וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמי, אתה הכי מדהים בעולם!

חמוטל לוי לשם, מצוות המומחים של JDate

19.1.2014 / 8:45

התחלתם קשר חדש ואתם לגמרי מאוהבים, אבל האם כדאי לחשוף את הרגשות כבר בהתחלה, או להתאפק?

הכרתם מישהו שסוף סוף עושה לכם את זה, הניצוצות מתחילים לעוף באוויר, החיוך לא יורד לכם מהפנים אבל יחד איתם בעסקת חבילה מתגנבים להם הצמד חמד- חוסר ביטחון ופחד, שמציפים בכם שאלות כמו "מה אם הוא לא בעניין כמוני?" ו"מה נכון לעשות כדי שזה יצליח?".
בתחילת קשר יש לא מעט דילמות כמו מה לספר ומתי, האם להקשיב ללב ולחשוף את כל הקלפים או שיותר נכון לקחת נשימה וללכת עקב בצד אגודל כדי שהצד השני לא ייבהל וינוס על נפשו, וכמה זה בעצם נכון להגיד כבר בהתחלה את מה שמרגישים כי "הרי אנחנו כבר לא ילדים"?

אין ספק שמערכת יחסים מבוססת על יצירת אינטימיות, ומי שלא מצליח להיפתח ולהיחשף מאבד מאוד מהר את היכולת להיות מסקרן ומושך. ועדיין הגבול הדק בין להיות אותנטי, לבין לשחק את משחק החיזור שיש לו חשיבות גדולה הוא מבלבל אך מאוד משמעותי להצלחה.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

שאלה של מינון

אז הינה כמה כללים שיכוונו אתכם איפה הגבול עובר, וכמה כדאי לחשוף בתחילת קשר:

היה לי מדהים! מתי רואים אותך?
להגיד כמה נעים לכם, וכמה אתם מרגישים חיבור וכייף לכם זה חשוב. אפילו חשוב מאוד. העניין פה הוא במינון. אם אתם מוצאים את עצמכם אומרים את זה כל פעם שנפגשים, פלוס כמה הודעות סמס ביום, זה הזמן להרגיע. יכול להיות שגם לצד השני טוב ונעים, אבל היזהרו מליפול למלכודת "המובן מאליו". תנו קצת מקום לסימני שאלה. כולנו רוצים לכבוש משהו שלא עד הסוף ברור שיהיה שלנו, במיוחד הציידים במהותם – הגברים.

שחקו פינג פונג
הכלל החשוב בעיניי בתוך תחילת קשר הוא "כלל הפינג פונג", וזה אומר לשחק את המשחק באיזון, אם יש צד אחד שכל הזמן יוזם ורוצה "כי זה מה שאני מרגיש" יש סיכוי טוב שהוא ימצא עצמו לבד על המגרש. גם אם אתם ממש רוצים להגיד כמה אתם מרגישים ורוצים להיפגש ולהיות יחד, עצרו את עצמכם אם הצד השני לא מראה יוזמה מצדו. כלל הפינג פונג אומר שאתם יכולים להיות ולהגיד כל מה שאתם מרגישים כל עוד יש פידבק דומה מהצד השני. אם אתם מזהים שאתם אלה שמובילים את הקשר גם ביוזמה להיפגש ולדבר וגם בביטויי הרגש למיניהם, כדאי לקחת צעד אחורה.

אילוסטרציה. ShutterStock
האם הצד השני מפגין התלהבות ממש כמוכם? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טו מאצ' אינפורמיישן
יש לחלקנו נטייה לחשוף ולספר את תולדות חיינו מתוך רצון ליצור חיבור ואינטימיות "כדי שנכיר", אבל יש כמה דברים שלא כדאי לשפוך ולחשוף בדייטים ראשונים. למשל כמה המשפחה שלי מעורערת, עם כמה אנשים ניהלתי מערכות יחסים או סטוצים, וכמובן סיפורי אקס ובגידות. בשלב החיזור תשמרו קצת לעצמכם. יותר מידי אינפורמציה ושיתוף יכולים ליצור בקלות אצל הצד השני ספקולציות לא נכונות עליכם, ובכך למנוע היכרות נכונה עם מי שאתם באמת.

"היא כל הזמן רוצה סקס"
"היא כל הזמן רוצה סקס. רגע, אני צריך להתרגל", זה משפט שאולי מעלה פליאה כשהוא מגיע מגבר מסוקס, אך מסתבר שהוא קיים לא רק בקרב נשים. הליבידו שלכם מתמלא באנרגיה ואתם רק מחכים לרגע בו תיפגשו ותוכלו לגעת. קחו בחשבון שלכל אחד יש קצב אחר, כך גם בכמות ובעצמת התשוקה. אל תצאו מנקודת הנחה שזה בסדר להסתער אחד על השנייה כל הזמן. כי זה אולי נכון לכם, אבל זה יכול לגרום לצד השני לחוסר נעימות שתביא לדחייה. הטיפ הכי חשוב פה הוא להיות קשובים לשפת הגוף ולא רק לשלכם.

הכותבת היא מאמנת אישית ועסקית, בעלת מאסטר NLP ודמיון מודרך מחברת נקודותיים-מרכז לתהליכי זוגיות - המשמשת כחלק מצוות מומחי Jexperts מבית JDate

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אילוסטרציה. ShutterStock
בדקו את שפת הגוף של הצד השני. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully