וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג פורים, חג גדול לחרמנים

16.3.2014 / 8:02

התחפושות החושפניות הן תירוץ מצויין לשדרג את חיי המין שלכם ולהוסיף פלפל בין הסדינים. קבלו טיפים איך להפוך את חג פורים לחג הסקס

אנחנו מתקשים לחשוב על חג ישראלי סקסי יותר מחג הפורים. יש בו בחג הזה, גם אם לא באופן ישיר וגלוי, הרבה מאוד הזמנות לסקס משובח, משוחרר, קליל ומרענן. התחפושות, האיפור, האלכוהול, הממתקים ורוח הנדיבות הכללית האופפת את החג הכי צבעוני בשנה - כל אלה עושים לנו חשק לשלוח אתכם להיצמד לבן זוגכם, מצוידים בכל הטוב הזה, כדי שתוכלו ליצור יחד חוויות חדשות שיקרבו וישדרגו לכם את מערכת היחסים הלוקה בשגרתיות יתר. הנה לפניכם רשימת מנהגי החג המסורתיים שיכולים בקלות להפוך לרשימת המטלות הסקסיות שיחזירו לכם את האש למיטה.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

"הבימה" זה כאן
אנחנו מאמינים שבכל אחד מאיתנו מסתתרת גילה אלמגור קטנה שרק מחכה לרגע המתאים שבו היא תוכל להשתלט על גופנו ולהפוך אותנו למישהו או משהו אחרים לגמרי. בעזרת שינוי מבטא (רוסי, מרוקאי, עיראקי או כל עדה אחרת), שינוי תנועות גוף, איפור והלבשה מתאימים, כל אחד יכול להפוך למי שהוא או מי שבן זוגו תמיד חלם שיהיה. אם בן זוגך תמיד חלם לעשות את זה עם דוסית ואם את תמיד חלמת לעשות את זה עם אריתראי, עכשיו זה אפשרי! (כל עוד את לא מצפה לשינוי גם באיבר המוצנע, כן?). צרו עולם בעזרת פריטים שיש לכם בארון או בחנות התחפושות הקרובה והיכנסו לתוכו בצורה הכי משכנעת שאתם יכולים, מבלי לחשוש להיתפס כפתאטיים או ילדותיים. זוגות רבים מגיעים למקומות של שחיקה בחדר המיטות כשהסיבה העיקרית היא מחסור בריגוש. עכשיו אתם יכולים לקבל ולהעניק וואחד ריגוש מבלי לרעות בשדות זרים. אלא אם כן החלטתם שבא לכם שבן זוגכם יהפוך לרועה צאן.

סאדו מאזו, דומינטריקס, אישה, סקס, מין, בונדינג. ShutterStock
כנסו לדמות אחרת. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

"עדלאידע" ולא רק בחולון
מתי בפעם האחרונה קיבלתם אור ירוק לשתות כלוט ולהפוך לאנשים שלא זוכרים את שמם ואת כתובת ביתם? ברוב המקרים, אדם במצב כזה זוכה לפרצופי מיאוס וגועל מצד הסובבים אותו, אבל היי! לא בפורים! נסייג את דברנו ונאמר שאנחנו לא בטוחים שכדאי לכם להגיע למצב שכרות שבו איבדתם כל קשר עם כדור הארץ, אבל אנחנו בהחלט חושבים שאלכוהול יכול לתרום לכם לתחושה קלילה ומשחררת שתוביל באופן כמעט אוטומטי לסקס נינוח ומהנה הרבה יותר. אם אתם בדרך כלל מוצאים את עצמכם נבוכים ומתביישים בחדר המיטות, שתייה חריפה במידה מתונה, יכולה לפתוח בפניכם עולם שלם של חוויות והתנסויות שלא מתאפשר לכם לבצען כשאתם נמצאים במצב של פיכחות וצלילות מלאה. שחררו מעט, ותגלו כמה כיף יכול להיות כשהשליטה אובדת במעט ומפנה מקום לתעוזה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אילוסטרציה. ShutterStock
לחיים! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

צאו למסיבות שוות
בערים גדולות ברחבי הארץ (ובעיקר בתל אביב רבתי) מוצע לכם מגוון רחב של מסיבות כיפיות שמבטיחות אווירה פורימית שמחה, פרועה, קלילה ומבודחת, חגיגות שיש בהן פאן טהור במקסימום וצהלה אמיתית. אם אתם זוג כזה שלא מרבה לצאת למסיבות, וסקס במקומות ציבוריים זר לכם כמו עובדת בבית של נילי פריאל, זה הזמן לחוות את הדבר האמיתי, לצאת לקרוע את העיר הגדולה, לרקוד, לאכול ולשתות מכל טוב ועל הדרך גם להתגפף בשירותים משל הייתם שני נערים חרמנים שרק לפני יומיים קיבלו צו ראשון. אל תוותרו על התירוץ המושלם הזה כדי לצאת מחיי השגרה המשעממים שלכם, "לעשות את זה" במקומות אחרים ולהחזיר לעצמכם את ההרגשה הנפלאה שהכל עוד פתוח בשבילכם, והכל עוד אפשרי. זה לא דורש מכם הרבה, תזרמו.

יריית קונפטי. Pressmaster, ShutterStock
והעיר שושן צהלה ושמחה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock, Pressmaster

"משלוח מנות" אנושי
מכירים את משלוח המנות שסבתא חנה שולחת לדודה שולה ששולחת לגיסתה עפרה? יופי. אז אנחנו מציעים לכם לקחת את הרעיון הנפלא והנדבני הזה, ולהשתמש בו בקונספט קצת שונה ובהיקף מצומצם הרבה יותר. מה זה אומר? שכל אחד מכם, בני הזוג היקרים, יכין על גופו העירום "משלוח מנות אנושי", אכיל (וכמובן טעים ככל האפשר!) ויזמין את השני ליהנות ממטעמי החג על מצע גופו החטוב, שימלא את מקומו של המגש האיכותי מפלסטיק שחבל לזרוק כי הוא בטח עלה יותר משני שקלים. לשילוב של אוכל טוב וסקס יש כוח לשדרג ולהעצים תחושות שאולי כבר שכחתם שאתם יכולים להרגיש. אז יאללה, לכו לטרוף את החיים.

קנו מתנות (ולא רק לאביונים)
אחד מהמנהגים הבולטים של החג הוא הענקת כספים ומתנות למעוטי יכולת. גם כאן אנחנו מציעים לכם לקחת את הרעיון ולהשתמש בו למטרה זוגית. צאו ורכשו שי משעשע וסקסי לבן זוגכם (שמן הסתם תשמש גם אתכם באיזושהי דרך) והעניקו לו אותו בערב החג. גם כאן - אם אתם אנשים סגורים שמתביישים לרכוש או להעניק מתנות מהסוג הזה, החג הספציפי הזה יכול להוות שכנוע עצמי מצוין שמדובר הרי רק ב"בדיחה", ואין לכך שום כוונה רצינית שמסתתרת אי שם מאחורי הצחקוקים. אחר כך, כשהמתנה כבר תינתן ותימצא בחדר המיטות, אנחנו בטוחים שיהיה קל הרבה יותר לשלוח יד ולבצע בה את זממכם בזמנכם הפנוי.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

סקס. ShutterStock
פנק אותה במתנה חלומית. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • פורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully