וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיפול: למה רק נשואים מעוניינים בי?

נעמי נפתלי, מצוות המומחים של JDate

8.1.2014 / 8:34

נעמי נפתלי מצוות המומחים של JDate, עונה על שאלות הגולשים בנושא דייטים, זוגיות וסקס

בועז שואל: יש לי חברה שלושה חודשים. היא גרה עם זוג שותפים שהם בני זוג. בכל פעם שאני מגיע אליה הביתה אני מרגיש שאני מתארח בבית שלהם. אין לנו שום פרטיות ופעם אחת למשל צפינו בסרט והשותף שלה ישב איתנו והפריע לנו להיות לבד. זה הגיע למצב שלא מתחשק לי לבוא אליה. כשהערתי לה על כך היא נפגעה ואמרה שאני לא יכול לדרוש ממנה לשנות את אורח חייה.. מה עושים?

תשובה: נשמע שאתה נהנה לבלות עם בת הזוג שלך וחשוב לך למקסם את איכות הזמן שלכם ביחד. אתה מעלה כאן את עניין הפרטיות שהוא בהחלט קריטי לצורך איכות הזוגיות , אך הייתי רוצה לשים דגש ראשית על התחושה שניתנת לך על ידי בת הזוג. ברוב המקרים בהם אנו מעירים הערה למישהו, התגובה שנקבל חזרה תהיה בהתנגדות או תקיפה. אין מנוס מלהעלות את הנושא שוב מול בת הזוג, הכל שאלה של איך. הפעם אני מליצה להגיע עם מחשבה לפני כן איך זה יכול לעבוד אחרת. אתה מכיר את בת הזוג שלך , השותפים והדרך בה הדברים עובדים בדירה ולכן קודם נסה להבין איפה יהיה עליך להתגמש ומה אתה מצפה ממנה שתעשה אחרת כלפיך או כלפי השותפים. לאחר שיש לך תמונה על איך הדברים יכולים להשתנות, הסבר לה מדוע חשוב לך לנהל שוב את השיחה, על התחושות שהסיטואציה מייצרת אצלך (ללא כל האשמות) ומה היית רוצה שיקרה אחרת. חשוב להגיע פתוח לשיחה ושיהיו דברים שבת הזוג תסכים איתם יותר או פחות . אין לי כל ספק כי תוכלו למצוא את הדרך לפרטיות ולנוחות יותר גדולה.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

סיון שואלת: אני בחורה צעירה ותמיד מוצאת את עצמי מנהלת קשר עם נשואים. זה ממש לא בכוונה, אבל יוצא שתמיד מתחילים איתי רק גברים מבוגרים ואני נענית להם. ברור לי שהקשרים האלו לא בריאים אבל אני חוששת שאם לא אהיה איתם אז אהיה לבד ואף בחור צעיר לא ירצה אותי.. איך אוכל להשתחרר מהקשרים האלה ולהתחיל זוגיות בריאה?

תשובה: מאוד ברור כי המקום ממנו את כותבת את השאלה הזו היא כי הינך מעוניינת להכניס זוגיות בריאה לחייך וזה הדבר החשוב ביותר. על מנת להשתחרר מהקשרים הנ"ל, הדבר הראשון שאני ממליצה לבדוק הוא מה זה אומר עבורך זוגיות בריאה ומה את רוצה להרגיש בזוגיות הזו. לאחר שהנקודה החשובה הזו ברורה לך, שאלי את עצמך - כשאת נמצאת בקשרים עם נשואים מה זה נותן לך? מה את מרוויחה מכך? לאחר שיתברר לך מהו הדבר שהקשרים הללו מספקים עבורך, תבדקי באיזו דרך אחרת את יכולה לקבל את מה שכל כך חשוב לך, כמו ביטחון- האם תוכלי לקבל אותם מגברים רווקים? וכדי שתוכלי באמת לייצר שינוי בדפוס הזה תבדקי ממה את בעצם נמנעת כשאת נמצאת בקשרים הללו? אין לי כל ספק כי לאחר המענה לשאלות האלו דברים יתבהרו ובאופן אוטומטי הבחירה שלך תשתנה.

דור שואל: כשאני שוכב עם אשתי אני פתאום מפנטז על דוגמניות.. אני מנסה להפסיק את זה אבל לא מצליח. היחסים ביני לבין אשתי טובים והסקס מצוין, אבל אני לא מבין למה כל הזמן חודרות לי לראש תמונות של דוגמניות בזמן הסקס איתה, אפילו שאני נמשך אליה...

תשובה: התופעה אותה אתה מתאר דור הינה תופעה רווחת אצל גברים ונשים. אני שמחה לשמוע כי הנך נמשך אל אשתך והיחסים ביניכם טובים - שרק ימשיך כך. ההמלצה הקצרה והפשוטה שיש לי אליך היא לחדול לאסור על עצמך את המחשבות האלו. ומדוע? למוח שלנו יש יכולת מדהימה - הוא אינו שומע את המילה לא , אסור וכו.. הוא שומע ופועל רק על פי מה שמגיע אחרי המילה לא. אתה מוזמן לבדוק מה קורה כשאתה אומר לעצמך לא לחשוב עכשיו על פיל וורוד גדול שעומד לידך - אני מניחה כי בעודך אומר זאת כבר נכח לידך פיל וורוד. זה נשמע מוזר אך כך המוח שלנו עובד, ולכן ההמלצה שלי פשוט להניח לעצמך עם ההתעסקות במחשבות ובפנטזיות על דוגמניות. ככל שתסכים לא להילחם בהן, כך באופן טיבעי המינון שלהן יירד עד שיום אחד תשים לב כי נעלמו לחלוטין , בהצלחה.

אסי שואל: לפעמים אני תוהה לעצמי למה בכלל צריך זוגיות.. יש ריבים, ויכוחים ומלא קשיים.. אז למה בכלל להכניס ראש בריא למיטה חולה? מצד שני, יש הרבה לחץ מצד המשפחה שלי שאהיה נשוי כבר (אני בן 29) וקשה לי לעמוד מול הלחצים האלו. מה את מציעה?

תשובה: נשמע כי אתה נמצא בתקופת התבוננות על מה נכון, מתאים וחשוב לך. זה תהליך טבעי ולתפיסתי גם מאוד חשוב, מכיוון שזו אחת הדרכים להגיע למקום שבחרנו להיות בו ולא מכיוון שאנחנו צריכים להגיע אליו . ברגע שאתה תחוש בסדר עם ההתבוננות הזו, כך יהיה לך הרבה יותר קל להכיל את רעשי הסביבה. נכון, בכל זוגיות קיימים אי הבנות וקשיים, אך קיימים בה גם מגוון רחב של רגשות נפלאים וטובים .אני יכולה לשבת ולפרוט לך את נפלאות הזוגיות אך יש לי תחושה כי הנך זקוק למשהו שהוא מעבר לכך .אז אם כבר אתה נמצא בתקופת בדיקה בשביל מה צריך את זה בכלל? , ההמלצה שלי היא פשוט להסתכל ולשאול – ממש כך . להתבונן על זוגות ברחוב, לשאול חברים קרובים ומשפחה , מה טוב ומה לא טוב בזוגיות, ובמידה והם רווקים למה הם רוצים את זה . אין לי כל ספק כי איסוף האינפורמציה תייצר עבורך בהירות ותענה לך על הרבה שאלות. מתוך המקום הזה תוכל להמשיך ולבדוק האם מתאים לך להתנסות ולחוות את הדברים באופן אישי .

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מירית שואלת: בעלי ואני מנסים להביא ילדים לעולם כבר שנתיים. התחלנו לא מזמן טיפולי פוריות ואני מרגישה שכל העניינים המלחיצים האלו פוגעים לנו בזוגיות. הוא עושה איתי סקס בצורה מאולצת, לא מחמיא לי כמו בעבר ובאופן כללי אני מרגישה שהוא מרוחק ממני... יש לך עצה בשבילי?

תשובה: הנושא שאת מעלה מירית הינו נושא מורכב בעל עליות ומורדות רבות במערכת הזוגית וייתכן כי מדובר באחת התקופות הקריטיות בה אתם זקוקים אחד לשנייה. את כותבת שהדברים ביניכם השתנו, וזהו דבר מעודד מכיוון שהמשמעות הינה שבעבר היה משהו טוב ולכן גם ניתן להחזירו. ההמלצה העיקרית שלי היא כמובן תקשורת. בשלב זה בחייכם, כאשר מדובר בתקופה שהינה רגישה בהרבה היבטים, הדיוק בתקשורת המילולית והבלתי מילולית אותה אתם מעבירים אחד לשנייה היא קריטית . הדבר החשוב ביותר לעשייה הוא כמובן להעלות את התחושות שלך אל בעלך ממקום פתוח וכנה וללא האשמות, ולראות איך ביחד אתם צולחים את התקופה הזו ויוצאים ממנה מחוזקים, כל אחד בנפרד וכמובן כזוג. תעלו על השטח את מה שכואב גם אם זה קשה, דברו על למה אתם זקוקים אחד מהשנייה, מה חשוב לכם, מה חסר לכם ואיך אתם הולכים לשנות את זה. הקפידו לדבר על הזמן המשותף שלכם יחד- היו יצירתיים ופתוחים ברעיונות שלכם. ייתכן כי תרגישו צורך בתקופה הזו להיות מלווים על ידי יועץ – זה בסדר גמור, זו אף החלטה מוערכת כי המשמעות הינה שחשוב לכם שיהיה טוב . בנוסף יש פורומים רבים אשר תומכים בזוגות בתקופות אלו, השתמשו בהם. המון אהבה והצלחה.

אם גם אתם רוצים לשאול שאלה על דייטים, זוגיות וסקס, אתם מוזמנים להשאיר את שאלתכם בתגובות.

הכותבת היא מאמנת אישית ועסקית, בעלת מאסטר NLP ודמיון מודרך מחברת נקודותיים-מרכז לתהליכי זוגיות - המשמשת כחלק מצוות מומחי Jexperts מבית JDate.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully