וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת לדייט: הפכים לא נמשכים

18.3.2014 / 8:26

יפות נמשכות לחנונים? רק בתוכניות ריאליטי גרועות. טל שפר יודע שבמציאות אנשים שונים לא באמת מתאהבים

לא משנה כמה ננסה להתחמק מזה, במשך השנים אנחנו נאצלים להתמודד עם שקרים רבים שמספרים לנו, רק כדי לגלות שהם, ובכן, שקרים. כולנו מכירים אותם, כולנו שמענו אותם עשרות פעמים, וסביר להניח שרובנו גם נעביר אותם בבוא העת לדורות הבאים. כשתגדל תבין, עד החתונה זה יעבור, אם תרצה תצליח, חנה לסלאו מצחיקה ועוד רבים וטובים הם רק חלק קטן מאותם שקרים מרגיזים שאנחנו נאלצים לשמוע לא פעם. ועדיין, הם לא מגיעים אפילו לקרסוליים של השקר הגס ביותר שסיפרו לנו אי פעם: הפכים נמשכים.

אני בטוח שכשאתה מחפש מישהי להיות איתה, אתה מצפה שיהיו לכם תחומי עניין משותפים, שתאהבו את אותם הדברים, שתאמינו או לא תאמינו באותם הדברים, ובסך הכל, שתהיו דומים. דמיינו לעצמכם, למשל, את הדייט הבא: היא רוצה חלבי, אתה רוצה בשרי. היא רוצה קומדיה רומנטית, אתה כבר קנית כרטיסים ל"מהיר ועצבני 25" (הם יוצאים בקצב מסחרר). היא רוצה לשבת בחוץ ולעשן, אתה בכלל אלרגי לסיגריות ואוהב לשבת בפנים. היא מצפה שאתה תשלם, אתה נוהג לברוח רגע לפני שמגיע החשבון. היא מסורתית ומנשקת מזוזות, אתה נאור ורציונלי. היא רוצה לשמוע באוטו משה פרץ, אתה אספת אותה לדייט עם אופניים. אתם מרגישים את המשיכה? גם אני לא.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

האהבה לא תגשר על הכל

וזה מה שבדיוק קרה לי השבוע, כששוב התפתיתי לצאת עם מישהי שאחרי חמש דקות שיחה התברר שהדבר היחיד ששנינו חולקים במשותף הוא ששנינו נמות יום אחד. זהו. חוץ מזה, הכל שונה. מה למשל? טוב ששאלתם! אני רציתי מסעדה, היא רצתה בית קפה. אז הלכנו לבית קפה. אני רציתי קינוח, היא רצתה דווקא משהו מלוח. אני רציתי להשאיר טיפ, היא התחילה לנאום לי שהיא נגד טיפים. אפילו לא הקשבתי למה. עשיתי כמה בדיחות על מין אנאלי, היא אמרה שאין סיכוי לעולם. בקיצור, היה חרא.

אז נכון, זה רומנטי מאוד לחשוב שהאהבה חזקה מהכל ומגשרת על הכל, גם על הפכים גמורים ביותר, אבל מחשבה לחוד ומציאות לחוד. בני זוג אמורים להיות, לפני הכל, חברים הכי טובים, ומאחר שאת החברים הכי טובים שלנו אנחנו בוחרים לפי תחומי עניין משותפים, על אחת כמה וכמה שגם את בני הזוג שלנו נבחר כך. הרי לא יעלה על הדעת מצב שבו החבר הכי טוב שלנו יהיה שונה מאיתנו באופן משמעותי, אז למה כשהרומנטיקה והאהבה מעורבות בעניין, פתאום הכל נראה לנו הגיוני?

אילוסטרציה. ShutterStock
חובה שיהיו לכם תחומי עניין משותפים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

התשובה היא פשוטה: כי ככה התרגלנו או הורגלנו לחשוב, וכי באמת יש מקום אחד שבו הפכים אכן נמשכים: בסרטים (וגם בספרים, אבל אני מניח שהספר האחרון והיחיד שרובכם קראתם הוא "פינוקי יוצא למילואים", אז ברשותכם אני אתמקד בסרטים). בסרטים הכל אפשרי: עניים הופכים לעשירים, הרעים מתים, הטובים מנצחים, וגם, ניחשתם נכון, הפכים נמשכים.
הגיע הזמן שנדע להבדיל בין החיים האמיתיים לבין החיים על המסך.
הפכים לעולם לא ימשכו, ולכן הם נקראים הפכים. בכל תחום בחיים אנשים מחפשים להיות קרובים לדברים שדומים להם, ואין סיבה שבתחום הרומנטי זה יהיה אחרת. אביתר בנאי כתב פעם שצריך להפסיק לשקר בטלוויזיה על אהבה. ואני אומר, צריך להפסיק להאמין לשקרים שמוכרים לנו בטלוויזיה על אהבה. מעדיפים לחיות בשקר? תהנו. אני אמשיך להיות לבד, אבל עם האמת שלי.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ריצ'רד גיר וג'וליה רוברטס בסרט "אישה יפה", 1990. imdb
זונה וגבר עשיר ביחד? לא נראה לנו. צילום: מתוך הסרט "אישה יפה"/imdb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully