וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציוד חובה לרווק המושבע

3.3.2014 / 9:48

קונדומים, כלב וקופסאות שימורים- רווקים יקרים, יש כמה דברים שאתם חייבים להחזיק בבית כדי לשרוד בשלום את תקופת הסולו שלכם

בניגוד למה שאנשים טועים לחשוב, חיי רווקות הם לא רק בחורות בלונדיניות , אלכוהול חופשי, ימבה חברים וים תל אביבי כחול להפליא שרק קורא לך לבוא ולהשתזף על חופיו המשגעים. בחיים סוליקו יש גם לא מעט עבודה קשה, סכנות אורבות ורגעים מבאסים שכל רווק היה מעדיף לדלג עליהם ולהימנע מהם. אז נכון, לא נצליח עכשיו לפתור לך את כל הבעיות שעולות וצפות בבדד שלך, ללא אמא בסביבה, אבל יש לנו כאן לא מעט הצעות ייעול לשיפור חיי הרווקות ההוללים שלך, שעשויות להפוך את כל העסק להרבה פחות מפחיד ולהרבה יותר נחמד. הנה כל מה שאתה צריך להחזיק בבית כדי לשרוד בכבוד את התקופה הכי מרוכזת שלך עם עצמך.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

קופסאות שימורים
אין רווק שלא מכיר את זה. בוקר אחד אתה פותח את המקרר שלך אחרי שבוע שלם שלא יצא לך להציץ בו (כי אכלת בחוץ, אצל אמא או אצל השכנה ממול) ומגלה בתוכו מלפפון שהפך לברוקולי, תפוח עץ מקומט כמו זקנה בת תשעים וחומוס בצבע של עמבה. בדיוק בשביל רגעים כאלה המציאו בעולמנו את קופסאות השימורים. אז נכון שלא מדובר במנת גורמה מבית מטבחו של השף חיים כהן, אבלזה עדיין אכיל. קופסאות השימורים יצילו אותך בסיטואציה הזאת, שכמו שאנחנו מכירים אותך, רווק ישראלי טיפוסי, לא תקרה רק פעם אחת בחיי הרווקות העליזים שלך. אז שמור על השימורים קרוב אליך.

תרופה נגד התקרחות
כשלושים אחוז מגברברי ארצנו הצעירים מקריחים עוד בטרם מלאו שלושים שנה להיווסדם. נתון עגום שמשאיר אותנו, בחורי ארץ הקודש, עם הרבה מדי ניסיונות להצמיח שערות חדשות על ראשנו ועם מעט מדי בחורות שמוכנות להעביר ליטוף על פדחתנו. מתוך עשר נשים, תשע יעדיפו גבר עם בלורית. זה מה שעולה ממחקר שנערך בנושא. מה עושים עם הנתונים היבשים הללו? נלחמים בהם בכל דרך אפשרית. היום ישנן תרופות שיעילותן הוכחה מחקרית, ובהחלט יש גם יש מה לעשות בנידון. אל תשב בחיבוק ידיים ותספור שערות שנושרות כל שעתיים. טפח את עצמך גם אם מדובר בהליך שדורש ממך קצת יותר זמן מריסוס דאודורנט על בית השחי.

אילוסטרציה. ShutterStock
רק אל תלך על הלוואה וחיסכון. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

כלב
אם התמזל מזלך ואתה גר לבד ללא שותפים סטלנים והזוים שמתמחים ביצירת סיגריות מהריפוד של הסלון, אתה צריך חיית מחמד. חיי הבדידות עלולים להוביל לא פעם לשעמום נוראי ובמקרים רבים גם לדכאונות. כלב הוא אחלה פתרון לאדם המתבודד כי הוא תמיד שם, מחכה לך שתבוא, בלי תנאים מוקדמים ובלי הצעות ייעול הקשורות באישיותך ובאופיך. הוא תמיד ישמח לקבל ממך אהבה וחשוב מכך: תמיד יתן לך אותה כשתזדקק. זה לא מעט בחיים הקשים שלנו, ובחישוב היתרונות והחסרונות של החזקת כלב בבית, היתרונות מנצחים הב הב מביא איתו LOVE LOVE.

כוס אחת נקיה
כן, אנחנו יודעים שבפעם האחרונה ששטפת כלים וכיבסת את מגבת הרחצה שלך זה היה כששר האוצר יאיר לפיד עוד התחבב על כולנו. אין לנו בעיה עם הג'יפה שלך, כל עוד אתה שומר על חלקים נקיים שמוקדשים לאורחים שלך או ליתר דיוק לאורחות שלך. אם אתה רווק שיש לו אומץ לארח בדירה שלו שותפות פוטנציאליות לחיים, אתה צריך לשמור תמיד על לפחות כוס אחת נקיה, מגבת אחת צחורה וצלחת ומזלג חפים משאריות אוכל שומניות ודביקות. רושם ראשוני חשוב מאין כמוהו, ובמסגרת המאמצים ליצור חשיבה חיובית, אתה צריך להתאמץ ולשחק אותה "מר ניקיון". טוב, נו, אם לא מר ניקיון, אז לפחות בחור שחי ברמת היגיינה סבירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אילוסטרציה. ShutterStock
כלבים הם מגנטים לבחורות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

קונדומים
כאן מדובר בחסרון הבולט ביותר בסטוצים (אם מתעלמים לשניה מתחושת הבדידות הקשה שמגיעה אחרי סקס חד פעמי). אם אתה רווק שגם פעיל מינית, אתה חייב להחזיק בבית אמצעי מניעה שימנעו ממך לעשות שטויות בלהט הרגע, לחטוף חלילה מחלה חשוכת מרפא או לייצר ילד לא רצוי בעליל. אז נכון, זה פחות נעים, רך, רטוב ומענג עם גומי, אבל היי! לגדל ילד מחוץ לנישואים בשיתוף עם אמא פסיכית ששולחת לך בכל בוקר הודעות נאצה סטייל "אמן שתמות", זה הרבה הרבה פחות נעים, תאמין לנו. שלא לדבר על המשפחה שלך, שלא תפסיק לצקצק בלשון בכל פעם שתוזכר הטעות הסקסית הכי לא סקסית שעשית בחייך. גומי, ושלום לכל התסריטים השחורים!

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

אילוסטרציה. ShutterStock
חובה בכל בית של רווק. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully