וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאנו לרקוד

6.1.2014 / 8:01

צריך שניים לטנגו, אבל איפה מוצאים את האחד שאיתו תרקדו לעבר השקיעה? הגענו למסיבת פנויים פנויות כדי לבדוק אם נסיך החלומות נמצא ברחבת הריקודים, ומה רוני מיילי עשה שם?

עורך: גיא גורן צילום: עידו שחם

אם אתם בני חמישים פלוס ומחפשים אהבה, אולי שווה לנסות לאתר אותה במסיבת פנויים פנויות. במסיבות, המתקיימות בקאנטרי דקל בתל אביב, נפגשים גברים ונשים המעוניינים לפתוח בפרק ב' בחיים, ועל הדרך גם ליהנות ממוזיקה טובה.

לאה קופיטקו, מארגנת המסיבות ושדכנית 20 שנה, אומרת כי המסיבות הן דרך טובה להכיר: "אנחנו כמו משפחה פה ויש הצלחות במציאת בני זוג". נראה שגם הפנויים והפנויות חושבים ככה: "באתי ליהנות ובתקווה למצוא בת זוג חמודה. אין מה להפסיד, כי בסך הכל מדובר על מקום איכותי".

אפילו את רוני מיילי מצאנו במסיבה, אבל אל דאגה, המשתתף השערורייתי מ"האח הגדול" לא התגרש מאשתו. "באתי להופיע כאן ולשיר ביוונית. אבל אם אני הייתי פנוי בטוח שהייתי מגיע למסיבה. יש כאן אחלה אנשים ואווירה, כולם רוקדים ונהנים. זה ה-מקום לפנויות פנויות".

ומה עושים הביישנים שחוששים לרקוד ליד בן זוג פוטנציאלי? ללאה יש פיתרון- היא מקשרת בין הרוקדים ומתווכת בינהם. ממש כמו בשידוכים של פעם.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully