וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

11.11.2013 / 8:33

אם אתם רוצים שהדייט שלכם יעבוד, כדאי שתבחרו טוב את המקום. מדאנס בר ועד הבית של ההורים- קבלו את המקומות הכי גרועים לדייט ראשון

הצלחה של דייט ראשון תלויה בהרבה פקטורים, אך בדומה לנדל"ן אחד החשובים שבהם הוא אותו לוקיישן שאחראי על האווירה כולה. כך שאתם יכולים להתלבש יפה, להיות כריזמתיים ומצחיקים אך בכל זאת הדייט ישתבש כי בחרתם לו מיקום גרוע במיוחד. אז אם אתם מתלבטים איפה כדאי להתחיל את סיפור האהבה שלכם, בואו נתחיל באיפה לא כדאי. קבלו את המקומות הגרועים ביותר לדייט ראשון.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

חוף הים בחורף:
אין ספק שכשאלוהים ברא את הים הוא חשב רומנטיקה. רחש הגלים, בריזה נעימה, שקיעה צבעונית, חול בין האצבעות וכו'- כולם מכניסים למצב רוח רומנטי. בקיץ, מול השקיעה המאוחרת על שמיכה עם איזו בירה, זה יכול להיות דייט מושלם. אבל אם תוסיפו לכל אלה קור, רוח מהים, חול עף לכל עבר, לכל עין ולכל בקבוק בירה שפתחתם, עקבים ששוקעים בחוף ומידי פעם הומלסים חולפים, קיבלתם את אחד הלוקיישנים היותר גרועים לדייט. אם אתם בכל זאת מתעקשים לספוג את האווירה הרומנטית של הים גם כשקר, אתם תמיד יכולים ללכת למקום עם נוף לים או להתפשר על כזה שתלויה בו תמונה נחמדה של הים על הקיר.

מתחם האוכל בקניון:
יציאה לדייט במתחם האוכל בקניון לגיטימית רק אם אתם מתחת לגיל 15, משתכרים מדמי הכיס של סבתוש ואמצעי התחבורה היחידי שעומד לרשותכם הוא האוטובוס. מעבר לזה, מדובר בהחלט בדייט מהגיהנום שכולל את כל ה"turn offs" שקיימים: מגשי אוכל דביקים, כסף קטן כאמצעי תשלום, ג'ימבורי במרחק יריקה, השאלה עתיקת היומין- "האם אתם רוצים להגדיל בשקל תשעים?" ועוד. בקיצור- אם חיפשתם את ההפך מרומנטיקה- אז זה שם.

אילוסטרציה. ShutterStock
מה שלא תהיה, אל תלכו לדייט בחוף הים בחורף. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

דאנס בר:
כל פאב רועש הוא בחירה גרועה מאוד לדייטים ראשונים שבהם צריך לדבר על מנת להכיר את הצד שני, אבל אם תוסיפו לזה אנשים מרקדים מסביב ואת האופציה להצטרף אליהם זה פשוט להוסיף חטא על פשע. עכשיו ברצינות- מה חשבתם לעצמכם? שפתאום באמצע דייט עם מישהו/מישהי שאתם בקושי מכירים תתחילו לרקוד כאילו אתם מינימום ג'ון טרבולטה בשיגעון המוזיקה? אז זהו שלא. וגם אם כן, זה יהיה יותר דומה לג'ון טרבולטה במציאות- סתם מביך. רוב הסיכויים הם שיהיה לכם מחניק, לא נעים והשיחה שלכם תהיה כולה מורכבת משתי מילים "מה?" ו-"אה". אל תבנו על דייט שני.

מסעדות עם קטע:
אז לא בא לכם להיות בנאליים וחשבתם להזמין מקום באיזו מסעדה מקורית. בקטגוריה הזאת אפשר למצוא מסעדות הודיות, מקסיקניות, מסעדות בריאות מיוחדת שאפילו המלצרים עשויים שם מקמח מלא (עם דגנים אורגניים) ובכלל כל מסעדה עם תפריט מאוד ספציפי שסביר להניח שהקיבה של הפרטנר שלכם לא רגילה אליו ביום-יום. מסעדות שכאלה הן אולי אטרקציה מעניינת כשאתם כבר מכירים את הפרטנר ויודעים שזה יתאים לו, אבל בדייט הראשון, יש להן פוטנציאל רע. למה? כי יש כמה דרכים בהן הדייט הזה יכול להשתבש; או שלמישהו מכם לא יהיה מה להזמין והוא יתבאס, או שתזמינו, זה לא יהיה טעים ותתבאסו עוד יותר או במקרה הכי גרוע, תזמינו, יהיה טעים, אבל את השיחות שאתם אמורים לנהל אחד עם השני בשולחן, מישהו מכם ינהל עם אנשים זרים בשירותים. לסיכום- לפעמים בנאליות זה דווקא בסדר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מסיבת רווקות. ShutterStock
דייט בדאנס בר- לרקוד כל הדרך לכישלון. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הבית של ההורים:
להעביר ערב עם יין במרפסת, ארוחה ביתית או צפייה של סרט- יכול להיות רעיון טוב, כל עוד אתם לא גרים עם ההורים. אז נכון ששכירות זה יקר, מעמד הביניים סובל וחלק לא מבוטל מצעירי הדור מנצל את השיהות בבית ההורים עד תום. אבל זה לא אומר שצריך לערבב שמחה בשמחה ולהביא את הדייטים שלכם הביתה. גם אם ההורים הלכו לישון (הם תמיד יכולים לקום), גם אם ההורים יצאו (הם תמיד יכולים לחזור) וגם אם אמרתם להם שיש מלחמה וסגרתם אותם בממ"ד (הם יבינו מתישהו), דייט ראשון בבית של ההורים לעד יהיה מוזר ומזכיר חוויות מהתיכון שאנחנו מעדיפים לקחת איתנו לקבר.

אל תשארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

  • עוד באותו נושא:
  • דייט
  • מקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully