וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש אהבה, אין סקס

20.2.2014 / 8:33

יש לכם תקשורת מדהימה, נושאי שיחה משותפים ואהבה גדולה, אבל הסקס פשוט מבאס. כך תטפלו בבעיות בחדר המיטות

אתם הזוג המושלם. הנפשות התאומות שיוצרות ביחד בית הרמוני שיש בו הבנה, קבלה, שיתוף ונתינה. כל הטוב הזה נוגע כמעט בכל נושא ותחום בחייכם, למעט במקום אחד: בחדר המיטות. שם אתם בעיקר שותקים, נבוכים, מפחדים ומבולבלים. זוגות רבים מנהלים מערכות יחסים "מוצלחות" מבלי לקיים יחסי מין. הגיע הזמן לנפץ את הבועה, ולגרום לכם להבין שכל עוד לא מתקיימת מתחת לפוך שלכם חגיגה רומנטית, הקשר שלכם לא באמת מושלם. כרגיל, ברוחב לבנו, אנחנו לא רק מצביעים על הבעיה, אלא גם מפשילים שרוולים ומציעים לכם לא מעט דרכים לתקן אותה ולבצע מהפך של ממש בכל הקשור לסקס שלכם. המדריך לזוג שמשתוקק להחזרת הניצוצות בין המזרן לשמיכה:

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

דברו על זה
מי שחושב שסקס הוא רק מעשים, טועה טעות קריטית. סקס טוב, כזה שמענג ומספק את שני הצדדים, חייב לכלול דיבור ושיתוף. אנחנו מניחים שכמו רוב האנשים בעולם, גם אתם לא ניחנתם בכישרון של קריאת מחשבות, ולכן בכדי שתוכלו להבין את רצונותיו וחשקיו הספציפים של בן זוגכם ולהסביר לו את שלכם, אין לכם ברירה אלא להשתמש בכלי הכי משובח שנמצא זמין לרשותכם בכל עת והוא דווקא, תאמינו או לא - הדיבור. אם אין לכם סקס, הצעד הראשון שאתם צריכים לעשות בדרך אל פתרון הבעיה הוא לשבת ולדבר על זה ברצינות ובבגרות. אל תחששו להיתפס כ"קטנוניים" או כ"חולי מין". סקס הוא צורך בסיסי ואחת ההנאות היותר גדולות שמציע לנו העולם הזה. אל תזלזלו בכוחו ואל תמעיטו בערכו. התעקשו לפתור את הבעיות שיש בתוכו, ובכך תסדרו לעצמכם חיים מאושרים יותר שיזלגו מהסדינים לכל מקום ונושא אחר בחייכם.

תזמו
מסתבר שלא רק לטנגו צריך שניים, אלא גם לסקס. אם אתם מחכים תמיד שהפרטנר שלכם ייזום, ייתכן שהוא עושה בדיוק את אותו דבר, מה שעלול להוביל למצב שבו יש אמנם רצון גדול מצד שניכם, אבל בפועל לא קורה דבר. אל תחכו ואל תחשבו יותר מדי. תיגשו, תציעו, תעשו. למרות שבזוגיות אמורה להיות הדדיות, תמיד יש צד אחד בה שהוא אסרטיבי יותר, שהוא המוביל. קחו על עצמכם את תואר "המנהיג", ופעלו בחוכמה ובנחישות להשגת היעד שהצבתם לעצמכם: סקס טוב, מהנה ומספק. אל תפחדו מלקבל "לא" ואל תתנו לחשש מהסירוב להשתלט לכם על התוכניות. ביטחון עצמי זה אחד הדברים הכי סקסיים. אם אין לכם - תתחילו לעבוד עליו.

אילוסטרציה. ShutterStock
אל תחששו ליזום. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

תשקיעו
סקס הוא עבודה לכל דבר ועניין. וכמו בהזמנה לכל עבודה טובה, גם כאן דרושים אנשים עם ראש פתוח, נמרצים וחרוצים. אם הסקס שלכם מובנה בסדר ידוע מראש, קצר ומייאש, אין זה פלא שהחשק לעשות אותו הולך וקטן עד שנעלם מהאופק. תשתדרגו. תאפשרו לעצמכם לגשת למקומות שטרם הלכתם אליהם, ולא רק מבחינה פיזית. תתפרעו במחשבותיכם ותשתדלו להפוך אותן למציאות חיה ונושמת. אל תתביישו לעשות דברים ש"לא מתאימים לאופי שלכם". אין דבר כזה במיטה. הפתעות הן מצרך הכרחי בכל סקס קבוע. הן הדלק שנחוץ להפעלת הניצוצות והפרפרים בבטן.

בקשו פינוק חד צדדי
מכירים את המשפט "עם האוכל בא התיאבון"? אם הפרטנר שלכם הוא סרבן סקס ידוע, נסו את השיטה הבאה: בקשו ממנו להתחשב בכם ולהעניק לכם פינוק חד צדדי לעיתים קרובות. גם אם זה נשמע כמו בקשה אנוכית (וזה לא), יש לכך מטרה חשובה. הכניסה לאזור הסדינים, גם אם היא נעשת בצורה טכנית ובחוסר חשק בהתחלה, עלולה לעורר בפרטרנר שלכם בהמשך תיאבון וחשקים שיבואו באופן טבעי מהקרבה הפיזית והאוירה המיוחדת. גם אם זה לא יקרה בפעם הראשונה, סביר להניח שזה יקרה מתישהו ולא מעט. תתעקשו על יצירת אווירה אינטימית לעיתים תכופות ובכך תגדילו משמעותית את הסיכוי להתעניינות מצד בן זוגכם.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אילוסטרציה. ShutterStock
זה המקום להתפרע. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הקפידו על המראה החיצוני
סקס, מה לעשות, מתעורר ומגיע בעקבות משיכה פיזית, שלא לומר חייתית. בכדי לשמור על הגחלת והאש במיטה, חשוב שתקפידו על טיפוח ועל מראה חיצוני אטרקטיבי. עד כמה שזה אולי מצער, לא די באופי מושלם בכדי לקיים זוגיות טובה ומשמחת. למראה שלנו יש השפעה לא מעטה על הצלחת מערכת היחסים שאנחנו מקיימים ועל איכות הסקס. אישה או גבר שמזניחים את גופם, עלולים לסבול מחוסר ביטחון שעלול להוביל למצב רוח ירוד שעלול להוביל לבעיות בסקס שעלולות להוביל לבעיות בקשר ואף לניתוקו. שמרו על כושר גופני, אכילה נכונה וטיפוח בכדי שתוכלו ליהנות מכל היתרונות שזוכה להם אדם שחי בשלום עם עצמו, ומרוצה ממראה דמותו הנשקפת מבעד למראה. עשו זאת קודם כל בשביל עצמכם.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

אילוסטרציה. ShutterStock
תשקיעו במראה החיצוני שלכם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully