וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנטוע אהבה

15.1.2014 / 9:40

זוגיות טובה דורשת שישקו, יגדלו ויטפחו אותה. לרגל ט"ו בשבט, קבלו את כל הטיפים איך לגרום לקשר הזוגי שלכם לצמוח

כמו בעץ - כך גם באהבה. אם תנטעו אותה בצורה עמוקה ונכונה, תשקו, תגזמו ותטפחו, תגדל ותצמח אל מול עיניכם הקורנות מאושר, מערכת יחסים שכל מי שיבחין בה מהצד יקנא בחוזקה וביופיה. לכבוד ט"ו בשבט, שהוא כידוע חג הנטיעות, אספנו עבורכם את כל הטיפים שיסייעו לכם לטעת קשר חזק במיוחד, ולבסס זוגיות שתעמוד בצורה מרשימה אל מול סופות טרופות וגשמים סוערים שפוקדים מעת לעת כל זוג במהלך חייו המשותפים. אהבה לא צומחת סתם כך, ועבודה עליה היא עניין הכרחי לכל מי שמעוניין לראות אותה חיה, נושמת ומלבלבת אצלו כמו הפרחים בגן הבהאים. רוצים גם? קדימה, למה אתם מחכים? הפשילו שרוולים וצאו לעבודה הכי רומנטית בעולם!

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

אפשרו לעצמכם להיפתח רגשית
הסוד הגדול של זוגיות טובה טמון ברמת הפתיחות שיש בה. זה לא סוד שלמילים יש כוח אדיר, בין אם הן נאמרות ובין אם הן נכתבות וששימוש נכון בהן יכול לחולל קסמים בכל עת ובכל סיטואציה. מצאו לעצמכם את הדרך הנוחה לשתף את בן זוגכם במה שעובר עליכם ועל לבכם. ספרו לו על רגשותיכם כלפיו, על הפחדים הגדולים שלכם, על האהבות הגדולות שלכם ועל העדפותיכם בכל תחום ועניין. אם אתם מרגישים שזה זה ואתם מעוניינים להתקדם בקשר, אל תהססו לחשוף רבדים באישיותכם, שיגרמו להעמקת ההיכרות. הגילויים הללו יהוו את הבסיס החזק והיציב ביותר להמשך בניית הקשר.

בלו כמה שיותר יחד וצרו חוויות משותפות
זמן הוא מרכיב חשוב בכל מתכון לזוגיות מוצלחת. באופן טבעי, ככל שמבלים יחד שעות רבות יותר, כך נקשרים יותר אחד אל השניה ויוצרים תחושות הדדיות עמוקות יותר של קרבה. החוויות הרבות שתצברו, באינספור מצבים מצחיקים, עצובים, מפחידים ומרגשים יהיו לתעודות הזהות הכי מדויקות שתוכלו לקבל אחד על השניה. לבלות זמן איכות יחד זאת הדרך הטובה ביותר להגיע לסיפוק רומנטי ולחוות אהבה. לכן, בכל הזדמנות שיש לכם, עשו משהו יחד. זה לא חייב להיות תמיד מתוכנן חודש מראש ולא חייב להיות תמיד מושקע במיוחד. גם סתם יציאה משותפת לספסל באיזה יום שמש חורפי, יכולה בהחלט לעשות את העבודה. הדגש הוא על הביחד, לא על התוכניה האטרקטיבית.

זוג בלונה פארק. ShutterStock
צאו לבלות כמה שיותר. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אל תהיו אדישים
רואים איך מדונה ממציאה את עצמה בכל פעם מחדש? זה פחות או יותר מה שאתם צריכים לעשות לזוגיות שלכם, אם אתם לא רוצים למצוא אותה ביום בהיר אחד שרועה על ספת הסלון, עם הרבה מאוד טלויזיה ומעט מאוד דופק. אל תתנו ליאוש לכרסם לכם בזוגיות, ואל תתנו למשל לאירוע הגמר של "מאסטר שף" להיות הדבר הכי מרגש שאתם חווים יחד. צאו לבלות במקומות לא שגרתיים, אכלו יחד במסעדות טובות, תרגשו במחוות רומנטיות ואל תפסיקו אף פעם לגוון ולהפתיע. גם כאן, לא חייבים להוציא כספים רבים בכדי לעורר התלהבות. גם הגשת ארוחת בוקר למיטה יכולה בקלות להחזיר ניצוצות ישנים שרק חיכו שמישהו כבר ידליק אותם שוב. השתמשו בדמיונכם וביצירתיות שלכם על מנת לחדש כל הזמן. אל תנוחו על זרי הדפנה.

תהיו שם גם ברגעים הפחות יפים
זוגיות עומדת כמעט בכל יום במבחנים לא פשוטים שיכולים לחזק אותה או להחליש אותה. אם בן זוגכם חווה תקופה קשה, מכל סיבה שהיא, זה בדיוק הזמן להתקרב אליו יותר ולחזק אותו. התמיכה והעמידה לצדו, גם אם הדבר כרוך בגיוס כוחות נפשיים רבים ובהתמודדות פיזית לא פשוטה, צריכה להיות כמעט מובנת מאליה. אהבה מקבלת תרגום אחר לגמרי כשהיא עומדת במבחנים קשים וכואבים, ואם יודעים להחזיק חזק ולא להרפות עד לרגע שבו חולפת הסערה, מגלים אהבה בעוצמה כל כך גדולה שיש בכוחה לעודד את הדבר הכי מדוכא בעולם הזה. אם אתם אוהבים, זה דווקא הזמן להישאר ולא לברוח. להתמודד ולהוכיח את אהבתכם. אל תתבלבלו אף פעם. הקורבן הוא האדם שחווה את המשבר, לא זה שצריך לסייע לו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אילוסטרציה. ShutterStock
תתמכו בבן הזוג ברגעים קשים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

תשדרגו את הסקס שלכם
חדר המיטות הוא נושא לא פחות חשוב מכל נושא אחר שקשור בהצלחת מערכת יחסים. כדרך טבע, עם השנים, הלהיטות אצל זוגות רבים פוחתת והאדישות נוחתת. בכדי למנוע מצב שכזה, אתם חייבים להיות תמיד עם יד על הדופק (הדרומי). תשחקו משחקים, תתחפשו, תשנו מיקום ובעיקר תדברו בניכם על כל מה שבא לכם שיקרה בין הסדינים. לפאה בלונדינית או למדי שוטר יש כוח לרגש ולהחזיר אליכם את האש למיטה. אל תתביישו או תזלזלו בדברים שיכולים לסייע לכם ליהנות קצת (הרבה) יותר. תהיו פתוחים לקבל שינוים ולחוות אותם על בשרכם. חיים רק פעם אחת, וזו סיבה מספיק טובה בשביל לרצות לטעום מהכל ולטרוף את העולם.

תנו ספייס
דבר שאין בו חמצן, סופו לגווע ולמות. אם אתם אוהבים ברמה כזאת שאתם מתגעגעים לבן זוגכם גם ברגעים שהוא יושב ממש מולכם, זה בהחלט מעורר קנאה, כי לא לכל אחד יוצא לחוות בחיים האלה רגש רומנטי כל כך חזק. עם זאת, מה שאתם עושים עם אותם רגשות, עלול להשפיע לרעה, ואף לגרום במצבים מסוימים לסיומו של הקשר. תנו מרחב גם אם ממש לא בא לכם לעשות זאת. אל תסמסו כל שניה, תתקשרו כל דקה ותדרשו להיפגש כל שעה. צרו לעצמכם חיים מעבר לזוגיות ואפשרו לבן זוגכם לעשות זאת גם. אל תחנקו את האהבה שלכם במו ידכם, לכו שני צעדים אחורה.

סאדו מאזו, דומינטריקס, אישה, סקס, מין, בונדינג. ShutterStock
אל תהססו להכניס פלפל למיטה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

עשו ילדים
מכירים את השיר "ילדים זה שמחה"? אמנם הבחור שם ממש הגזים עם כמויות הזאטוטים שהוא ממליץ להביא לאויר העולם, אבל הרעיון המרכזי בהחלט נשמע לנו נכון. ילדים משותפים יכולים לחולל ניסים ונפלאות בזוגיות שלכם (במקרה שהם לא נעשים במטרה להציל אותה), לחזק ולהעשיר אותה עוד יותר ובסופו של דבר לפתוח בפניכם עולם חדש שלא היכרתם, מטריף, מפתיע, מקרב, מפחיד ומנחם. מהרגע שבו יחל תהליך ההריון, הזוגיות שלכם תקבל מפנה ותעלה מדרגה כמעט בכל תחום ונושא שבעולמכם המשותף. אין משהו שקושר יותר חזק מפרי אהבה שיצרתם יחד.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully