מהחלון מרוב תסכול, ניסיתי לברר עם עצמי כמה דברים: לפני הכל, אם יש לה חבר, למה היא תמיד מגיעה לבדה לכל האירועים האלה? ואיך זה שאף פעם אף אחד לא דיבר על זה שיש לה חבר או הזכיר את עצם העובדה שהיא לא פנויה? הרי חברים שלי ידעו שאני מעוניין בה. למה הם לא הזהירו אותי שהיא תפוסה?

הייתי יכול להמשיך עם התהיות שלי עוד ועוד, אבל בירור פייסבוקי קצר העלה את המסקנה הבאה: חבר שלה גר בחו"ל. קוראים לו יוהאן, או סטפן או אייכמן, אני לא באמת זוכר, אבל מה שבטוח, הוא גר בחו"ל. אני מתאר לעצמי שלא מדובר בתופעה רווחת, אבל כבר יצא לי להכיר כמה בנות שיש להן חבר שגר בחו"ל. הן פה, והוא שם. מרחק טיסה. היא פה. מרחק אלפי שקלים. והוא שם. מרחק שיחת וידאו מפוקסלת בסקייפ. בשביל מה זה טוב? מה הופך אותם לחברים חוץ מעצם ההגדרה המטופשת של "יש לי חבר"? אז זהו, שכלום.

רחוק מהעין

כי זה נחמד נורא להגיד שיש לך חבר, וזה נשמע אפילו אקזוטי כשאת אומרת שהוא מחו"ל, אבל האמת המביכה היא שנפגשתם רק פעמיים או שלוש, והפעם הבאה שתיפגשו תהיה עוד... המון זמן, וגם אז זה יהיה למקסימום חודש, חודש שבסופו הוא יחזור למדינה האקזוטית שלו ואת תישארי פה עם ההגדרה של חבר. את רוצה חבר? תשיגי לעצמך חבר אמיתי מהארץ. כזה שאפשר להיפגש איתו באמת. ברגע שיש לך חבר מחו"ל את בעצם ויתרת. מצד אחד, יש לך חבר, ואת לא פנויה לקשר. מצד שני, לא באמת יש לך חבר, ואת עדיין לא פנויה. ולמה זה משנה?

כי לחבר מעבר לים, בדיוק כמו לחבר שאפשר להגיע אליו בנסיעה קצרה על אופניים, יש צרכים, וסביר להניח שבזמן שאתם מדברים בפייסבוק והוא כותב לך שהוא חייב ללכת לכמה דקות ושהוא עוד מעט חוזר הוא הולך רגע לעשות קצת שופי פלופי עם בחורה אחרת.

חבר זו לא רק הגדרה. ההגדרה הזו צריכה להיות מגובה במעשים. באותה מידה את יכולה להגיד גם שבראד פיט הוא חבר שלך ושאת שוכבת עם ג'סטין ביבר פעמיים ביום. גם אני יכול להגיד שיש לי חברה בחו"ל. האמת, זה אחלה תירוץ ללהיות בתול. וזה אפילו חרוז. אני כבר מריח את הסטיקר: בן יותר מ-20 ועדיין בתול. גם לי יש חברה מחו"ל.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully