וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיפול: איך יודעים אם היא בעניין?

נעמי נפתלי, מצוות המומחים של JDate

11.12.2013 / 8:44

נעמי נפתלי מצוות המומחים של JDate, עונה על שאלות הגולשים בנושא דייטים, זוגיות וסקס

ג'וני שואל: יש לי ידידה שאני מאוד אוהב ואני ניסיתי למצוא רמזים לזה שגם היא בעניין שלי, אבל אני לא מוצא כאלה. אם כבר אז אני מוצא רמזים הפוכים (למשל פעם אחת שהחמאתי לה והיא מיד החליפה נושא, ולמשל זה שהיא לא רוצה להעלות לפייסבוק תמונות שלנו ביחד). אני יודע שהיא אוהבת אותי בתור ידיד אבל האם יש סיכוי שבכל זאת היא בעניין של יותר מידידות איתי?

תשובה: זוהי סוגיה שקיימת רבות בחברויות בין גברים לנשים. ברוב המקרים מסתבר כי אחד הצדדים מפתח רגשות ומעוניין בקשר מעבר לידידות הקיימת. אתה מנסה למצוא ממנה רמזים ללא הצלחה. ייתכן כי היא נבוכה מהנושא וכמה שזה מאכזב יכול להיות כי אינה רואה בך מעבר לידיד. אני מניחה כי הסיבה לכך שאינך פותח את הנושא מולה הוא החשש שהיא תגיד לא וזה יהרוס את הידידות ביניכם . יחד עם זאת, במידה ולא תיקח את הסיכון לעולם לא תדע מה יכול היה להתפתח מזה . ולכן ההמלצה שלי היא לקחת צעד אך קטן. ייתכן כי הסיכוי להבין מה רגשותיה כלפיך יהיה בשינוי קטן של ההתנהגות שלך מולה. ההתנהגויות יכולות להיות רבות, זה מאוד תלוי בך והאם זה מרגיש לך נוח: אתה יכול לייצר מפגשים מעט רומנטיים בהם אתם נמצאים לבד, כמו סרט או טיול, ולבדוק האם מתפתח משהו ביניכם. תהיה ערני האם היא מגלה עניין, מצד שני יש הגורסים כי דווקא התרחקות שלך תייצר את ההתקרבות שלה. העניין בסופו של דבר הוא שבמידה ואתה רוצה שייקרה משהו אחר, אז אתה צריך להתחיל לעשות אחרת. עשה זאת בזהירות עם הרבה מאוד כבוד אליה, והיה ערני מה עובד ומה לא. גם יכול להיות שאחרי כל זה תחליט שהסיכון שאתה לוקח הינה כנות ופשוט פותח את זה. בהצלחה.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

יעל שואלת: התאהבתי בבחור מקסים ואחרי חודש של היכרויות הפגשתי אותו עם ההורים שלי. הם ממש לא אהבו אותו. אמרו שהוא בטלן, שלא ייצא ממנו כלום כי אין לו תואר ושהוא מתחת לרמה שלי. זה מאוד מפריע לי שהם חושבים ככה אבל אני לא מוכנה לעזוב אותו בגללם.. איך אוכל לגרום להם לאהוב אותו?

תשובה: יעל, זה ברור שחשוב לך לקבל גם את האישור מההורים ביחס לבן הזוג, אך בסופו של דבר אם את מאושרת ורואה את עתידך איתו זה מה שחשוב באמת. במידה ואת מעוניינת לפעול על מנת להקל על הסיטואציה זה נפלא. לעיתים אנו צריכים לעשות מאמץ ולחשוב מה לעשות על מנת לנהל מערכות יחסים טובות ובריאות. אם זה מרגיש לכם נוח, ייתכן ומה שיאפשר להוריך לשנות את דעתם זו חשיפה לצדדים טובים של בן זוגך שטרם הכירו ואשר גם משפיעים לטובה עלייך. אופציה נוספת הינה לחבר את בן זוגך לדמות משמעותית אחרת במשפחה ואולי מהמקום הזה ייווצר חיבור אשר ישפיע לטובה על דעתם, והדבר אחרון והחשוב ביותר הינה סבלנות. אל תהיי עסוקה בזה בכל רגע בחייך, תני לזמן לעשות את שלו. אני מאמינה שאיפה שאנו שמים את תשומת הלב זה הדבר שיש לנו יותר ממנו בחיים. זו ההחלטה שלך וככל שאת שלמה עם המערכת יחסים הזו יותר, כך זה גם המסר אשר יגיע להורייך .

רונה שואלת: אחרי שנה וחצי של זוגיות קיבלתי הצעת נישואים. הכל היה טוב ויפה בינינו אבל מהרגע שבו הוא הציע נישואים לא הפסקנו לריב לגבי החתונה. הוא רוצה אירוע קטן ואני גדול, אני רוצה דיג'יי והוא רוצה להקה.. אנחנו לא מצליחים להסכים על שום דבר, ואני פוחדת שחוסר ההסכמה בינינו יהיה קיצוני יותר כשנהיה נשואים.. מה אני צריכה לעשות?

תשובה: הדבר הראשון שעושים, הוא לוקחים נשימה עמוקה ונרגעים כי אתם חווים דבר שהוא מאוד טבעי ורבים הזוגות שחווים לפני החתונה תקופת בלבול, מתח וריבים. זו תקופה שעוברת ודווקא בשעה זו צריך להבין שהעבודה על הזוגיות למעשה רק מתחילה. הסוד הגדול הוא להבין שמתוך התקופה הזו אתם יכולים לצמוח לזוג חזק וטוב יותר אחד עבור השנייה וזה הדבר שצריך להניע אתכם. ההמלצה שלי היא לראות את הזמן הזה כאילו אתם צוות אשר מרים ביחד פרויקט. שבו ביחד וסכמו החל מהרגע והלאה איך אתם רוצים שהפרויקט יתנהל, מה הם הדברים שמסכימים /לא מסכימים לגביהם, מה הם 3 הדברים שלכל אחד מכם הכי משמעותי, מדוע ובאיזה תנאי בכל זאת אתם מוכנים להתפשר. החשוב ביותר הוא לנהל את השיח מתוך כבוד והערכה, הבחנה בין עיקר וטפל ולזכור כי פשרה אין זה אומר להיות פראייר אלה להיות בן/ת זוג טוב יותר. בתוך כל הפרויקט הזה מצאו לעצמך זמן איכות כיף משותף אשר מזכיר לכם כל פעם מחדש מדוע בחרתם אחד בשנייה .

דן שואל: אני רוצה להכיר בנות אבל הבעיה היא שאין לי מושג איך לפנות אליהן. בכל פעם שאני מדבר עם מישהי אני מיד מגמגם והכל יוצא לי עקום. גם באינטרנט אני לא מצליח להשיג דייטים ורוב הזמן הנשים שאני פונה אליהן מתעלמות מההודעות שלי.. תוכלי לעזור?

תשובה: הנושא שאתה מעלה הוא נושא רגיש ושכיח אצל רבים מאוד מהגברים, אצל נשים אשר היו מעוניינות להרגיש חופשי יותר לבצע את הצעד הראשון. ייתכן כי אחת הסיבות לגמגום וההתרגשות אשר עולה מעצם הסיטואציה הינה מתוך מקום של ביישנות או חוסר בטחון. מדובר בנושאים אשר ניתן לשפר באופן משמעותי אצל כל אדם. אתייחס ראשית לנושא הפניות באינטרנט. להיכרויות באינטרנט יש כל מיני עשה ואל תעשה, המרכזים הינם : תמונות פנים וגוף טובות וברורות, שליחת פניה לנשים שאתה באמת מתעניין בהן וכי אתה מאמין כי יחזירו לך תשובה, והדבר האחרון הינו ההודעה עצמה- חשוב כי ההודעה תתייחס לדבר או שניים שכתבה בפרופיל ותמיד לסיים את הפניה בשאלה וזאת על מנת לייצר שיח וכמובן הכל מתוך כבוד ונועם. כמו כן, ממליצה להימנע ממשפטי פתיחה שחוקים כמו " היי , אשמח להכיר". נכון כי לא תמיד יש מה לכתוב, אך הסיכוי כי הנ"ל יבדיל אותך מגברים אחרים הוא בהחלט נמוך. על מנת להתחיל לעשות עבודה על ביישנות אני ממליצה פשוט להתאמן ביצירת אינטראקציה בסיסית עם נשים וגברים ללא כל קשר להיכרות זוגית. לחייך ולהתחיל בשיחות ידידותיות (במקום העבודה , חדר כושר , בית קפה ועוד). ככל שתנהל ותתאמן בניהול אינטראקציות ראשוניות כך מד הלחץ ירד, היצירתיות בשיחה תעלה, ותרגיש נוח יותר כאשר תרצה לפנות למישהי אשר מוצאת חן בעיניך .

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

רומי שואלת: הכרתי בחור ויצאנו לשישה דייטים. אני יודעת שמומלץ לא לעשות סקס בדייטים הראשוניים אז רק אחרי הדייט השישי שכבנו. אני הרגשתי שהסקס היה טוב אבל מאז הוא התרחק ממני. למחרת הוא נפרד ממני בנשיקה על הלחי ולא על השפתיים. הוא כבר לא מתקשר מיוזמתו ורק עונה לי כשאני מתקשרת. ניסיתי ליזום עוד פגישה והוא אומר שהוא עסוק וכשיהיה פנוי יודע לי מתי נוכל להיפגש. האם הוא מתנהג ככה בגלל ששכבנו?

תשובה: רבות הדעות לגבי מהו הזמן הנכון לקיום יחסי מין בפעם הראשונה דעתי הינה כי מדובר בעניין סובייקטיבי לחלוטין. אנחנו אנשים שונים אשר מייצרים מערכות יחסים בעלות קצבים מגוונים. כל עוד הרגשת שזה הזמן הנכון, היי שלמה עם ההחלטה גם במידה ולא תהיה לכך המשכיות . אין ספק כי היה הרבה יותר קל לו יכולת לדעת מה עובר בראשו של הצד השני בעיקר בסיטואציות האלו. ההמלצה שלי הינה להימנע מפרשנות ולהעלות בפניו מה מפריע לך. תהיי בטוחה בעצמך ובזוגיות שמגיעה לך, ויחד עם זאת תהיי פתוחה לשמוע כל מה שעולה, ללא כל יצירת לחץ לקיום הקשר הזה או האשמות. ייתכן כי באמת קרה שם משהו אשר גרם להתרחקות, השאלה מה מכאן והלאה והחשוב ביותר האם הדרך הזאת מתאימה לך.

אם גם אתם רוצים לשאול שאלה על דייטים, זוגיות וסקס, אתם מוזמנים להשאיר את שאלתכם בתגובות.

הכותבת היא מאמנת אישית ועסקית, בעלת מאסטר NLP ודמיון מודרך מחברת נקודותיים-מרכז לתהליכי זוגיות - המשמשת כחלק מצוות מומחי Jexperts מבית JDate.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully