וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציות הכי רומנטיות

כרמי צדוק

19.2.2014 / 9:41

ממחשבון שבודק את אחוזי ההתאמה בינכם ועד יישום שיתן לכם טיפים לזוגיות- קבלו את אפליקציות האהבה הכי מוצלחות

בעידן בו לכולנו יש סמארטפונים וטאבלטים, מן הראוי שיהיו לא מעט אפליקציות שוות הקשורות לרווקות ולזוגיות. יש יישומים שמתיימרים למצוא לכם אהבה ואחרים שיעזו לכם לטפח את זאת שכבר קיימת. לפניכם סקירה של 7 האפליקציות הכי רומנטיות שיש. כולן חינמיות, חלק ניתנות להורדה רק למכשירי אנדרואיד, או רק לאייפון, אך את רובן ניתן להשיג בשניהם. כל אשר נותר לכם הוא לחפש את האפליקציות, ולהתחיל להתאהב:

"מנגינות אהבה רומנטיות"- בלי יותר מידי התחכמויות מיותרות, האפליקציה מספקת לנו את מה שאנחנו מחפשים באמת- מוזיקה ורגש. האפליקציה כוללת מנגינות שונות, אך לא שירים עם מילים. מרבית המנגינות כלל לא מוכרות, אך זה כל הקסם של האפליקציה הנפלאה הזו. פשוט לשכב במיטה ולהאזין בהנאה גדולה. בנוסף תוכלו גם להפוך את המנגינה שאהבתם לרינגטון הפרטי שלכם, ואולי יום אחד הוא יהיה הצלצול של אהובכם.

"Love Calculator"- כל אשר עליכם לעשות הוא להכניס (בעברית!) את השמות של שניכם בצדדים המסומנים, וללחוץ על הכפתור התחתון "Sow the love". התשובה שתקבלו היא למעשה אחוזי התאמה ביניכם המבוססים על פי האותיות של שמותיכם. ניסינו מספר שמות פיקטיביים ולרוב אחוזי ההתאמה היו גבוהים. עם מעל למאה אלף הורדות, מי אנחנו שנתווכח איתם.

צילום מסך. google play, צילום מסך
מנגינות אהבה רומנטיות. צילום מסך/צילום מסך, google play

"Fingerprint Love Test Scanner"- בהמשך לאפליקציה הקודמת, גם האפליקציה הזו מתיימרת לגלות מהם אחוזי ההתאמה ביניכם, רק שהאפליקציה הזו מתקדמת יותר ומשתמשת בשיטת סמי ג'יימס בונד, סמי חוקר משטרתי. היישום דורש מכם ובני זוגכם לתת את טביעת ידכם על גבי המסך. השניות האלה לפני שנחשפות התוצאות הן מורטות עצבים, אבל עם זאת גם מהנות. אגב, מיליון אנשים עשו זאת קודם וניסו את האפליקציה.

"אהבה ציטוטים, אותיות שירים"- אינכם צריכים לחכות לט"ו באב בשביל להוציא את השייקספיר שטמון בכל אחד ואחת מכם. האפליקציה הבאה תכין אתכם לכל סיטואציה בה תצטרכו להשתמש במשפטי אהבה. תוכלו למצוא משפטי אהבה מיוחדים על פי נושאי חיפוש מוגדרים. הציטוטים כולם באנגלית. הכל נשמע רומנטי יותר בשפה הזו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
צילום מסך. freenew, צילום מסך
מחשבון אהבה בסגנון ג'ימס בונד. צילום מסך/צילום מסך, freenew

"טיפי היכרויות לאישה"- היישום קיבל ללא ספק שם קצת עילג בעברית. האפליקציה הבאה מנסה ללמד אתכן, נשים יקרות, כיצד להתנהג עם הגברברים שאתן פוגשות. גם כאן תצטרכו לשפשף את כישורי האנגלית שלכן ולהבין למה התכוון המשורר. חלק מהטיפים די טיפשיים והבנאליים, ונראה שמטרתם של חלק מהמשפטים היא לטפוח לכן על השכם ולחזק את האגו הנשי. אנחנו לגמרי בעד.

"Love Frames"- מדובר באחת האפליקציות המצליחות. אם אתם נמצאים בזוגיות, ומחפשים דרך חדשה לגוון את התמונות שלכם (הרי כמה אפשר להשתמש באינסטגרם הלעוס), זהו הפתרון האידיאלי עבורכם. האפליקציה מאפשרת לכם להעלות תמונות משותפות שלכם (אפשר לקחת ישירות תמונה מהפייסבוק בלחיצת כפתור קלה), או לצלם תמונה חדשה ולבחור בין שלל מסגרות קיטשיות ודביקות.

צילום מסך. googleplay, צילום מסך
מסגרות קיטשיות לתמונות. צילום מסך/צילום מסך, googleplay

"Couple Key Dates Reminder"- אם אתם יוצאים לדייטים רבים, היישום הבא יעשה לכם סדר בלוח הזמנים, ותדעו בדיוק מתי ועם מי אתם עתידים להיפגש. תוכלו לקבל תזכורת לגבי הדייט יום לפני, או מספר ימים מראש. ישנן מגוון סיטואציות שכבר מובנות בתוך האפליקציה כמו למשל ולנטיינז דיי, עליכם פשוט לשבץ את שם הבחור או הבחורה איתם תפגשו.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

צילום מסך. google play, צילום מסך
האפליקציה שתארגן לכם את הדייטים. צילום מסך/צילום מסך, google play

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully