וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמי, ככה לא תמצאי אהבה

יעל לוין

31.3.2014 / 8:52

מלפתח ציפיות מוגזמות ועד להיות בררנית מדיי- כל הטעויות שנשים עושות באתרי היכרויות

לא רק גברים, גם נשים עושות לא מעט טעויות כשהן גולשות באתרי היכרויות. על אף שנדמה שהן ה"רציניות" מבין שני המינים ושכל אישה מוצפת באופן מיידי בעשרות הודעות על ידי גברים שטופי זימה – זה לא תמיד המצב. יש נשים שלא מקבלות הרבה פניות או לפחות לא כאלה מבחורים שמתאימים להן ולא כולן נמצאות שם כדי למצוא בעל. אז לא משנה לאיזו מטרה פתחת לעצמך פרופיל באתר היכרויות, אנחנו בטוחים שתשמחי לקבל ממנו את המקסימום. הנה חמש טעויות נפוצות שכדאי להימנע מהן:

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

את חושבת שהתמונה היא מה שקובע
קשה להתווכח עם העובדה שבמדיום הווירטואלי, רוב הגברים מתמקדים בתמונות שלך ומדרגים אותך לפי קטגוריות רדודות של "נראית טוב" או "לא נראית טוב" (ובואי נודה בזה, נשים עושות את זה לא פחות). על סמך זה הם מחליטים אם לפנות אלייך או לא. יש לנו כמה דברים לומר לך על זה: ראשית, האם את רוצה לצאת עם גבר ששופט אותך רק על סמך המראה החיצוני? ושנית, אם תשתפי פעולה אם המשחק הזה, תישארי תקועה באותה הנקודה. אז כן, תמונה טובה ומחמיאה זה חשוב, אבל חשוב לא פחות להשקיע בפרטי הפרופיל שלך, כך שגבר שיקרא אותך יבין שיש בך הרבה מעבר. אם את מצחיקה, חכמה או מוכשרת – הבהירי להם ולעצמך שהתכונות האלה חשובות לא פחות, אם לא יותר.

את לא טבעית
הרבה נשים מפחדות לכתוב את מה שהן באמת רוצות בפרופיל ההיכרויות שלהן. חוששות לתאר את עצמן באריכות כדי שהצד השני לא יניח שהן "חופרות" או נורא משתדלות להעביר מסר של קלילות ומתיקות כדי למשוך בחורים, במקום לכתוב למשל, שהן מחפשות קשר רציני. אל תנסי להיות הבחורה שאת חושבת שגברים שרוצים שתהיי – היי את עצמך, בדיוק כמו במציאות וכתבי מה שמתחשק לך. בלי קלישאות כמו "ספונטנית ורגישה, אוהבת לבלות עם חברים בים!" אם את בכלל מעדיפה מרתונים של סדרות ערפדים בטלוויזיה. אנחנו בטוחים שאת מעדיפה למשוך את מי שמתאים לך, ולא סתם בחורים שמסתפקים באישה שמעידה על עצמה שהיא "חמודה וחייכנית".

בר רפאלי בתאילנד. אינסטגרם, צילום מסך
גם אם את נראית כמו בר רפאלי, עדיין חשוב גם מה שמעבר. צילום: אינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם

את לא נותנת צ'אנס
כמו שגברים יכולים להיות שיפוטיים, גם נשים יכולות להיות. והן אכן שיפוטיות ונוטות לפסול "מועמדים" בגלל זוטות – אולי הוא כתב עם איזו שגיאת כתיב, או שמהתמונה שלו לא נשקף איזה אביב אלוש שרירי. אם את באמת מחפשת אהבה, אל תפלי לאותן מלכודות כמו כולם ונסי למקסם את ההיכרות שלך עם הבחור, עד כמה שהמדיום מאפשר. זכרי שתכונות כמו כריזמטיות, סקס אפיל ואפילו שנינות לא תמיד צולחות את מסך המחשב. אז אל תחפשי בחור מושלם ברשת, חפשי מישהו שיסקרן ויעניין אותך, ותני לו צ'אנס. במקרה הכי גרוע, יהיה לך דייט לא מוצלח. אף אחת עדיין לא מתה מזה.

את מפתחת ציפיות
לכולנו יש את החברה הזו, שנרשמה לאתר היכרויות והבחור הראשון שהכירה שם הפך להיות בעלה. מה לעשות שצריך הרבה מזל כדי למצוא את עצמך בתרחיש כזה. רוב הסיכויים הם שתצטרכי לנהל הרבה צ'אטים סתמיים או שיחות טלפון מאכזבות – שלא לדבר על דייטים כושלים - עד שיגיע בחור שימצא חן בעינייך. כמו בחיים, גם באתרי היכרויות, אהבה לא תמיד מגיעה בקלות. אבל בסוף היא מגיעה. אז במקום לקוות שתכירי את הבחור שלך תוך יומיים מהרגע שנרשמת לאתר ואז להתאכזב ולהתייאש, או לחלופין לנהל שיחה קולחת עם בחור שעדיין לא פגשת ולהיות בטוחה שמצאת את אהבת חייך – קחי בחשבון שמדובר בתהליך, לפעמים קצר ולפעמים ארוך. אבל אם מתמידים, הוא משתלם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
כלה עם מחשב. ShutterStock
קחי בחשבון שרוב הסיכויים שלא תתחתני עם הבחור הראשון שתצ'וטטי איתו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

את שופטת את עצמך
גם ב-2014, כשרוב החיים שלנו מתנהלים במדיה הדיגיטלית, הרבה נשים (וגברים) מרגישות שמשהו לא בסדר איתן אם הן צריכות לחפש זוגיות באתרי היכרויות. זה הזמן להיפטר מהדעות הקדומות ולקבל את העובדה שזו הדרך הפופולארית והלגיטימית להכיר בני זוג פוטנציאליים, ואין שום דבר רע בזה. אם את לא שלמה עם הימצאותך באתר, סביר להניח שמראש תפסלי גם בחורים שיכולים מאוד להתאים לך. אל תקחי את זה כל כך קשה- כולם עושים את זה וזה אפילו מאוד מגניב אם תחשבי על זה לעומק.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

אילוסטרציה. ShutterStock
זה בסדר. כולם עושים את זה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully