וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבים של כוכבים

22.12.2013 / 8:15

מהגירושין המתוקשרים של אייל גולן ואילנית לוי, ועד האלימות של כריס בראון נגד ריהאנה- קבלו את הריבים הכי גדולים של הסלבס

מריבות הן חלק בלתי נפרד מזוגיות. אולי בגלל זה מריבות וסכסוכים של זוגות אחרים ושל מפורסמים בפרט יוצרים אצלנו כזה עניין ומככבים במדורי הרכילות. בנוסף, לרוב מדובר במריבות שיצאו מכלל שליטה וכך הן אולי גם נותנות לנו את התחושה שהריבים שלנו על מי יילך לסופר- לא נוראים כל כך. אז למקרה שפספסתם, העשורים האחרונים סיפקו לנו לא מעט סכסוכי זוגיות שכאלה ולפניכם מקבץ של הבולטים והמתוקשרים שבינהם.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין? מצאו את שלכם

ריהאנה וכריס בראון

בשלהי 2008, עוד הרבה לפני שהיא חשבה לאכזב את מעריציה בארץ, ריהאנה החלה לצאת עם ראפר צעיר בשם כריס בראון. הזוגיות שנראתה תחילה פוטוגנית וחביבה על הבריות, התגלתה מהר מאוד כבעייתית וחולנית. הזוג לא הגיע לטקס הגראמי בשנת 2009, זאת מכיוון שכריס היה עסוק בלהרביץ לריהאנה והיא הייתה עסוקה בלהיות חבולה ופצועה. בעוד שתמונות של פרצופה החבול התפרסמו גם על הירח, היא העדיפה שלא לתבוע את אהובה והסתפקה בצו הרחקה. יחד עם זאת, בשנת 2012 היא ביטלה את הצו וכיאה למודל לחיקוי עבור נערות צעירות בחרה לחזור לאהובה המכה. מאז הם כבר הספיקו להיפרד ולחזור בערך מאה פעמים, להתנגח ולהשמיץ אחד את השנייה ברשתות החברתיות, ובעיקר להוכיח לנו שלא כל הנוצץ הוא דיאמונד אין דה סקיי.

כריס בראון, ריהאנה. GettyImages
לקח רחוק מדיי את הקטע של הסאדו מאזו. צילום: Getty images/GettyImages

בריטני ספירס וקווין פדרליין

בריטני, עברה דרך ארוכה מאז שהייתה נערה חביבה שהצהירה (קבל עם והחבר דאז- ג'סטין טימברלייק) שהיא בתולה, ועד היום. לאחר שנישואיה הראשונים הסתיימו אחרי 55 שעות, היא הייתה מלאת תקווה לגבי נישואיה השניים לקווין פדרליין, בזמנו-רקדן רקע אנונימי. והאמת? אפשר להבין אותה. הרי הם הכירו שלושה חודשים שלמים לפני שהתארסו, הם עשו זאת בזמן שחברתו לשעבר הייתה בהריון ממנו וגם צילמו ריאליטי שמתאר את החיים שלהם- מה כבר יכול היה להשתבש?! אז ככה, השניים נישאו ב-2004, כאשר הנישואים כללו בין השאר שני ילדים, פרשיות סמים, אלכוהול וזכאות לתואר האמא הכי גרועה בעולם. אבל הדרמה האמיתית החלה כשבני הזוג התגרשו ב-2006 והחלו לריב על המשמרות של הילדים. בריטני איבדה את המשמורת המשותפת ב-2007 מכיוון שהייתה עסוקה בלהיכנס ולצאת ממוסדות גמילה, לגלח לעצמה את הראש, לתקוף צלמים ועוד. כיום השניים חולקים משמורת משותפת אך ממשיכים להסתכסך בגללה- קווין רצה שהילדים יופיעו איתו בריאלטיי, היא רצתה שהם יופיעו איתה על הבמה ואנחנו רוצים שג'סטין טימברלייק ישמור עליהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בריטני ספירס, קווין פדרליין. GettyImages
אחרי 3 חודשי היכרות מה כבר יכול להשתבש? צילום: Gettyimages/GettyImages

צ'ארלי שין ודניס ריצ'רדס

צ'ארלי שין מאז ומתמיד היווה דוגמא ומופת ליציבות בערך כמו מיילי סיירוס על סטרואידים. לכן, אין זה פלא שגם חיי האהבה שלו היו רווים במריבות, סכסוכים, יריות, נערות ליווי והרבה צהוב. אבל מערכת יחסים אחת שלו בלטה יותר מכולן והיא נישואיו וגירושיו מהשחקנית דניס ריצ'רדס. צ'ארלי ודניס נישאו ב-2002, אך לאחר שלוש שנות נישואים בלבד ובמהלך ההריון השני שלה, דניס הגישה בקשה לגירושין. הסיבות לגירושין כללו: בגידות, התעללות, הימורים, התמכרות לזנות, פורנוגרפיה, החזקת נשק בסלון ועוד. או בקיצור-חלומה של כל אישה. ואם חשבתם שפה זה נגמר אז טעיתם, כי ב-2008 הסכסוך בין בני הזוג לשעבר עלה שוב לכותרות כאשר דניס ספגה מצ'ארלי איחולים לבביים כמו "תירקבי בגיהנום", הוא טען שהיא ביקשה ממנו תרומת זרע, היא טענה שלא היה ולא נברא, איפה שהוא היה שם צו הרחקה ונדמה שהסכסוך נרגע, או לפחות עד לפעם הבאה.

יח"צ. GettyImages
חלומה של כל אישה, עלק. צילום: Gettyimages/GettyImages

פמלה אנדרסון וטומי לי

הזוג שזכור בעיקר בזכות קלטת הסקס המפורסמת, זכה להיכנס לכתבה הזאת גם בגלל לא מעט מריבות וסכסוכים בין השניים. פמלה וטומי נישאו ב-1995 ומערכת היחסים הזו שלא ידעה גבולות בריאים מההתחלה, הכילה גם לא מעט אלימות. השיא הגיע במעצר של טומי וכליאתו לארבעה חודשים, לאחר שהכה את פמלה כאשר הייתה בהריון. היא דווקא חיכתה לו שייצא, אבל אחרי שלוש שנות נישואים ושני ילדים הזוג החליט בכל זאת לסגור את הבאסטה. מי היה מאמין שארבעה ימי היכרות לפני החתונה לא מספיקים בשביל ליצור זוגיות יציבה?!

פמלה אנדרסון וטומי לי. MTV
אלימות וקלטת סקס. צילום: getty images/MTV

אייל גולן ואילנית לוי

לקינוח, אין כמו סכסוך מקומי מתוקשר בשביל להיכנס קצת לפרופורציות, להירגע ולהבין שסכסוכי זוגיות של סלבס לא חייבים להסתיים במשטרה- מקסימום בפייסבוק. אז כככה: לפני מספר חודשים אילנית לוי, גרושתו של הזמר ומלכת היופי לשעבר, התראיינה ל"ידיעות אחרונות" ושיתפה את כל המדינה בבגידות של אייל גולן במהלך נישואיהם וטענה שתפקודו כאבא לוקה בחסר. הוא מצידו הגיב לה בסטטוסים ובעקבות חילופי הדברים בין השניים, שיר שיצא כתגובה ואברי גלעד אחד- העניין הציבורי והתקשורתי היה רב. אז נכון, באמריקה הכל יותר גדול, אבל פה זה לא אמריקה, והאמת? לנו זה מספיק בשביל למלא את המשבצת של גיא פינס. אנחנו רק מקווים שהם יחזרו לדגמן גירושין מאושרים במהרה.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

אייל גולן, אילנית לוי. אביב חופי
ממלכת יופי לדייטים עם קטינות. צילום: אביב חופי/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully