וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג או פרג: הצעות לתחפושות זוגיות

12.3.2014 / 8:09

רוצים להתחפש ביחד ואין לכם רעיון לתחפושת מגניבה? מעוגיפלצת ועוגיה ועד צ'אקי וכלתו- קבלו שלל הצעות לתחפושות לך ולה

הנה עוד פעם מגיע לו פורים ואיתו הלגיטימציה המבורכת והמסורתית להתלבש ולהתאפר באופן מגוחך ולחגוג עד לא ידע. אבל לאלו שחיים בזוג ישנה עוד מסורת והיא השאלה הגורלית, "אז למה אנחנו מתחפשים השנה?". יש זוגות שעבורם פורים הוא הפקה שלמה שדורשת תכנון של שבועות קודם, וזוגות אחרים שעבורם פורים זה לשים משקפי היפסטרים ושלייקס. אבל זה לא משנה מה ההעדפות שלכם, כמעט כולם רוצים להיות מקוריים. לכן, בשביל שהשנה תוכלו לנפנף גם בזוגיות וגם ביצירתיות שלכם, ריכזנו עבורכם את התחפושות הזוגיות הכי מקוריות.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

פגיעת ברק
אז למרות שהשנה לא יצא לנו לראות כמעט רעמים וברקים, אין סיבה שלא נראה כאלה בפורים, או לפחות ברק אחד ומישהו שכביכול נפגע ממנו. הרעיון הוא תחפושת של ברק הולך יד ביד עם מישהו שנפגע ממנו והתחשמל. ליצירת הברק אפשר להשתמש בקרטון, פוליגל, סול או כל דבר אחר שעולה לכם בראש על מנת ליצור את הצורה המשוננת והצהובה הזו ולהזדחל אליה. לצורך תחפושת ה"נפגע" אפשר לקחת טי-שרט שאתם לא צריכים ולעשות בה חורים במראה חרוך, להתאפר בצורה חיוורת, לסדר את השיער בלוק "מחושמל" ואולי אפילו להחזיק מטריה שבורה והרוסה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האהבה מחשמלת. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

בייבי בום
אם אתם מחפשים משהו קצת יותר מתוחכם, תחפושת שכשאנשים יבינו למה התחפשתם הם יוכלו לטפוח לעצמם על השכם כאילו הרגע פתרו תשבץ או הבינו בדיחה מורכבת, זאת התחפושת בשבילכם. האמת, היא לא מורכבת בכלל, אבל היא מקורית, מגניבה וכוללת בסך הכל תחפושת תינוק שניתן להשיג את האביזרים עבורה (מוצץ גדול, סינר וכדומה) כמעט בכל מקום ותחפושת של פצצה. את הפצצה אפשר להכין בשלל צורות, כמו למשל, מחומר דוגמת פוליגל וחבל קצר למעלה בתור ה"פתיל" או שפשוט אתם יכולים ללבוש טי-שרט עם הכיתוב "Boom" וזה גם יעשה את העבודה יופי יופי. והנה לכם בייבי- בום משל עצמכם בלי בית חולים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחפושת פצצה. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוגיפלצת ועוגיה
אין ספק שעוגיפלצת הוא המפלצת המתוקה ביותר ביקום. כנראה שזה בגלל שהוא מקושר לאחד המאכלים המתוקים ביותר שיש, ומכל המתיקות הזאת אפשר לעשות, כן ניחשתם נכון, תחפושת מתוקה למדי. התחפושת של העוגיה יכולה להיות תלבושת בצורת עוגיה גדולה שתכינו בבית מבדים, ספוגים, בריסטולים וכו'. אם לא בא לכם להתאמץ, אתם יכולים ללבוש בגדים בצבע גוף/קרם ולהדביק עליהם עוגיות. את עוגיפלצת אפשר לאלתר עם בגדים ואביזרים כחולים ולתפור עליהם את הפרצוף שלו שמורכב בסך הכל מעיניים ופה פעור או להשתמש במסיכה שלו במידה ואתם מוצאים כזו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאמי יאמי, עוגייה!. צילום: costum/מערכת וואלה!, צילום מסך

צ'אקי והכלה שלו
אם אתם חובבי ז'אנר האימה, אוהבים להשקיע באיפור ובכלל אם הייתם מעדיפים לחגוג את ההאלווין עם דלעת מרשעת במקום את פורים עם ליצן קטן ונחמד, התחפושת הזאת תתאים לכם. כן, היא דורשת השקעה, אבל היא לגמרי שווה את זה. אז ככה, בנוגע לשיער, אם אתם לא מצויידים בבלונד ארוך וג'ינג'י קוצני, דאגו לפאות. בנוגע לביגוד, הכלה המאושרת צריכה שמלה לבנה, ז'קט שחור ומגפיים שחורים ואילו ילד השמחה זקוק לאוברול ג'ינס/כחול וחולצה עם פסים צבעוניים. עכשיו כל שנותר לכם הוא להשקיע באיפור מחריד כמו שצריך ובשנייה הפכתם לילדים מטילי אימה וטרור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזוג הכי קריפי שיש. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל ופגי באנדי
הזוג ההו כה טראשי שפרץ לחיינו אי שם בסוף האייטיז וזכה בחיי נצח בתודעה של כל מי שגדל עליו, משמש לא רק כתחפושת מקורית אלא גם ככזו שקל להכין. בעצם, מלבד פאה אדומה (אלא אם כן התברכתם בשיער אדמוני שופע ואז גם בה אין צורך) כל השאר הדברים שאתם צריכים נמצאים בהישג יד בארון שלכם או בארון של חברים, משפחה, שכנים וכו'. לפגי צריך איזה טייץ, חולצה בעדיפות למנומרת, עקבים, חגורה עבה למותן (לא חובה) וכמובן את אותה הפאה שהזכרנו מקודם. לאל בנדי כל מה שצריך זה איזה מכנס חאקי, חולצה מכופתרת עם מראה זול ומבט מיואש בעיניים. ואם בא לכם לשדרג אתם יכולים גם להסתובב עם היד בתוך המכנס. תהנו.

יחצ. imdb
בואו נקווה שהנישואין שלכם לא יהיו כמו של אל ופגי באנדי. צילום: imdb/imdb

זוג יונים
למרות שבנפרד כל יונה היא תחפושת דיי חסרת פואנטה, ביחד כזוג יש ליונים משמעות רומנטית ועבור אנשים מסוימים גם רפרנס לפרסומת של חברת ביטוח. כך שאם בא לכם להפגין זוגיות מנצחת גם בפורים, כנראה שתהנו מהתחפושת. חלק מהאביזרים כמו למשל, מקור, אפשר להשיג בחנויות תחפושות, או אפילו לאלתר מחומרים בבית ועכשיו רק נותר לתפור כנפיים אפורות וזנב. חג שמח.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

יונים. ShutterStock
פשוט זוג יונים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully