וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וחתונת הסלבס הבאה היא...

29.12.2013 / 8:06

האם ציון ברוך ויאנה יוסף יתחתנו השנה, מדוע אלי פיניש צריך ללמוד להרפות, והאם אלירז שדה ואילנית לוי ישרדו יחד? כוכבי הביצה עברו ניתוח נומרולוגי ולפניכם כל התחזיות

לכבוד השנה הלועזית החדשה, ובעקבות לא מעט פרידות כואבות בשנה שחלפה, החלטנו להרים את הכפפה ולעזור לזוגות שהצליחו לשרוד אותה. איך? בחרנו 5 זוגות שכולכם מכירים והכנסנו אותם לחדר הניתוח של הנומרולוגית הולי הברי. בעזרת ניתוח שמם ותאריך הלידה שלהם, הסיקה הברי מסקנות מאוד מעניינות על כוכבי הביצה כולל כמה גילויים מפתיעים על עתיד הזוגיות שלהם. שנתחיל?

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

ציון ברוך ויאנה יוסף

יאנה יוסף, ציון ברוך. ראובן שניידר
בקרוב חתונה? ציון ברוך ויאנה יוסף. צילום: ראובן שניידר/ראובן שניידר

קצת עליו: יש בו טוב לב והמון נתינה. רודף צדק ואמת, בעל אינטליגנציה גבוהה ויודע לייעץ ולעזור לכולם. יש לו חוש הומור טוב, שזה גם סוד הקסם שלו. הוא ילד נצחי עם המון רגש. שואף לשלמות. יודע לקבל החלטות אך לא תמיד מיישמן.

קצת עליה: פיקחית וסקרנית, פורצת גבולות. אוהבת לאתגר את עצמה ולהימצא בתנועה מתמדת. היא זקוקה לחופש בבחירותיה. יש לה כושר וורבלי ויכולת שכנוע. משיכה לאומנות, טיולים ומוזיקה.

בשילוב של שניהם: הם משלימים אחד את השנייה. היא זקוקה למרחב בחירה, והוא מאפשר לה זאת. היא מלמדת אותו קלילות. העומק הפנימי שלו מרגש אותה וכתוצאה מכך היא לומדת ממנו רבות. שניהם ילדים בנשמתם. הם ממיסים אחד את השני בקסם האישי שלהם.

חתונה? יש אפשרות לחתונה בטווח הארוך. הם חברים טובים וספונטניים. היא בתקופה של חיפוש אחר קביעות בכל התחומים. הוא מפוזר יותר. אם תדע להביא אותו אליה, חתונה תתאפשר במהלך 2015.

טיפ לו תבטח יותר בעצמך ותכיר ביכולתך להצליח. אתה יודע יותר מכולם מה הדרך הנכונה לך.

טיפ לה עולמו הפנימי של בן זוגך גדוש בתובנות. הוא לא תמיד מספר הכול. בטחי בו וצרי מרחב של הקשבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

דור דמרי ואור דניאל

דור דמרי, אור דניאל. ניר פקין
האם הקשר ישרוד? דור דמרי ואור דניאל. צילום: ניר פקין/ניר פקין

קצת עליו: צעיר לנצח. רוחני מאוד ובעל אינטליגנציה רגשית גבוהה. יש לו תובנות של איש בן 60. הוא זקוק לתמיכה כדי להתקדם בחייו. יש לו המון מזל בכסף. הוא ביקורתי כלפי עצמו, מאמין דגול בצדק ופוחד לפגוע באחרים.

קצת עליה: צדק ואמת מניעים אותה. אהובה ורגישה מאוד, נותנת מהלב ומהנשמה. היא דרמטית לעיתים, עקשנית והחלטית. חיי משפחה חשובים עבורה. יודעת לדבר ולשווק את עצמה. בחורה אידיאולוגית.

בשילוב של שניהם: חברות מצוינת, הבנה ועניין. הם ספונטניים, אוהבים כאן ועכשיו. שניהם אוהבים לתת לאחר. היא אומנם קצת דרמטית עבורו, אבל יש ביניהם מערכת יחסים מאוד בריאה. כשהיא כועסת, היא עלולה לפגוע בו במקום הכואב ביותר.

חתונה? לא בזמן הקרוב. שניהם לוקחים את הזמן. הם זקוקים אחד לשנייה, אך לא בעניין של מיסוד היחסים.

טיפ לו סלח לעצמך יותר. השתמש בקסם האישי שלך על מנת להצליח. בטח בעצמך ותאמר את שעל לבך, גם אם מדובר במחיר של לפגוע.

טיפ לה לעיתים את יוצאת מפרופורציה ומשלחת חצים לכל עבר. 3 שניות נשימה ארוכה לאחר הכעס וזה יעבור.

אלירז שדה ואילנית לוי

אלירז שדה, אילנית לוי. ניר פקין
איך הזוגיות שלהם? אילנית לוי ואלירז שדה. צילום: ניר פקין/ניר פקין

קצת עליו: אוהב אתגרים. המילים שלו קונות עולם. הוא זקוק לחופש פעולה, ומאידך לחיי משפחה תקינים ומזינים. הוא פורץ דרך ומשמש כדוגמא ומופת לסביבה. סקרן, שנון וחכם. יש לו צורך גדול בביטחון והזוגיות ממלאה עבורו צורך זה. טיולים בטבע הם עבורו רגיעה מוחלטת. הוא מזהה חולשות אצל אנשים ודואג לעזור להם.

קצת עליה: אינטליגנטית ואינטואיטיבית. חברה טובה ואהובה מאוד. יודעת לייעץ לאחרים, ולעצמה פחות. שלמות ואמת מניעים אותה. היא ביקורתית ופגיעה. שואפת תמיד קדימה. עצמאית בשטח. יודעת להתחיל משהו, אך פחות לסיים אותו. כריזמטית ואוהבת שינויים וחידושים. זקוקה לידה לאנשים חזקים.

בשילוב של שניהם: יש ביניהם הבנה, אך הם חיים בקצב אחר. היא ביתית יותר, הוא אוהב את החופש. היא אנרגטית מאוד והוא מעריך את הנתינה הענקית שלה. הוא מכניס בה קלילות. לשניהם נפש עמוקה ושיחות מרתקות על החיים.

חתונה? הם מאושרים ביחד. לשניהם יהיה טוב למסד את הקשר. דברים מעכבים בדרך, אך יש סיכוי טוב להתחתן במהלך 2015 או 2016.

טיפ לו שנה הבאה מלאה בדרמות עבורך, אבל אל דאגה, הן יעברו. תהיה סבלני. החל מיוני 2014 תהיה הקלה והצלחה.

טיפ לה לימודים ונסיעות משותפות יהוו עבורכם הנאה מושלמת. לכי על זה בלי לחשוב פעמיים.

אלי פיניש ודנה פרידר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך חיי האהבה שלהם? דנה פרידר ואלי פיניש. צילום: ראובן שניידר/מערכת וואלה!, צילום מסך

קצת עליו: יש לו דרישות עצמיות גבוהות והישגים יוצאי דופן. הוא עקשן וביקורתי, דייקן ופדנט. לחיות במסגרות הן חובה עבורו, כי אלו מהוות לו ביטחון כלכלי ואישי. הוא חי בסדר מופתי עם רצון ברזל להצליח. הוא נוטה לדרמות ולהתפרצויות שעוברות בשנייה.

קצת עליה: מצד אחד, היא מובילת דרך, מנהיגה מלידה ורצה קדימה. מאידך, היא הססנית, רגשנית ופגיעה. אינדיבידואלית וכריזמטית, מקורית ומצליחנית. זקוקה להערכה על מעשיה. אסתטיקה חשובה לה והיא בעלת איכויות וכשרון רב.מייעצת מתוך הניסיון של עצמה.

בשילוב של שניהם: מבינים ומכבדים אחד את השנייה. יש ביניהם תקשורת טובה ועניין משותף. שילוב של איכויות ואמונה בחיי משפחה מביאה זוגיות זו להצלחה רבה. לא מקובעים ואוהבים שינויים.

חתונה? ההזדקקות של האחד לשנייה מחזקת את האמונה שטוב להינשא. סיכוי טוב לחתונה ביוני 2015 וגם יוני 2014 בא בחשבון.

טיפ לו המסגרת המחייבת לוחצת לפעמים. הדרמות מיותרות, ורק אתה תוכל לעשות את השינוי. בחן לעומק כל דרישה האם היא אפשרית עבורך?

טיפ לה אל תאגרי דברים בבטן. נתינה ענקית כמו שלך לא תמיד מוערכת ולכן את נפגעת. למדי להעריך את עצמך כפי שאת ולשתף ברגשותיך.

גיא מנטש ומארינה מקסימיליאן בלומין

מארינה מקסימיליאן, גיא מנטש. ראובן שניידר
יצעדו מתחת לחופה? גיא מנטש ומארינה מקסימיליאן בלומין. צילום: ראובן שניידר/ראובן שניידר

קצת עליו: יש בו המון רגש. אדם מאוד זוגי. מאמין באהבה וניזון ממנה. אוהב נשים חזקות לצידו. דיפלומטי וניחן ביכולת התבטאות ושכנוע מהטובים שיש. יש לו ידיים טובות, הוא איש מוכשר. הכישרון שלו מתבטא במשחק. הוא הרמוני, סקרן ומאתגר.

קצת עליה: אוהבת לתת ולפנק מהנשמה. דרמטית ובעלת כשרון משחק. רגישה מאוד ופגיעה מידי. נלחמת על צדק בכל הכוח. נדלקת ונכבית במהרה. רוחנית מאוד. ידועה בתור חברה טובה, אבל לא תמיד משתפת את הסובבים לה ברחשי ליבה. יש לה עולם פנימי עמוק. היא קנאית לפרטיותה. הצלחה בכל הקשור לעסקים מעבר לים.

בשילוב של שניהם: תקשורתיים מאוד. מכבדים אחד את השנייה וספונטניים. לו יש המון מה ללמוד ממנה והנתינה האין סופית שלה ממלאה את חייו באושר. הם מאוד זוגיים ומאוד וורבליים. הקלילות והשובבות שבו מרתקים אותה.

חתונה? חסר לשניהם גורם מייצב, כזה שידחוף אותם לנישואים. חתונה לא מתוכננת בקרוב.

טיפ לו מחשבות רצות בראש. נראה שיש יותר רצון מאשר זמן להגשימם. בזמן חוסר שקט, צא לריצה או כנס למטבח לבשל. זה יעשה לך טוב.

טיפ לה סבלנות! דברים קורים ויקרו בקצב שלהם. קחי נשימה עמוקה והאמונה תוביל אותך להצלחה, כמו שרק את יודעת.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully