וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמי תעני, זה אני

13.1.2014 / 8:48

האם לסמס או להתקשר? כמה אסמסים לשלוח מבלי להיראות נואש? ולמה לעזאזל לוקח לו כל כך הרבה זמן לענות להודעה? לפניכם כל התשובות לשאלות בנושא תקשורת ודייטינג

היום אולי קצת קשה לדמיין את זה, אבל פעם, הרבה לפני שהאיש עם המצאת הסמארטפונים והניסיון להחיות את אופנת צווארוני הגולף פרץ לחיינו, הייתה תקופה שבה רוב התקשורת בין האנשים הייתה פנים מול פנים. אז כן, הטכנולוגיה המתפתחת יצרה וממשיכה ליצור עבורנו ערוצי תקשורת חדשים ואלטרנטיביים כל הזמן ואפשר להגיד שהיא אפילו מצמצמת למינימום ההכרחי את הצורך שלנו בממש לראות אחד את השני. אבל זה לא תמיד עובד לטובתנו ואם יש סיטואציה שבה קל ללכת לאיבוד עקב עודף אפשרויות תקשורת הרי שהיא סצינת הדייטים וההיכרויות, והרבה רווקים ורווקות מוצאים את עצמם מתחבטים בכל מיני שאלות הרות גורל כמו: האם לסמס או להתקשר? כמה אסמסים לשלוח מבלי להיראות נואש? ולמה לעזאזל לוקח לו כל כך הרבה זמן לענות להודעה? כדי לענות על השאלות האלו, אתר ההיכרויות JDate החליט לערוך סקר בנושא, ו- 3,500 סינגלים בגילאים שונים מארצות הברית ענו על כמה שקשור לשימוש בטכנולוגיה בעולם הדייטינג.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

פרה- דייט

מטבע הדברים, ככל שאתם פחות מכירים כך ההתלבטויות בנוגע לאופן התקשורת בינכם והמינונים שלה הן יותר גדולות מכיוון שאתם לא יודעים עוד מה הציפיות של הצד השני ועד כמה, אם בכלל הוא מעוניין בכם. אז בשביל להוריד את הלחץ תזכרו שאין ממש בחירה לא נכונה בנושא הזה, אבל יחד עם זאת רוב האנשים מרגישים יותר בנוח לתקשר באמצעות הודעות, כאלה שהן פלרטטניות, קלילות ולא מציקות יותר מידי כמו "אז איך עבר עליך היום?", כי לא, אתם עוד לא נשואים. כמו כן, אם אתם בצד המחוזר אל תסיקו מהעובדה שהצד השני בחר לתקשר איתכם דרך סמסים שהוא פחות רציני, כי אין קשר בין הדברים. יחד עם זאת, אחד הנתונים המעניינים שעלו מן הסקר הוא שלמרות הפלירטים בהודעות, את הדייט הראשון עצמו רוב סינגלים מעדיפים לקבוע באופן יותר רשמי- באמצעות שיחת טלפון.

פוסט- דייט

אז עברתם את המשוכה הראשונה והדייט היה מוצלח, עד פה הכל טוב ויפה רק שסביר להניח שאתם יודעים שההתלבטויות שלכם טרם נגמרו ופתאום צצות להן עוד מלא חדשות כמו איך לדעת האם התחושות הדדיות ואיך מומלץ לברר את זה באופן שלא יראה נואש או תלותי? אז ככה, באופן כללי הודעת סמס חמודה אחרי דייט מוצלח היא בהחלט אופציה טובה להעביר לצד השני את המסר שנהניתם בחברתו ולבדוק האם הוא גם בעניין. מה שחשוב לשים לב זה לא לשלוח אותה בפרק זמן קצר מידי לאחר הדייט- כמו ישר אחריו כשאתם במונית בדרך הביתה וגם לא לחכות יותר מיד- קשה להשגה זה מגניב עד גבול מסוים. כך למשל, נמצא בסקר שאכן רוב הצעירים יעדיפו להמשיך לחזר אחרי דייט מוצלח בסמסים, כי יש בזה משהו פחות מאיים וזה שווה ערך מבחינתם לשיחת טלפון, אך ככל שעולה הגיל יש העדפה לחיזורים טלפוניים.

תורת הסמס

כמו שכבר ציינו, סמסים קלילים ופלרטטניים עם כל מיני סמיילים חמודים ותמונות, הם דרך טובה מאוד להעביר את תקופת ההיכרות המביכה בין הדייטים הראשוניים. אבל יחד עם זאת, אין צורך להיות כל היום צמודים לסמארטפון ולשלוח חזור ושוב סמיילים עם לבבות במקום עיניים או קקי מחייך בווטסאפ. לפי הסקר של JDate, הייתה הסכמה גורפת בין גברים ונשים בנוגע לכמות הסמסים הרצויה שנעה בין 10 ל-14 ביום. כמו כן, התשובות בסמס אינן צריכות להיות מיידיות, אז אל תילחצו אם הצד השני לא ממהר לענות לכם על ההודעה ואל תפתחו מזה קונספירציות לגבי רמת ההתעניינות שלו. למעשה, נמצא שנשים מצפות למענה הרבה יותר מהיר לסמסים לעומת הגברים שבנושא זה הם בעלי אורך רוח. אז לתשומת לב הקוראות- כנראה שבגלל זה לוקח להם יותר זמן לענות מלכתחילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

נפרדנו כך

אם אתם מדברים או מסתמסים אך עדיין לא בטוחים לגבי כוונותיו של הצד השני, הסירו דאגה מליבכם. לאחר דייט כושל, רוב האנשים לא יבזבזו לכם את הזמן וישתדלו לחתוך את הסיפור דיי מהר בצורה ישירה או בצורה עקיפה על ידי הימנעות משיחות/סמסים ואי קביעת דייט שני. באופן מפתיע, כשנשים רוצות לחתוך סיפור אהבה שטרם התחיל, רובן יעדיפו לא להכביר במילים ופשוט לשלוח הודעה קצרה, ואילו הגברים יעדיפו שיחה טלפונית.
ואיך אתם מעדיפים לחתוך אחרי דייט לא מוצלח?

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully