וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל שתייה, גבר אישה

1.12.2013 / 9:07

יש שני תענוגות גדולים בחיים: אהבה ואוכל- אז למה לא לשלב בינהם? בסדנת בישול המיועדת לפנויים ופנויות, תוכלו ללמוד איך להכין מטעמים ועל הדרך אולי למצוא זוגיות

צילם: דייב שחר, עריכה: רן צימט

לפי ביטוי ידוע, הדרך לליבו של כל גבר עוברת דרך הקיבה, אז הגענו לסדנת בישול לפנויים פנויות של "הסטודיו לבישול", כדי לאכול, לזלול ובעיקר כדי לבדוק האם אפשר למצוא שם אהבה.

השף שלומי פלח, מספר שהרעיון להקים סדנת בישול המיועדת לפנויים פנויות הגיע כשהבחין כי בסדנאות בישול רגילות אותן ניהל, האנשים התחברו. "החלטנו להקים את הסדנה הזאת כדי שאנשים יוכלו לבשל ולהכיר באותה נשימה". אומר פלח. "אוכל פותח את הלב ואת הבטן, ודרך אוכל מאוד קל להתחבר ולהתחיל לדבר".

המשתתפים בסדנה הצביעו על היתרונות של סדנת בישול לפנויים פנויות על פני דייטים רגילים: "בסדנה כזאת אתה עושה משהו כיפיי, וזה לא מביך כמו לשבת בדייט בבית קפה ומחפש על מה לדבר. כאן זה יותר זורם. יש שיתוף פעולה ואפשר לראות איך כל אחד מתנהג בתוך סיטואציה של ביחד. ככה מאוד קל להיפתח ומכירים בלי לחץ".

אם אתם תוהים מה משפט התחלה שיכול לעבוד בסדנה כזאת, אז המשתתפים טוענים כי אין באמת צורך במשפטי פתיחה ופשוט צריך להיות טבעייים: "המתכון הסודי שלי זה להיות את" אומרת אחת המשתתפות.

אם גם אתם רוצים להגיע לסדנת בישול לפנויים פנויות, לשף שלומי יש טיפ עבורכם: "קודם כל, תבואו רעבים. האוכל יעזור לכם להיפתח. חשוב להיות אמיתיים ולזכור שבאים בשביל הכיף, ואם זה יילך לחתונה אז מצויין". אחת המשתתפות הוסיפה: "אפילו אם לא מוציאים מישהו לפחות יש אוכל טוב".

אז גם אם אתם לא בדיוק מאסטר שף, תמיד תוכלו להגיע לסדנת בישול, ללמוד איך לא לשרוף את המטבח ואולי למצוא אהבה. אל תשכחו שלכל סיר יש מכסה. בתיאבון!

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully