וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו לבדוק: איזה זוג אתם?

8.12.2013 / 8:46

האם אתם צמודים אחד לשנייה, מנהלים קשר בעיקר בסמארטפון או מטפחים את הזוגיות רק בסופי שבוע? בואו לבחון איזה מין זוגיות יש לכם

כאילו לא מספיק קשה לחיות בשלום בנינו לבין עצמנו, אנחנו נדרשים בחיים האלה גם להשיג פרטנר וליצור איתו סוג של קשר שיהפוך את כל עניין הרוגע והשקט הנפשי לחלום הרבה יותר רחוק.

ולמרות הכל, רובנו רוצים ומשוועים למערכת יחסים טובה שתיתן לנו סיכוי להפוך לאנשים שמחים וטובים יותר. בדיוק לשם מטרה נעלה זו, החלטנו להפנות את תשומת לבכם למערכות יחסים רעות שכדאי מאוד שתלמדו מהתנהלותן הגרועה ולא תיישמו אותן בשום פנים ואופן. ראו הוזהרתם- גם אם נדמה לכם שאצלכם זה ממש אחרת, סביר להניח שמדובר באותה הגברת, ושהזוגיות שלכם דומה לפחות לאחת מהמופיעות בכתבה:

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

הווצאפים

"היא מחוברת? היא לא מחוברת. הנה עכשיו היא מחוברת. רגע, מה, היא רואה את ההודעה ששלחתי לה ולא עונה לי? היא מתעלמת? היא מסננת אותי? יש לה דברים יותר חשובים לעשות? זה הסוף. היא רוצה לחתוך". אם אתם מכורים לווצאפ ומנהלים זוגיות, סביר להניח שמחשבות כאלה עברו במוחכם בזמן ששלחתם סמיילי לב. האנשים שמכורים למדיה התקשורתית המאוד בעיתית הזאת, חיים את חייהם מהודעה להודעה, ומנהלים באפליקציה האינטרנטית הזאת את רוב חייהם. מה אי אפשר לעשות שם? לבדוק זמינות, לשאול שאלות, לתת תשובות, להביע רגשות, לשלוח תמונות, הקלטות וסרטונים, נשיקות, פרצופים ומה לא. פלא שטרם מצאו דרך לעשות שם גם ילדים. ואתם, אולי הגיע הזמן שתשחררו קצת מהאייפון ותחזיקו קצת בבשר אמיתי?

אילוסטרציה. ShutterStock
נראתה לאחרונה ב-7:44. נו, מתי היא תהיה מחוברת? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הוויקנדים

כל שבוע אותו סיפור: ביום ראשון מסתמסים ומדברים מלא (כי זה קרוב למועד שבו חידשתם את הקשר), בשני זה דועך, בשלישי זה כמעט ולא קיים, ברביעי נתק מוחלט שממשיך עד לחמישי בערב, שעה שבה שוב מתחדש ופורח הקשר וזאת עד למוצאי שבת. הזוגות שחיים משבת לשבת לא באמת מנהלים זוגיות. הם מתפנקים אחד בשניה כשיש זמן פנוי, ושוב חוזרים לחייהם האמיתיים, לשגרה. אם אתה או את מנהלים "מערכת יחסים" כזאת, אל תאפשרו לה לקרות. תתעקשו לנהל שיחות יומיומיות ולהיפגש גם בימי חול. הקפידו למצוא זמן להיות ביחד, גם אם נורא נורא קשה למצוא אותו בחיינו העמוסים והטרופים גם ככה. מי אמר שזוגיות זה רק פאן לי במקסימום?

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אילוסטרציה. ShutterStock
אל תבלו רק בסופ"ש. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הקרציות

בדיוק ההיפך הגמור מהוויקנדים. זאת מדווחת לו על כל מצמוץ עיניים, וזה מדווח לה על כל גרעפס שהוא משחרר לאויר העולם. המחוברים הם זוג שיודע אחד על השניה הכל ברמה המעוררת חשד שמדובר בצמד משוגעים. אם האהבה שלכם היא כזאת, אנחנו בעד שהיא תמשיך באותה עוצמה, אבל את ההתנהלות אנחנו חושבים שאתם חייבים למתן. מנסיוננו, כל מה שאין בו אויר, סופו לגווע ולמות. שחררו, תנו אחד לשניה ספייס, ואל תסתקרנו מכל צעד שבן זוגכם עושה בלעדיכם. תקשיבו למלך שטען ש"לא צריך כל דבר לחקור ולשאול".

אילוסטרציה. ShutterStock
תפסיקו להיות קרציות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

האחוקים

אז נכון, במערכת זוגית צריכה להתקיים גם חברות טובה שיש בה שיתוף ופתיחות, אבל זה לא אומר שאתה יכול לעשות איתה את מה שאתה עושה עם החבר'ה שלך. לדפוק איתה בירות ולעשות איתה תחרות נאדים זה ממש לא לעניין. גם אם היא זורמת איתך ברוב המקרים, סופה להיגעל. אל תערבב סוגי מערכות יחסים בניסיון ליהנות מכל העולמות כי זה אחר כך יתנקם בך. ואת, אל תתפתי להסכים לדברים שלא נראים לך הגיוניים רק כדי למצוא חן בעיניו. בין גבר לאישה צריכות להישמר התשוקה והאינטימיות, אחרת יירד לכם אחד מהשניה מהר מאוד. גם אחרי זוגיות של חמישים שנה, ראוי לשמור על סודות, פרטים אינטימיים, ופליצות שהן אך ורק שלכם.

אילוסטרציה. ShutterStock
קלטי איזה סרט פורנו הורדתי. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הנחפזים

היא בול מה שרצית, הבחורה המושלמת. הוא מושא חלומותייך, אביר בשר ודם על הסוס הלבן. הכרתם לפני שבוע, ואתם בטוחים שזהו זה. אין מה לחפש יותר בחוץ, מצאתם את החצי השני שלכם. אתם עוברים לגור ביחד, כבר קבעתם תאריך לחתונה ולעשות ילד זה משהו שאתם כבר עובדים עליו. הנחפזים הם אנשים מאוהבים עד מעל הראש, שלא מסוגלים להסתכל על המציאות המורכבת בעיניים מפוכחות. בטרם הכירו אחד את השניה, כאשר הם מחזיקים בידייהם רק אהבה ראשונית והתלהבות מטורפת, הם ממהרים למסד את "היחסים בחיתולים" שלהם ולרקום בצורה מלאכותית את מה שצריך לקרות בדרך הטבעית. אז בסדר, אתם אוהבים והכל דבש ובושם בריח וניל. זה לא אומר שכל מה שחסר לכם זה פגישה אצל גלית לוי, נייר רשמי, וטבעות הדדיות. ההתחייבות לא תהפוך את הדברים ליותר קלים, להיפך. החיפזון הוא מהשטן. תכירו קודם, תנו לעצמכם זמן לגלות אחד את השניה ורק אחר כך, אחרי שאתם יודעים מספיק, תחליטו על התמסדות וילדים עם קקי בחיתול.

אל תשארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

מכוניות חתונה. ShutterStock
אל תמהרו להחליף טבעות אם הכרתם רק לפני שבועיים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully