וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גומרים בבית חולים

הגבר ששבר את אפה של הפרטנרית למיטה, והזוג שכמעט שרף את הבית במהלך השתוללות בין הסדינים- קבלו את תאונות הסקס הכי ביזאריות שיש

מה עולה לכם בראש כשאתם שומעים את המילה "סקס?" בטח לא משהו מסוכן, מזיק או כזה שנגמר במיון. אז נכון, סקס הוא אקט מהנה לכל הדעות והמינים, רק שלפעמים חשוב לנקוט באמצעי זהירות לפני שנכנסים לזה והפעם –דווקא לא מדובר על קונדום. קבלו את חמשת סיפורי הסקס הביזאריים שהסתיימו בצורה מפתיעה לחלוטין מזו שבה התחילו:

צעצוע של סיפור- זוג בני 27 ממרילנד, ארה"ב, החליטו להכניס קצת אקשן לחיי המין שלהם וכמו לרבים שחושקים בגיוון – גם להם עלה הרעיון של להוסיף עוד שחקן למיטה, בדמות ויברטור תמים ופשוט. כנראה תמים מדי. הבחורה טענה שהיא כלל לא מרגישה את הצעצוע החדש ובן זוגה הנאמן, כמובן – נתן יד! או...מקדחה. כן, הרעיון הכי טוב שעלה לו באותו רגע, הוא לחבר את הויבטור למקדחה. מה שהוא לא צפה, זה שברגע שיפעיל את המקדחה, היא תחדור דרך הפלסטיק של הויברטור היישר ל...איפה שהיא לא הייתה צריכה להיות. משם הדרך למיון הייתה קצרה במיוחד.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

אילוסטרציה. ShutterStock
להשתמש במקדחה זה רעיון גרוע. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

סמים פס
הנה עוד סיבה למה לא כדאי לעשות סמים: זוג אחד מברונקס, רצו לעוף על עצמם קצת ולפני שפתחו בסשן סקס מופרע ללא גבולות – הם החליטו לקחת סם מסוג קוקאין. תוך כדי האקט, שלדבריהם היה פרוע במיוחד וכלל שלל תנוחות ומהירויות שונות - הבחורה חוותה התכווצות שרירים אדירה שגרמה לאיבר המין של בן זוגה פשוט להתקע בפנים מבלי יכולת לזוז. לאחר שהרופא הגיע לביתם וחילץ את הבחור ממלכודת הנרתיק הנושך, שניהם נעצרו באשמת אחזקת סמים. אז ילדים, אל תנסו את זה בבית!

נו, כמה זמן?
הוא משקיע, את מצפה, שניכם מייחלים, נאנחים, מתרכזים, את בשיא שלך, והופ. הנה חלפה לה עוד אורגזמה. כמה פעמים תהית איך זה יכל להיות לו הפלא הקטן הזה היה נמשך לנצח? ליז, בחורה צעירה מסיאטל, הייתה יכולה לרמוז לך על התשובה.
היא ובן זוגה קיימו יחסי מין שבמהלכם היא חוותה אורגזמה, רק שאצלה היא נמשכה שלוש שעות רצופות! לפני שהם הגיעו לבית החולים, ליז ניסתה להשתחרר עם יין וכדורי הרגעה אך דבר לא עזר. רק אחרי שנתנו לה בחדר המיון תרופות להרפיית שרירים, נגמר הסיפור. נכון שמעניין אתכם איך נראית בת המזל הזאת? אז קבלו הצצה:

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

This girl is on fire
ואם חשבתם שתאונות כאלה קורות רק בחו"ל, אז קבלו את הסיפור הבא: גל, סטודנטית למדעי הרוח בדרום הארץ, סיפרה על הערב הרומנטי שהתלהט יותר מדי מהר. חבר שלה החליט להפתיע אותה באווירה סקסית לכבוד יום ההולדת שלה. הוא הביא בקבוק יין, שם מוזיקת רקע ופיזר 24 נרות ברחבי החדר. גל הגיעה לחדר מובלת על ידי בן זוגה, כשעיניה קשורות. "התחלנו לשתות והרגשתי שהחדר חם יותר אז תיארתי לעצמי שזה בגלל שיש נרות. כשבקבוק היין נגמר, העניינים התחילו להתחמם והחלטתי להפשיט את חבר שלי, כשהכיסוי עדיין על העיניים שלי. ברגע שהגעתי לתחתונים, העפתי אותם לאחור ומהר מאד הם עלו באש. אמא שלי ששהתה בסלון למטה, הריחה שמשהו נשרף ובאה ישר לחדר, בעוד שאנחנו מתרוצצים ערומים ומנסים לכבות את השריפה. כמובן שמאז החלטנו לוותר על הנרות".

חבל לך על האף
והנה עוד סיפור כחול-לבן לקינוח: אורן, בחור בן 27 ממרכז הארץ מספר לנו על התאונה שלא ישכח לעולם. "הייתי אז בן 20. לחבר שלי היה בית ריק והזמנו כמה אנשים. באיזשהו שלב, כשכבר היינו ממש שיכורים, אני וידידה שלי עלינו לחדר של חבר שלי והתחלנו לעשות סקס. אחרי כמה דקות, סובבתי אותה לדוגי כשהיא עם הפנים לקיר. אחרי כמה שניות, היא דפקה את הצרחה של החיים ולא הבנתי מה קרה. פתאום ראיתי דם על הקיר ומה שהתברר לנו זה שהיא שברה את האף! נלחצתי בטירוף, היא התחילה לבכות ובעיקר לא היה ברור לנו איך אנחנו אמורים לצאת במצב הזה מהחדר. עד היום כל החבר'ה זוכרים לי את זה".

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

אילוסטרציה. ShutterStock
העניינים התחילו יותר מדי להתחמם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully