וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנה המושלמת בשבילה

חמוטל לוי לשם מצוות המומחים של JDate

10.2.2014 / 8:33

גברים, אתם מתלבטים איזו מתנה לתת לבת הזוג בוולנטיינז? ערכנו סקר ובדקנו איזו מתנה נשים מעדיפות לקבל. לפניכם התוצאות!

מסתבר שנשים לא כל כך מורכבות כשזה מגיע לענייני אהבה. הכמיהה להרגיש נחשקת ואהובה בקשר הוא ברור ומשותף לכולם, אבל פעמים רבות דווקא מהמחוות הפשוטות ליבנו נפתח ומתמלא בריגוש ואהבה. ולא, זה לא בהכרח צריך להיות יהלום גדול. מה שגורם לנו להרחבת כלי הדם בלב הוא "הרצון לעשות משהו ביחד". זה לא שנגיד "לא" לתכשיט (בהחלט נשמח, עדיף יקר), וגם שוקולד או פרחים יפים תמיד יעשו את העבודה, אבל אם לא תצטרפו למתנה פתק בו תתארו לנו את אהבתכם ותחמיאו לנו בלי סוף, זה לא ידליק אותנו. סביר להניח שאת השוקולד נאכל, הפרחים יזרקו אבל את הפתק נשמור במגירה.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

ארזתם ביחד?

לפי סקר שערכו כאן בוואלה סינגלס שבדק את השאלה אילו מתנות נשים היו מעדיפות לקבל מבן זוגן, רוב הנשאלות (40%) בחרו בנופש, 22% בפרחים ושוקולד, 19% היו מעדיפות להשתתף בסדנה מיוחדת ו-19% היו בוחרות בתכשיט יקר. אנחנו הנשים רוצות איכות ולא כמות, ולכן זה לא מפליא שרובנו מעדיפות שבוולנטיינז הקרוב הגבר שלנו יבחר לפנק אותנו בנופש זוגי. זה יכול להיות צימר רומנטי או חופשה בחו"ל, העיקר הוא עיקרון ה"ביחד". הסיבה לכך טמונה בצורך להעמיק ולפתח את מערכת היחסים, ונופש שמוציא אותנו משגרת היום השוחקת הוא הזדמנות מצוינת לדבר על דברים שלא יוצא לנו ביום יום, ובעיקר לחוות רגעים אינטימיים מהולים בחוויות מהנות שנוכל לנצור ולשמור להמשך הקשר. המחווה של לבלות זמן איכות יחד נותן לנו את ההרגשה שהקשר משמעותי עבורכם ולכן גם סדנה מיוחדת סביב תחביב או נושא עניין משותף היא משהו שתמיד יראה לנו שאתם רציניים ומעוניינים להשקיע בקשר.

גברים יקרים, יש לי בשבילכם כמה טיפים לבחירת מתנה לוולנטייינז דיי: הדבר הראשון הוא להתאים את המתנה לבת הזוג. חישבו באיזה מקום היא אוהבת להיות, או איזה תחום ותחביב מעניינים אותה, איזה סוג פרחים היא מעדיפה ומה השוקולד שהיא הכי אוהבת לאכול. הקשר בין המתנה ל"מה שאנחנו אוהבות" יראה שאתה קשוב ורגיש.

והדבר השני הוא שאם בחרתם בפרחים, שוקולד, תכשיט או כל מתנה אחרת אל תשכחו להוסיף פתק אוהב, רצוי אפילו מכתב קצר שבו אתם מוקירים את האהבה שלכם. כמובן אל תפספסו את נושא הטיימינג. אפשר להפתיע ואפשר לבחור לתת את המתנה דווקא במקום אינטימי ורומנטי שאתם יודעים שהאישה שלכם תתרגש ממנו, והכי חשוב אל תתנו את המתנה סתם על הדרך.

הכותבת היא מאמנת אישית ועסקית, בעלת מאסטר NLP ודמיון מודרך מחברת נקודותיים-מרכז לתהליכי זוגיות - המשמשת כחלק מצוות מומחי Jexperts מבית JDate

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully