וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיפול: גברים מעדיפים ביצ'יות?

נעמי נפתלי, מצוות המומחים של JDate

9.2.2014 / 8:46

נעמי נפתלי מצוות המומחים של JDate, עונה על שאלות הגולשים בנושא דייטים, זוגיות וסקס

רותם שואלת: יש לי בן זוג כבר חמש שנים. בזמן האחרון מאוד מפריע לו שאני מאשרת כל מיני גברים בפייסבוק שמבקשים ממני חברות, כי חלקם מתחילים איתי. אני מסבירה לו שאין לי שום רצון לדבר איתם ולרוב אני בכלל לא מגיבה להם, פשוט זה נחמד לי שיש לי הרבה חברים בפייסבוק. הוא מאוד מקנא לגבי זה ואומר כי זה מפריע לו. מה עושים?

תשובה: זוגיות היא פינג פונג של התנהגויות. התנהגות של האחד מובילה להתנהגות של האחר ולעיתים אנחנו לא שמים לב ואנו משפיעים ואף פוגעים אחד בשניה. אתם נמצאים בזוגיות זמן ממושך ואת כותבת שמדובר בעניין שעלה בזמן האחרון. לכן השאלה הראשונה שהייתי בודקת הינה מה השתנה בזמן האחרון? מציעה בדיקה אישית שלך מה בעצם חשוב לך. את מציינת שנעים לך שיש לך מספר חברים גדול, אך מצד שני את כותבת כי לרוב אינך מגיבה מה שאומר שלעיתים כן ולכן השאלה מדוע את ממשיכה לעשות זאת במידה ואת יודעת שזה מפריע לו והאם יש בסיס לחשש שלו? על פי התשובות שיעלו, היי כנה עם עצמך והחליטי כיצד מתאים לפעול עבורך ועבור הצלחת הזוגיות שלך.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

שגיא שואל: בכל פעם שאני מנסה לשכב עם חברה שלי אני מרגיש מאוכזב. היא כאילו לא חלק מזה, נראית מרוחקת וסתם שוכבת בלי לזוז. דיברתי איתה על זה ואין שום שינוי מבחינתה. היא אומרת שפשוט סקס זה לא משהו שכזה מלהיב אותי. האם לדעתך זאת עילה לפרידה?

תשובה: האכזבה שלך,שגיא, היא מאוד ברורה ואין ספק כי זו סיטואציה מבלבלת להיות בה.לפני ההתעסקות האם זו עילה לפרידה, במידה ויש רצון מצד שניכם לצלוח העניין ולייצר שינוי, אני ממליצה להשקיע את האנרגיה שם. חשוב לדעת כי הרבה מאוד פעמים השיחות מייצרות תחושת מבוכה ואי נוחות אצל שני הצדדים מה שמביא לעיתים לסגירות, אך חשוב להעלות את הנושא שוב. שתף אותה בפתיחות בתחושות שהסיטואציה מייצרת אצלך ומה היית רוצה שיקרה. נהל את השיחה ברגישות, ונסה שבת הזוג תחוש ביטחון לשתף בכל אשר עולה לה. ייתכן כי מדובר בעניין מורכב יותר ממה שהינך יודע, ובמידה שניכם ביחד מביעים רצון לשנות את הדברים, תחשבו ביחד בצעדים קטנים ושמתאימים לכל אחד מכם איך זה יכול לעבוד. ייתכן שיהיו דברים שתוכלו לייצר באופן עצמאי וייתכן כי מדובר בעניין מורכב יותר שתצטרכו להיעזר בעזרה חיצונית- זה שכיח מאוד וזה בסדר.

שירלי שואלת: תוכלי לומר לי אחת ולתמיד – האם גברים מעדיפים ביצ'יות? אני לא יודעת אם אני אמורה להיות נחמדה או לשחק אותה רעה כדי שגבר ירצה אותי...

תשובה: עשרות דעות בעניין ועדיין נותרה בעיניה שאלת מיליון הדולר- "האם גברים מעדיפים ביצ'יות". אני מאמינה כי גברים שואלים עצמם בדיוק אותה שאלה לגבי נשים. מכיוון שמדובר בנושא שהינו תלוי גישה , אופי ועוד. תקראי ,תחקרי ותראי למה את מתחברת. אנשים הם שונים ואין לנו את האפשרות לפעול באותו אופן. את צריכה לנהוג בדרך שאת שלמה ולא להלביש על עצמך מסיכה. דעתי האישית הינה שאין שחור לבן וחשוב להבין כי אכן יש כאן משחק חיזור אנושי וטבעי שפועל לשני הצדדים, ועלינו לשחק לפיו. יחד עם זאת, כל אחד צריך לבחון עד לאן מתאים לו למתוח את הגבול.

דור שואל: אני נשוי שנתיים ומאז שאשתי קיבלה קידום בעבודה אני מרגיש שהיא מזניחה אותי. היא חוזרת הביתה מאוחר, בקושי עונה לי לטלפונים וכבר לא יוזמת יציאות כמו פעם.. אני גאה בה שהיא אשת קריירה אבל למה זה צריך לבוא על חשבוני?

תשובה: תחושת ההזנחה שאתה מעלה היא תחושה שבוודאי לא נעים להיות בה, ובהרבה מאוד מקרים היא סוחפת אותנו באופן טבעי להתעסקות באשמה ומעלה שאלות כמו מדוע זה מגיע לי ומדוע זה בה על חשבוני. אינני יודעת כיצד הדברים היו בעבר, אך מדבריך ברור כי דרך ההתנהלות אינה מייצרת אצלך תחושות טובות וחשוב לך שדברים יהיו אחרת. לכן ההמלצה שלי היא ראשית לבדוק האם יש בסיטואציה הזו צדדים נוספים שניתן לראות: מה היתרונות של הסיטואציה ? האם העניין בא על חשבונך או שמדובר בהתנהלות שהיא למען הקן שלכם? לאחר מכן צייר לך איך היית רוצה שהדברים ייראו, כמובן מתוך הבנה של המציאות.הבדיקות הנ"ל יאפשרו לנוע ממקום של אשמה המייצרת אצלנו תקיעות, לעבר לקיחת אחריות ויצירת מצב חדש. שתף את אשתך בתחושותיך ומה חשוב לך, הקשב לדבריה ומתוך המקום הזה תבנו את הדרך החדשה שלכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

תום שואל: אם מישהי מסרבת לצאת איתי לדייט, האם יש לי דרך לשכנע אותה, או שעליי לוותר מראש? מה דעתך?

תשובה: לפי התפיסה האימונית שלי, אנחנו אחראים לייצר את המציאות שלנו ולכן חבל לוותר מראש כי כך לא נוכל להתקדם למקומות שאנו רוצים. אני לא יודעת מדוע היא מסרבת וכן חשוב להבין זאת, אך במידה ומדובר במישהי שמעניינת אותך, אין כל סיבה שלא תבצע ניסיון אחד ואף שניים על מנת לייצר דייט - כל עוד זה נעשה בנועם וממקום שמכבד את התשובה שלה, בהרבה מקרים זה באמת עובד – הרבה פעמים זה נעים לנו שמישהו שלא מוותר מהר, משהו נפתח אצלנו ואנחנו מאפשרים לתת לזה צ'אנס. יחד עם זאת אני מאמינה כי צריכים שניים בשביל הטנגו הזה שנקרא דייט ובדיוק באותה מידה שאתה מראה נכונות ורצון גם הצד השני צריך. זה בסדר ונפלא לא לוותר ולעשות ניסיונות, אך אל תשכח כי גם לך מגיע מישהי שתביע רצון לצאת איתך לדייט.

אם גם אתם רוצים לשאול שאלה על דייטים, זוגיות וסקס, אתם מוזמנים להשאיר את שאלתכם בתגובות.

הכותבת היא מאמנת אישית ועסקית, בעלת מאסטר NLP ודמיון מודרך מחברת נקודותיים-מרכז לתהליכי זוגיות - המשמשת כחלק מצוות מומחי Jexperts מבית JDate

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully