וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחוות הכי מקוריות לוולנטיינ'ס דיי

כרמי צדוק

13.2.2014 / 9:48

רוצים להפתיע את בני הזוג שלכם ליום האהבה? בואו ללמוד מסרטונים ביוטיוב איך עושים את זה נכון

נמאס לכם להביא לבת הזוג שוקולד ליום האהבה ואתם רוצים להיות מקוריים? הוולנטיינס' דיי, הוא הזדמנות טובה להוציא את הצד היצירתי שבכם ולתכנן יום בלתי נשכח. בסרטונים הבאים הושקעו קריאטיביות, יוזמה והמון אהבה, והם יכולים להוות מקור השראה לסרטון הפרטי שלכם.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

הכי ביזארי

כיצד הייתם מגיבים אם איש זר לחלוטין היה מעיר אתכם בבוקר עם נשיקות בוקר טוב וארוחה מפנקת? האם הייתם זורמים איתו או ממהרים לחייג למשטרה? דני, בחורה צעירה הלכה לישון בלילה שלפני ולנטיינ'ס דיי, בבוקר היא התעוררה בזמן שבחור מסתורי מנשק אותה וגילתה שכל החדר שלה מקושט בשלל קישוטים מתוקים להחריד שכל בת עשרה טיפוסית תשמח לקבל. דני לא נשארה חייבת, והפתיעה את הבחור בחזרה כפי שתוכלו לראות בסרטון הקריפי הזה.

הכי מרגש

לא לכל נערה ואישה יש פרטנר לוולנטיינ'ס דיי, עובדה שקצת העציבה את צ'ת, בחור צעיר שנולד עם בעיית שמיעה שהחליט שהוא בא לעולם כדי לעשות טוב לאחרים. לאחר מונולוג קצר למצלמה הוא הוציא לפועל את משימת הוולנטיינ'ס דיי שלו- לחלק 20 ורדים צבעוניים לשלל בחורות אקראיות ברחוב. המחווה המעניינת השתלמה לו והוא זכה גם לאין סוף חיוכים. אנחנו מחכים שהמחווה הזו תעשה עלייה ותככב גם בוולנטיינ'ס דיי או ט"ו באב בישראל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

הכי קבוצתי

הסרטון מתחיל כאשר חבורה של שלושה תיכוניסטים אסייתים הלבושים בתלבושת אחידה הכוללת עניבה אדומה מזעזעת, מתחילה לדבר ביניהם בצורה חשודה. מכאן העניינים רק מדרדרים. מוזיקה קצבית ודביקה מצטרפת לחלל ונראה שעומדת להיות פה מחווה לאחת מלהקות הבנים של שנות ה-90, או לאיזושהי תכנית אנימה. תוך זמן קצר מתברר שהריקוד המביך הזה מוקדש לבנות הזוג שלהן שיושבות מן הצד וצופות בגברברים מביישים את עצמכם בפני כל בית הספר.

הכי לא מתאמץ

הבחור הבא קצת התעצל להכין את המתנה שלו לבדו, ולכן נעזר במספר חברים שסייעו לו ליצור שלט מנצנץ עבור אהובתו. לאחר מכן הוא עלה על הסקייטבורד שלו והתחיל לנסוע לעבר הכביש תוך כדי שהוא מחזיק את השלט המעוצב שיצר עם הכיתוב "אם תהיי הכוכב שלי, אהיה השמים שלך" (באנגלית זה נשמע טוב יותר) והביא לאהובתו את השלט יחד עם שקית של טופשופ. בחור כלבבנו.

הכי יוזמתי

מרבית הסרטונים מציגים בחורים שעובדים קשה כדי לשבור שיאים ולהפתיע מדי שנה את בנות הזוג. הפעם בת הזוג מחליטה לארגן ולנטיינ'ס דיי מושקע במיוחד לחבר שלה. סיירה הודיעה לג'סטין בן זוגה שהשנה תאלץ להיעדר מיום האהבה. החבר של ג'סטין סייע לסיירה במזימתה ולוקח את חברו להליכה מחוץ לבית. בזמן הזה חברתו הערמומית מפזרת רמזים וחידות ברחבי הבית בתקווה שג'סטין יצליח לפתור אותם ולזכות בפרס המיוחד שארגנה לו.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully