וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב אצלך: לבד בחצות

שירה בר

31.12.2013 / 8:06

לשירה בר שוב אין עם מי להתנשק בסילבסטר, והיא כבר מאבדת תקווה. האם היא אי פעם תמצא את האחד?

לא אכתוב כאן ששוב אין לי עם מי להתנשק בסילבסטר, כי האמת היא שאף פעם לא היה לי. לא בסילבסטר, לא בוולנטיינ'ס, לא בט"ו באב ולא ביום ההולדת שלי. אפילו הדודה המשופמת שהקפידה תמיד להתקשר בתאריכים האלה, שזה הכי קרוב ליציבות כלשהי שהגעתי מהבחינה הזו, כבר הלכה לעולמה. ובשלב הזה, אני גם מתחילה לחשוב שאף פעם לא יהיה לי. לא יבוא הגבר הזה שיהיה שם בכל אחד מהימים האלה, וגם בימים אחרים. כי אם לומר את האמת, אני פשוט לא רואה מאיפה בדיוק הוא אמור לבוא.

בדרך כלל, כשאני שולפת את המשפט הזה, החברות שלי מתחילות לחפש עצים לדפוק עליהם ולירוק מסביב כמו ממטרות: "טפו! איך את מדברת! ברור שיהיה לך! פשוט עדיין לא מצאת אותו! הוא בדרך!".

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

אילוסטרציה. ShutterStock
גם הפעם אהיה לבד בסילבסטר. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

זה משהו שאני לא מבינה. איך הן יודעות שהוא יבוא? הוא שלח להן מיקום בוואטסאפ? בת קול אלוהית לחשה להן בלילה שהגבר של שירה אוטוטו מגיע? הן הרי לא יודעות. הן בקושי יודעות איך לתפעל את החיים הרומנטיים שלהן, בין אם יש להן כאלה ובין אם לא. אז למה הן מתעקשות לומר לי את זה כל הזמן, אגב פיזור אזהרות לכך שאסור לחשוב בצורה כל כך שלילית כי מחשבה יוצרת מציאות?

אבל זה לא רק הן, זה כולם, בעצם. בשלב הנוכחי בחיי, קלישאת הרווקה בת ה-30, כולם מסביבי מדקלמים את המנטרה הזו כמו חסידי ברסלב. "הוא יבוא, הוא יבוא". ואת רוב הרווקות שאני מכירה, המנטרה הזו אשכרה מרגיעה. הן נתקפות פאניקה קלה, בעיקר על רקע חתונה או לידה מתקרבת של חברה, ואז מישהו אומר להן "מה את דואגת? את עוד צעירה. הוא יבוא!". אבל אפילו המשיח לא בא, אז למה שדווקא הגבר שלי יבוא?

אילוסטרציה. ShutterStock
למה הוא לא בא? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אני תמיד חושבת על זה בסוף השנה, על איך עוד שנה חלפה ושוב לא פגשתי את האהבה שלי. אני לא יודעת אם היא קיימת בכלל, אם הוא קיים. מכירה מספיק נשים שמגרדות כבר את ה-40 מלמטה ועדיין לא פגשו אותו. ואולי לא נעים להודות בזה בקול רם, אבל יש גם סיכוי מאוד טוב שהוא פשוט לא יבוא. צריך כל כך הרבה מזל כדי למצוא את האדם הזה שגם ימשוך אותך וגם תצליחי לחבב אותו ברמה האנושית, ושהוא ירגיש את אותו הדבר כלפייך. זה בכלל לא משנה אם הוא נמצא שם לרגע הנשיקה הטיפשי בחצות, משנה אם הוא יהיה שם בכל הרגעים שאחרי.

יש אנשים שזה בא להם בקלות, אולי בגלל שיש להם חיים אחרים משלי. לי זה לא בא והאמת הפשוטה היא שאני גם לא יודעת אם יבוא. אין לי צ'ק פתוח מאלוהים וגם לא המון תקווה. אולי זה רק עושה את הדברים גרועים יותר, אבל אני מעדיפה להישיר מבט למציאות ולהיערך לאפשרות הזו, מאשר להדחיק אותה לחלוטין ולתת לה לנשוך אותי בישבן בהפתעה.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין? מצאו את שלכם

אילוסטרציה. ShutterStock
הוא צריך להישאר גם אחרי הנשיקה בחצות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully