וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר נגמר?

20.11.2013 / 7:56

יש לכם אהבה חדשה ונפלאה אבל יש רק בעיה אחת: אתם לא נהנים בין הסדינים. מה עושים כשהסקס גרוע? נשארים כדי לעבוד על זה או בורחים על נפשותיכם?

אז אתם יוצאים עם מישהי או מישהו חדש והכל הולך נפלא, השיחות זורמות, מצחיק לכם, נחמד לכם, יש כימיה, יש משיכה, הכל טוב ויפה חוץ מדבר אחד- הסקס, שמרגיש לכם יותר מביך מהופעה של מיילי סיירוס. אין לזה סיבה ספציפית, זה יכול להיות בגלל שילוב של כל מיני תנועות חדות או חוסר בתנועות, רגליים במקומות שהן לא אמורות להיות בהם, גישושים מגושמים, פרצופים מוזרים, קולות לא ברורים ואתם- שבעיצומו של האקט עסוקים בלנסות להבין האם הפרטנר החדש שלכם בתול או שהוא סתם חוטף שבץ. אז כן, חוסר התאמה מינית זה דבר מבאס, אפילו מאוד, לא סתם לילי אלן כתבה על זה שיר שלם ותימצתה אותו בשם- Not fair. אבל סקס רע בהתחלה הוא לא בהכרח רמז לבאות, לפעמים הוא יכול להשתפר פלאים ולכן למרות שהאינסטינקט הראשוני הוא להתלבש ולברוח (לא בהכרח בסדר הזה) יש פעמים שכדאי דווקא להישאר ולנסות להציל את הקשר. לכן, אם אתם במצב הזה ומתלבטים מה לעשות, לפניכם הסימנים שיעזרו לכם להחליט האם יש טעם להישאר או שכדאי לברוח.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

פעם שלישית גלידה
הפעם הראשונה של בני זוג ביחד יכולה לפעמים להיות בעייתית וגרועה לא בגלל חוסר התאמה, אלא בגלל גורמים כמו התרגשות, לחץ, ציפיות שונות, הרגלים מיניים שהם רכשו עם בני זוג קודמים (למשל תנוחה או "רפרטואר" מיני שהיה כיף לאקס/ית שלהם ולכם לא מתאים) וכן הלאה. לכן, אם הניסיונות הראשונים שלכם כושלים זה לא סוף העולם. אבל יחד עם זאת, אם ניסיתם מספיק פעמים, הספקתם להתרגל האחד לשניה ברמה שכבר אין התרגשות ואולי אפילו ניסיתם לדבר על הדברים אך בכל זאת כלום לא משתנה- רוב הסיכויים שזה כבר לא ישתנה. או במילים אחרות- זה הזמן לברוח.

תרגישו בנוח
אחד הפרמטרים החשובים שמבדילים בין סקס בר תיקון לכזה שגם בוב הבנאי לא יצליח לתקן הוא רמת הפתיחות והנינוחות בין בני הזוג בכל מה שקשור לנושא. אם יש ביניכם אווירת פתיחות ואתם מרגישים מספיק בנוח בשביל לדבר על זה, לכוון, להתכוונן ובכלל אם אתם מרגישים שגם אתם וגם בני זוגכם פחות מאויימים מהסקס הגרוע ויותר רוצים לשפר אותו- אז גם יש לו סיכוי טוב להשתפר. אך מאידך, אם אתם מרגישים שאתם לא יכולים לדבר על זה כי הצד השני נעלב, מסתגר, לא מודע לכך שהסקס רע או סתם לא מוכן להודות בזה שהכימיה שלכם במיטה הולכת לאיבוד כמו סטיבי וונדר בדיזינגוף סנטר, אז תקחו את הרגליים ותברחו. רחוק.

אילוסטרציה. ShutterStock
אם הצד השני לא מוכן לדבר על זה, זה לא סימן טוב. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מה קורה חוץ מזה
בשביל להבין אם זו זוגיות ששווה להילחם עליה, אתם צריכים להבין עם עצמכם עד כמה היא טובה לכם, כלומר, מה קורה בינכם חוץ מהסקס. אם אתם מרגישים חיבור מיוחד עם בני הזוג, אם אתם עדיין נהנים לעשות דברים אחרים ביחד וקשה לכם לראות את עצמכם מוותרים עליהם, אז כנראה שאתם ממש לא צריכים לעשות את זה. אבל אם מלכתחילה הניצוצות לא ממש היו שם, יש כל מיני דברים אחרים שמפריעים לכם או שאולי בכלל מדובר באיזשהו סוג של התפשרות - חבל על האנרגיות שלכם, יש דגים הרבה יותר סקסיים בים.

מד התשוקה
פה נשאלת השאלה האם מעבר לתסכול העמוק שנוצר מהמצב הזה עדיין יש ביניכם תשוקה ומשיכה. הבגדים. אם התשובה לשאלה הזו היא- כן, אתם עדיין יכולים לעבוד על הסקס ויש כל מיני דרכים לעשות זאת, החל משיחות, גישות של ניסוי וטעייה, משחקים ושעשועים ועד להתייעצות עם איש מקצוע. מצד שני, אם כל התקריות המיניות המביכות ביניכם רק גורמות לכם לא לרצות לראות את הצד השני, החשק המיני התחלף לו בבחילה קלה ואתם תוהים האם אתם בכלל א-מיניים עכשיו- אז עדיף לסיים את הסיפור כי כבר לא יהיה לו Happy ending.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אילוסטרציה. ShutterStock
משחקים ושעשועים יכולים לפתור את הבעיה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully