וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיפול: למה אשתי מרוחקת ממני אחרי הסקס?

נעמי נפתלי, מצוות המומחים של JDate

26.12.2013 / 9:41

נעמי נפתלי מצוות המומחים של JDate, עונה על שאלות הגולשים בנושא דייטים, זוגיות וסקס

טלי שואלת: יש לי חבר כבר שנה. אנחנו בקשר רציני שמתקדם לחתונה, אבל יש משהו אחד שמאוד מפריע לי: הוא פלרטטן! כל הזמן הוא מחמיא לבחורות, פנים מול פנים או בפייסבוק, ונותן להן מחמאות שהוא אפילו לא אומר לי- כמו כמה שהן סקסיות. הוא אוהב לשוחח עם ידידות שלו, גם עם יזיזות לשעבר וזה די מפריע לי. האם לדעתך אני צריכה לחשוש מזה?

תשובה: מסתמן כי בחרת לעצמך בן זוג חברותי. אין לי כל ספק כי יש לכך הרבה מאוד יתרונות בחיי היומיום שלכם. יחד עם זאת, אני בעד לשים את הדברים על השולחן – במידה והדבר מפריע לך, פשוט תשוחחי איתו על זה. בהרבה מאוד מקרים אנשים כלל לא שמים לב כי הם מתנהלים בדרך שעלולה להשפיע/ לפגוע במישהו אחר. ההמלצה היא להעלות את הנושא איתו , כאשר הכוונה היא לשתף אותו איך זה משפיע עליך כאשר משוחח כך עם נשים אחרות. חשוב לבוא לשיחה ממקום שאינו מאשים אותו ולבדוק ביחד מה ניתן לעשות כדי שהדבר לא ישפיע עליכם באופן שלילי, ויאפשר לכם להמשיך להתנהג בטבעיות אחד ליד השנייה.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין? מצאו את שלכם

אסף שואל: תמיד אחרי שאני שוכב עם אשתי אני מרגיש שהיא מאוד מרוחקת. דיברתי איתה על זה והיא טוענת שהכל בסדר. כשאני יוזם איתה סקס היא זורמת בכיף ורק בסוף היא פתאום נראית עצובה.. למה לדעתך זה קורה?

תשובה: הסיבות לכך שאדם מתנהל בדרך מסוימת גם אם מדובר בבן הזוג שלנו יכולות להיות רבות, ולכן הדבר הראשון והטוב ביותר שהנך יכול לעשות עבור עצמך הוא להימנע מפרשנויות. אתה מציין כי כבר שוחחת איתה על העניין בעבר אך מסתמן כי תשובתה אינה מספקת אותך. מציעה להעלות את הנושא שוב רק שהפעם השיחה היא עליך ולא עליה. הכוונה הינה לשתף את אשתך איך אתה מרגיש כשאתה רואה אותה ככה ומה זה גורם לך לחשוב על עצמך. זו שיחה שדורשת הרבה כנות אך ייתכן ורק במידה והיא תבין כיצד זה משפיע עליך היא תוכל לבדוק איך יכולה להתנהל אחרת. חשוב ביותר להגיע לשיחה עם הרבה פתיחות, סבלנות וללא האשמות. קח בחשבון שהיא עשויה להתעקש שהכל בסדר וחשוב שתשכיל להבין כי אין זה קשור אליך. בנוסף, ממליצה ללא קשר לתוכן התשובה, לבדוק מה בכל זאת אשתך יכולה לעשות על מנת לייצר אצלך תחושה טובה יותר (לעיתים אפילו מילה אחת יכולה לשפר את הכל).

דפנה שואלת: יצאתי עם גבר לדייט והוא כביכול כל מה שתמיד חלמתי. חתיך, מצליח, מרוויח טוב, חכם ונחמד. אבל משום מה אני לא מרגישה שום רגש אליו.. בסיום הדייט התנשקנו אבל לא הרגשתי פרפרים או שום תחושה של התלהבות.. האם לפסול אותו על הסף או להתפשר?

תשובה: תחושת הפרפרים וההתרגשות הם אותם רגעים קסומים וחשובים אשר מעניקים לנו סימן האם קיים חיבור טוב, כימיה ומשיכה לבן זוג פוטנציאלי. אני מאמינה כי תחושות הגוף אף פעם לא מטעות אותנו וחשוב ביותר להקשיב להן, וכל הכבוד לך על ההקשבה לעצמך . מצד שני, מכיוון שציינת כי מדובר בדייט ראשון, הייתי נותנת לכך בדיקה נוספת. אין ספק כי הדבר שאנחנו הכי רוצים והאינדיקציה האם להמשיך לדייט שני הינה מידת המשיכה ומה הרגשנו כשהתנשקנו, אך המציאות מלמדת כי זה לא תמיד מושלם בפעם הראשונה, למרות שהתחושה כי הוא עומד בכל מה שרצינו. חשוב לזכור כי עדיין מדובר בשני אנשים בעלי הרגלים והתנסויות שונות , ולעיתים יש צורך רגע של סבלנות להכיר גוף חדש. ההמלצה שלי היא לתת את צ'אנס ולבדוק זאת שוב. במידה ואחרי דייט שני או שלישי את לא מרגישה פרפרים בבטן, עם כל הצער בדבר, ייתכן שזה פשוט לא זה עבורך.

יובל שואל: אני בן אדם שמאוד אוהב להיפגש עם חברים וזה מאוד מפריע לאשתי. היא אומרת שאנחנו בקושי מבלים למרות שאנחנו יוצאים לפחות פעם בשבוע. נראה לי שהיא פשוט מקנאה כי לה בכלל אין חברות.. איך אני יכול לגרום לה להפסיק להציק לי לגבי זה?

תשובה: אני מאמינה כי הדרך לצלוח את הסיטואציה על הצד הטוב ביותר אינה טמונה באיך לגרום לה להפסיק להציק לך, אלא לבחון את הסיטואציה ולבדוק אם בכל זאת יש צורך בלעשות דברים קצת אחרת. משתמע כי אתה אדם חברותי וכי חשוב לך להמשיך ולנהל שגרת חיים בה יש את הדבר הזה שהוא רק שלך ללא מעורבות אשתך וזה מעולה. יחד עם זאת, יש רגעים בהם אנו נאלצים להסתכל על המציאות ולהיות כנים עם עצמנו האם הדרך בה אנו מנהלים את שגרת החיים עדיין מתאימה למקום בו אנו נמצאים בחיים. אני מציעה קודם לבדוק מהו יחס מפגשי החברים לעומת מפגשי הבילוי עם אשתך. במידה ומפגשי החברים עולים על הזמן בו אתה מבלה עם אשתך – יש מקום למחשבה מחדש. הדבר השני היא לבדוק האם כשאתה נמצא עם אשתך אתה באמת נמצא איתה ולא עסוק בעניינים אחרים. חברים זה דבר נפלא , חשוב להשקיע זמן על מנת לתחזק את הקשרים הללו, אך את אשתך בחרת על מנת להיות בת הזוג לחיים והתחזוקה איתה חשובה לא פחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

צ'ארלי שואל: אני נמצא בתקופה קשה מבחינה כספית. פוטרתי לאחרונה ואני כבר חודשיים מחפש עבודה. הכרתי עכשיו מישהי באתר הכרויות ואני חושש שהעובדה שאין לי כסף תהיה בעייתית. בדייטים אצטרך לשלם עליה ואם זה ילך בינינו אז זאת תהיה עוד הוצאה. כמובן שאני רוצה מאוד אהבה אבל איך אצליח להתמודד עם המשבר הכלכלי שעובר עליי?

תשובה: התקופה שאתה מציג צ'ארלי היא תקופה שיכולה להיות מבלבלת מבחינות רבות, אך אין לי ספק כי מדובר בעניין של זמן ובקרוב מאוד תמצא מקום עבודה חדש וכך גם תסתדר הטרדה הכלכלית. הקונפליקט שאתה נמצא בו הוא טבעי לחלוטין ומראה כי חשוב לך להיות ג'נטלמן, להשאיר רושם חיובי ובעיקר חשוב לך לא לשים בצד את עניין הזוגיות וזה מקסים. באופן טבעי העניין הכלכלי מטריד אותך ולכן וההמלצה שלי היא לקחת את נושא מציאת הזוגיות בקצב שמתאים לך בשלב זה. אתה יכול לעשות בדיקה מהו הסכום אשר מתאפשר לך להוציא בחודש עבור דייטים ועל פי הסכום הזה תפעל. זו תקופה מעט יותר מצומצמת והיא תעבור . הדבר החשוב ביותר הינו לפעול בדרך כזו שתאפשר לך גם ליהנות מהדייט ולא להיות מוטרד כל הערב מרגע הגעת החשבון. ובמידה והדבר יצלח מעבר לדייט ראשון ושני, אין לי כל ספק תהיה הבנה מצד בת הזוג ותתאימו את קצב הדייטים על פי מה שמתאים כרגע.

אם גם אתם רוצים לשאול שאלה על דייטים, זוגיות וסקס, אתם מוזמנים להשאיר את שאלתכם בתגובות.

הכותבת היא מאמנת אישית ועסקית, בעלת מאסטר NLP ודמיון מודרך מחברת נקודותיים-מרכז לתהליכי זוגיות - המשמשת כחלק מצוות מומחי Jexperts מבית JDate.


אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully