וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר, ככה לא תמצא אהבה

יעל לוין

26.2.2014 / 8:27

להתחיל איתה עם משפטים שחוקים, לא להתייחס כראוי לפרופיל שלה ולוותר על הנימוסים- גברים, הנה כל השגיאות שאתם עושים באתרי היכרויות. מומלץ לקרוא וללמוד מטעויות

"היי ממי, ממצב? אפשר פון?" (פנייה טיפוסית מבחור באתר היכרויות).
העולם בשנת 2014 הוא עולם דיגיטלי. עולם שבו כמעט לכל אלמנט בחיים קיים תרגום טכנולוגי כלשהו: אימוג'ים טיפשיים לביטוי רגשות, סמסים לניהול שיחות, קבוצות וואטסאפ כתחליף למפגשים משפחתיים ואתרי היכרויות לחיפוש אהבה. וכשזה נוגע לאתרי היכרויות, מדובר בכלי וירטואלי וותיק לחיפוש האהבה, שכל הרווקים והרווקות באשר הם משכשכים בו כחלק טבעי מסצנת הדייטינג. אלא שגם היום, שנים לאחר עלייתו ונסיקתו של אתר ההיכרויות הראשון בישראל, יש תחושה שרבים מהמשתמשים באתרים האלה עדיין לא מבינים איך להשתמש בהם כדי לייצר לעצמם הזדמנויות רומנטיות ובמקום, משתמשים בהם כדי לייצר לעצמם עוד גורם תסכול וכעס.

גברים באתרי היכרויות מתחלקים לכמה סוגים: אלה שנמצאים שם כי מבחינתם מדובר בחלון ראווה עמוס בנשים, וכמו במעדניה, רק צריך לבחור; אלה שהחליטו שאין להם מה להפסיד אבל לא באמת יודעים מה הם רוצים, אז הם סתם מצ'וטטים כדי לשרוף זמן, ואלה, הנדירים והטובים, שבאמת ובתמים הגיעו כדי לחפש זוגיות. וכל הסוגים יחד לא מודעים לכמה טעויות בסיסיות שהם מבצעים באופן קבוע, מה שעלול לעמוד בדרכם לעבר איזו מטרה שלא תהיה.
לפניכם המדריך המלא לחמש הטעויות הנפוצות שגברים מבצעים באתרי היכרויות. קראו והפנימו, אולי אפילו ייצא לכם מזה דייט:

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

טעות מספר 1: לוותר על הנימוסים
נכון, הקצב היום הוא שונה. מהיר יותר, ישיר יותר. כולנו רוצים להגיע לעניין עצמו ולא לפתח דיאלוגים וירטואליים ארוכים ואם זה לא מסתדר עם אדם אחד, זה יסתדר עם אחר. אבל כל זה לא נותן לכם את הלגיטימציה לפנות לאישה באתר היכרויות כאילו אתם החברים שלה מהמילואים. לכנות אותה "מאמי" או "מותק" עוד לפני שהחלפתם מלה, לתבוע את מספר הטלפון שלה אחרי שלוש וחצי שורות או לכתוב לה בגסות משפטים כמו "את כל כך סקסית" או "איך את מחרמנת אותי". רוב הנשים שנתקלות בפניות כאלה שואלות את עצמן באיזה סרט חי הבחור שכתב להן ומתעלמות, או מתלהמות. הג'נטלמניות לא מתה, אתם רק צריכים להיזכר בקיומה. פנו לאישה בנימוס בסיסי, "שלום, מה שלומך?" או חשבו על משפט התחלה נחמד.
בשורה התחתונה: אל תהיה דושבאג.

טעות מספר 2: לדלג על קריאת הפרופיל שלה
אף אחת לרגע לא משלה את עצמה שהדבר העיקרי שמעניין את רוב הגברים היא ובראש ובראשונה התמונות שלה. אבל נשים נורמליות מצפות שגברים יתחילו איתן לא רק בהסתמך על המראה שלהן, אלא גם בזכות האישיות שלהן, או המעט שנחשף ממנה באתר ההיכרויות, ויטרחו לקרוא את מה שכתבו על עצמן. אלא שגברים רבים נוטים לדלג על החלק הזה, מה שמייצר תחושה קשה של רדידות וזלזול. לא יקרה שום דבר אם תשקיעו כמה דקות ברפרוף על הפרופיל, כך לפחות תעניקו לה תחושה שאתם מתעניינים בה באמת.
בשורה התחתונה: שלוש דקות של קריאה עוד לא הרגו אף אחד.

אילוסטרציה. ShutterStock
אולי תטרח לקרוא את הפרופיל שלה כמו שצריך? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טעות מספר 3: לעשות קופי פייסט
כל אחד רוצה לבלוט על רקע עשרות הגברים שפונים לכל בחורה ממוצעת באתר היכרויות, ואם יש לך קורטוב של ייחודיות, בטח כבר חשבת על משפט מקורי או שניים, אבל כשאתה פונה, נסה לטשטש את העובדה שאתה כותב את אותו המשפט בדיוק לבחורות שונות. נשים אינן טיפשות וקל מאוד לזהות גבר שיורה לכל הכיוונים ולא משקיע טיפת מחשבה לכל בחורה בנפרד. נכון, זה האינטרנט פה, אבל נשים עדיין רוצות להרגיש מעט מיוחדות.
בשורה התחתונה: קופי פייסט זה לפייסבוק, לא לכאן.

טעות מספר 4: להיות מאולץ
אין דבר שזועק "קריפ" יותר מגבר שפונה לאישה בשירים, חמשירים ושאלות קלישאתיות כמו "אז איזה סרט את הכי אוהבת?". מחוות רומנטיות הן משהו שצריך לשמור לאחר ההיכרות, ולא כשאתם עדיין בשלב התמונות המרצדות על המסך. אין לך מושג מי האישה שאליה אתה פונה, אז אל תזלזל באינטלגנציה שלה ואל תנסה לשוות לעצמך חזות של כוכב צ'יק פליקס. אתה עדיין לא ריאןריינולדס.
בשורה התחתונה: תהיה טבעי, זה הכי סקסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אילוסטרציה. ShutterStock
אל תשלח חמשירים דביקים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טעות מספר 5: להציע לעבור לפייסבוק
נניח שפנית לבחורה, ונניח שהיא החזירה לך תשובה, ונניח שהתפתח ביניכם שיח. המתן קצת יותר מחמש דקות לפני שתבקש ממנה לעבור לפייסבוק. הן יודעות שאתה בסך הכל רוצה לחטט להן בתמונות, אז תן להיכרות ביניכם להבשיל קצת כדי להציע את המעבר למדיה החברתית. ואפילו רצוי מכך: בקש את הטלפון שלה במקום.
בשורה התחתונה: אל תהיה כל כך צפוי.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully