וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא עושה לי בחילה"

אחת נפרדה ממנו בגלל הכלב שלו, ואחרת כי הוא העיר על החזה שלה. בנות מספרות למה החליטו לפסול את בן זוג הפוטנציאלי

אפשר להאשים אותנו שנהיינו בררניות, טרחניות ואליטסטיות. יכול מאוד להיות שהסטנדרטים של בנות ישראל עלו, אבל גם המוזרויות שלכם, גברברים יקרים – עלו בהתאמה.
מה בסך הכל מבקשת בחורה נורמטיבית? גבר שיהיה ג'נטלמן? שיגיע לדייט מבושם אחרי מקלחת? שאם הוא סובל מהזעת יתר בכפות הידיים, שלא יתעקש ללכת יד ביד – כל הזמן, בכל מקום? (מבוסס על סיפור אמיתי, אגב).
אם גם אתם תהיתם למה הבחורה החמודה שיצאתם איתה לדייט מושלם, מסננת אתכם כבר שבוע – קבלו את מצעד הסיבות המוזרות ביותר שבגללן בנות ישראל החליטו לפסול אתכם.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

פה קבור הכלב!
איך אתם הייתם מרגישים אם הבחורה שלצדכם, לא הייתה מסכימה להתנתק מחיית המחמד שלה, בשום סיטואציה ובעד שום הון שבעולם? לשירה, בת 27, קרה משהו מאד דומה ומאד מביך. "יצאתי עם בחור מדהים באמת. הייתה לנו כימיה משגעת והרגשתי שסוף סוף, אחרי שנתיים של רווקות ודייטים כושלים – מצאתי את הבחור שלי. היינו מבלים ביחד המון והיה לו כלב שהוא היה מאד קשור אליו ומביא אותו כמעט לכל הדייטים שלנו. היה מספר לי שבלעדיו הוא לא נרדם, שהוא החבר הכי טוב שלו וזה היה נראה לי חמוד ולא הדליק לי בשום מצב נורה אדומה. הבעיה התחילה כשהגעתי אליו הביתה והעניינים התחילו לזרום. הרגשתי שהכלב לא מפסיק להסתכל עלינו וזה הביך אותי. אז ביקשתי, תוך כדי העניינים, שיוציא אותו מהחדר. לא תיארתי לעצמי שהוא יתחיל לצרוח עליי, כששנינו כבר חצי ערומים, שהוא מעדיף לא לעשות סקס בכלל ורמז לי שאם כבר מישהו יצא מהחדר, זו אני. כמובן שזו הייתה הפעם האחרונה שראיתי אותו".

אילוסטרציה. ShutterStock
התמונה שונה כל כך ממה שקרה במציאות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ילד של אבא
"הכרנו באינטרנט ויצאנו תקופה שנמשכה בעיקר בגלל שאני לא טובה בפרידות", מספרת רומי, בת 25 מצפון הארץ. "ערב אחד הוא הוזמן אליי לארוחה משפחתית שנערכה בחצר, וטען שהוא צריך להתפנות. לאחר כמה דקות, הלכתי להביא משהו מהבית ופתאום קלטתי אותו מחטט באייפון של אבא שלי! חשוב לציין שזה היה המכשיר שלו בעבר, אז כששאלתי מה הוא עושה הוא פשוט אמר 'רציתי לבדוק אם אבא שלך הוריד אפליקציות חדשות'. ביקשתי ממנו לארוז את הדברים שלו ולעזוב את הבית שלי. אחרי שנפרדנו, ההורים שלי סיפרו לי שהרבה פעמים הם ראו אותו מציץ בחשבונות ודברי דואר שהיו מונחים על השולחן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אילוסטרציה. ShutterStock
מה אתה עושה עם הפלאפון של אבא? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אפקט הבחילה
הוא סבבה והכל, אבל הוא עושה לי בחילה. נשמע מוזר? לספיר, בת 24 ממרכז הארץ – דווקא יש הסבר למצב. "זה היה לפני 4 או 5 שנים. נפגשנו פעמיים. הוא היה בחור שנון ואחד שנראה טוב, אז נתתי לזה צ'אנס. בפעם הראשונה שיצאנו, שתיתי וחזרתי עם בחילה. בפעם השנייה שיצאנו, שוב חטפתי בחילה נוראית כשהגענו למסעדה ולא הבנתי למה. כשחזרנו מהדייט, כבר הבנתי שזה בגלל שהוא נהג ממש גרוע וכל סיבוב פרסה הפך לי את הבטן. ידעתי שאם אשאר איתו אני ארגיש רע פיזית בכל פעם שהוא יעלה על ההגה. אמרתי לו שזה לא מתאים לי ואני מצטערת. לא רציתי להסביר לו שאני חותכת ממנו בגלל שהמחשבה עליו עושה לי התניה של בחילה".

אילוסטרציה. ShutterStock
עשה לה חשק להקיא. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

בחיי, אפשר לכתוב עליך ספר!
מבול המקרים והדייטים ההזויים שחוותה נטע יחזקאל-באום, הביאו אותה עד לכדי כתיבת ספר שעוסק בדיוק בזה – התלאות והמשוכות שעברה בעולם הרווקות. "יצאתי עם בחור מספר פעמים. הכול היה נראה טוב למדי. בדייט הרביעי הוא כבר הצליח לרמוס כל תקווה לדייט חמישי", מספרת נטע. הוא הזמין לנו מקומות במסעדה יוקרתית. לאחר שבחרנו את מנת הפתיחה הראשונה, השנייה, מנת הביניים, זו שבאה אחריה, זו שמגיעה לפני האחרונה, את האחרונה והקינוח, פצח לו הדייט שלי במונולוג הבא: "את כזו מדהימה, אבל אני לא מבין אותך. יש בך הכול. את כל כך יפה מבפנים ומבחוץ. נראה שאת אינטליגנטית מספיק כדי לשים לב שחסר בך משהו אחד". בשלב זה היא כבר חששה שהבחור הולך לכרוע ברך ולהביך אותה מול כל יושבי המקום. ההמשך היה שונה מזה. "הוא לא דיבר על טבעת קטנה אלא על החזה הקטן שלי" את התגובה של נטע וסיפורים נוספים שישאירו אתכם המומים, תוכלו למצוא בספר שלה "אישה אחת, גברים רבים".

ומה הסיבות שבגללן אתן פסלתן בחור?

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

אילוסטרציה. ShutterStock
חשבת להגדיל את הציצי? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully