וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוגרים בלבד

כרמי צדוק

14.11.2013 / 8:37

נמאס לך מגברים ילדותיים? אולי כדאי שתתחילי לצאת עם מישהו בוגר, מנוסה ועם חוכמת חיים. קבלו את כל היתרונות של ניהול מערכת יחסים עם בן זוג מבוגר יותר

אומרים שהעולם שייך תמיד לאוהבים הצעירים, אבל האמת היא שדווקא זוגיות עם גבר או אישה מבוגרים יותר, יכולה להיות הרבה יותר טובה עבורכם.

אם אתם לא נרתעים מהמבטים שישלחו לעברכם ברחוב, ומזריקת משפטים כמו: "יש לך אבא מקסים" כשהם מדברים בכלל על הבוייפרנד, אז מערכת יחסים כזאת יכולה להתאים לכם. קבלו את כל היתרונות של יציאה עם בן זוג מבוגר יותר:

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

החלטיות- אנשים צעירים לרוב עדיין מבולבלים, לא מפוקסים, ולא כל כך יודעים מה הם רוצים ומה טוב להם. ככל שאדם מתבגר, הוא גם מצליח להתמקד, להציב לו סדרי עדיפויות, להיות החלטי ולהציב לו מטרות. זאטוטים חיים את הרגע, ואילו אנשים צעירים נוהגים להיות מחושבים יותר, כאלה שפועלים מתוך היגיון ולא להט הרגע.

ניסיון מיני- עם הגיל בא הניסיון, וזה כולל כמובן גם את התחום המיני. אדם מבוגר חווה ככל הנראה לא מעט מערכות יחסים וסטוצים, כך שהוא כבר יודע היטב מה הוא אוהב במיטה ומהם הקווים האדומים שלו. כמו כן הוא למד שחשוב להשקיע בצד השני לצד שלל טכניקות שהוא תרגל על הפרטנרים השונים במהלך השנים. בקיצור, הרווחתם.

אילוסטרציה. ShutterStock
יש לה הרבה יותר ניסיון מיני. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ניסיון חיים- ניסיון חיים זהו מונח מאוד רחב. אדם שהגיע לגיל מסוים, התנסה באירועי חיים רבים ומחשלים, כאלה שהוא למד והסיק מהם דברים רבים. אולי תוכלו למנוע לעצמכם איזו מבוכה או שניים, או עוגמת נפש בתחומים שונים, אם תקשיבו לזקני השבט, זאת אומרת, לבני הזוג שלכם. תוכלו גם לקבל מהם עזרה בתחומים שונים (במקום לשאול את ההורים) כגון כיצד לחשב את קרן הפנסיה שלכם, נושא משעמם אך חשוב.

חשבון העו"ש- לרוב, ככל שבן אדם מתבגר, כך גם הוותק שלו במקום העבודה עולה בהתאם ותלוש המשכורת מקבל חיזוק משמעותי. למרות שלבן אדם מבוגר יש גם הוצאות גבוהות יותר, עדיין קרוב לוודאי שבסוף החודש יש לו הרבה יותר כסף בהשוואה אליכם.
אנחנו מקווים שבני הזוג שלכם הספיקו לצבור רק חסכונות, קופות גמל ולהשקיע בניירות ערך, ולא חובות. בכל מקרה, כדאי שגם לכם יהיו כמה ג'ובות משלכם בצד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
כלה עם כסף. ShutterStock
את מוזמנת ליהנות מחשבון הבנק שלו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מיסוד הקשר- אנשים מבוגרים לרוב כבר סיימו את שלב הבילויים והתפרפרויות, ומחפשים מערכת יחסים רצינית, כזו שתוביל לנישואים ראשונים או לפרק ב'. אם אתם צעירים, אך למרות זאת מרגישים שאתם כבר להוטים ומוכנים לעמוד מתחת לחופה, אתם כנראה בדרך הנכונה להגיע לשם בהקדם.

קשרים- ככל הנראה בני הזוג שלכם (בהנחה שהם לא נכים רגשית/ מנותקים חברתית) צברו להם חברים ומכרים רבים במהלך חייהם. בפעם הבאה שתנסו למצוא מקום עבודה חדש, או משרד עורכי דין לעשות בו את ההתמחות, תוכלו להשתמש בקשריו של בני הזוג על מנת להגיע אל המשרה הנחשקת, או בכדי להתקבל ללימודים שרציתם.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

אילוסטרציה. ShutterStock
סוף סוף מצאת מישהי רצינית. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully