וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן סקס כבר עשית לו?

27.3.2014 / 8:53

רוצה לדעת אם הוא הגבר הנכון בשבילך? מבחן המיטה שלפנייך יעזור לך לקבוע אם להישאר איתו או להמשיך הלאה

הגבר המושלם. מה לא נאמר עליו ומה לא נכתב עליו. נדמה שכבר סופר הכל בקשר לתכונות האופי ודפוסי ההתנהגות שצריך להחזיק בהם האביר עם הסוס הלבן שלך. אלא שלמרות כל הדיבורים האינסופיים עליו, עניין אחד בכל זאת נשכח והצליח לחמוק מתחת לראדר של מבקרי המין הגברי באשר הם: הסקס, גבירותיי, הסקס. כי הוא יכול להיות האדם הכי טוב, איש הקריירה הכי מצליח, עשיר כמו ביל גייטס וחכם כמו שלמה המלך, אבל אם הסקס איתו מבאס כמו צפיה בשידורים חוזרים של סברי מרנן, זה משהו שממש לא כדאי לך להחליק. איך בדיוק תדעי שהוא באמת הבחור הנכון? הנה לפניך מבחן המיטה הקובע:

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

איך הוא נוגע?
ערך רב יש למגע. כשהוא טוב, יש בכוחו לנחם, להרגיע, לחרמן, לשמח ומה לא. כשהוא רע, הוא יכול להציק כמו זבוב בתוך העין ולהפוך אותך לאישה הכי עצבנית בתבל. אם הגבר שלך יודע להעביר את אצבעותיו וכפות ידיו בדיוק במקומות הנכונים, ללטף אותך, לשחק לך בשיער ולעשות לך "נעימי" בדיוק כמו שאת אוהבת, כדאי מאוד שתשמרי אותו ותשאירי אותו כמה שיותר צמוד וקרוב אלייך. אם הוא אחד כזה שכל מגע שלו עוקץ, מגרד ומכאיב, נסי ללמד אותו איך נכון וכיף לך שנוגעים. לכושר הלמידה שלו יש חשיבות רבה ומכרעת כי אם יש רצון לדעת – שווה להתעכב ולהסביר. לכי תדעי, אולי עוד תטפחי כאן גבר שבשלבים מאוחרים יותר של "השיעורים" הפרטיים שתתני לו, יהפוך לנגד עינייך למסז'יסט על. בכל מקרה – אל תתפשרי. מגיע לך מישהו שיודע או לפחות רוצה לדעת לפנק.

האם הוא קשוב לצרכייך?
אינטימיות מינית לא מתחילה ונגמרת במגע וחדירה. כדי לנהל מערכת יחסים מוצלחת על שני בני הזוג להיות קשובים ולפתוח אוזן להערות ולהארות שבאות מצד בן הזוג, לא רק בחיי היומיום השגרתיים, אלא גם ואולי בעיקר כשנמצאים בין הסדינים. גבר שיודע לעשות סקס טוב, ייתן תשומת לב למילותייך, להכוונותייך, לתנועותייך ואפילו לקצב נשימותייך במהלך האקט המיני עצמו. אל תתפשרי על זבנג וגמרנו. אם הוא לא יודע להקשיב, אפשר ללמד אותו באינסוף דרכים יצירתיות. גם בדרך הלמידה וב"ניסוי" יש הרבה כיף וריגוש. הוא לא חייב לבוא כבר מוכן מהבית ולהביא איתו את התואר הנכבד "פרופסור לזיונים", אבל הוא חייב לבוא עם רצון וחשק ללמוד עלייך ועל מה שעושה לך טוב.

אילוסטרציה. ShutterStock
האם בין הסדינים הוא מקשיב לך? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

האם הוא "יודע לתת עבודה"?
הנה הגענו גם לחלק הטכני. הוא הרי יכול להיות מלך הליקוקים, נסיך הליטופים ואשף הנישוקים, אבל אם בסופו של דבר, ברגע האמת, מתוך מתחם הקמפינג לא מוקם אוהל, זאת בעיה רצינית שאין לעבור עליה על סדר היום, והיא אולי הקשה מכל מה שנציין כאן. אצל גבר בריא בגיל צעיר (אנחנו מאמינים שזה מה שבחרת, כן? הרי ברור לך שאם את יוצאת עכשיו עם שוגר דדי בן 80, זה די נורמאלי שהעסק שם לא מתרומם) לא אמורה להיות בעיית זקפה. אם בכל זאת יש כזאת, אפשר וצריך לפנות לאנשי מקצוע בתחום הרפואה שיכולים לתת מענה ופתרון לבעיה. מה שאנחנו אומרים לך כאן בעצם זה שאם לא עומד לו - זה לא סוף העולם, אבל אם לא מתרומם לו והוא מסרב לגשת ולבדוק את העניין – כאן באמת כדאי לך להתרחק.

האם הוא ורסטילי ולא מקובע?
סקס טוב הוא סקס משתנה, שתחילתו לא ידועה וסופו היא חידה מסתורית. אם כל מה שציינו עד עכשיו מתקיים גם מתקיים בסקס שיש לך עם החבר שלך, אבל הכל בכל זאת משעמם נורא כי את כבר יודעת עוד לפני שהתחלתם איך הוא יוריד לך התחתון, איפה הוא ישים את היד הימנית שלו, מה הוא יבקש ממך ולהבדיל - מה הוא ישאל אותך שניה לפני שהוא נותן הדרן אחרון, תדעי שמצבך גרוע מאוד. אם הגבר שלך מקובע, תני לו יד והזמיני אותו לתוך עולם הרפתקני, שבו אין בושה ואין פחד מלהתחדש, מלנסות ומלטעות. אם הוא ילחץ את ידך בחזרה ויצעד איתך אל עולם הפנטזיות והחוויות הבלתי נגמרות, יש לך ביד קלף (מלך) מנצח, אם הוא ישחרר ממך ויתעקש להמשיך לעמוד במקום שלו, הרחק מאחור, השאירי אותו שם והתקדמי את לבדך אל האחד שישתף פעולה באופן קצת יותר רציני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אילוסטרציה. ShutterStock
אין דבר העומד בפני הרצון? הצחקתם אותנו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

האם הוא יודע להחמיא לך?
הו, כמה חשובות המילים בחיינו. חיים ומוות ביד הלשון, ולא רק הם מסתבר. מילה אחת טובה ומדויקת שלו יכולה להקפיץ אותך לשמיים, ומילה אחת רעה שהוא זורק לך יכולה לדכא אותך במשך חודשים. ככה זה. למילים יש כוח, והן נשק לא פחות קטלני מכל אקדח טעון. כשאת בוחרת את הגבר שלך, כדאי מאוד שהוא יהיה כזה שיודע לפרגן באופן כללי, ובעיקר כשאתם נמצאים בחדר המיטות, בסיטואציה שבה הבגדים יורדים ומקלפים איתם על הדרך גם את תחושת הביטחון השברירית שלך. גבר שיודע לומר את הדברים הנכונים בזמן הנכון הוא גבר שראוי להערכה וכיף גדול לשהות במחיצתו ולקיים איתו יחסי מין. הסקס איתו, שמלווה במילים נעימות וחמות, יכול להביא אותך לרמות סיפוק נפשי ופיזי שאולי לא תצליחי להגיע אליהן בשום סיטואציה אחרת. אז מה את אומרת, יש לך אחד כזה?

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

אילוסטרציה. ShutterStock
הוא מפרגן במחמאות? תשמרי עליו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • יחסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully