וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב אצלך: עונש ושמו דייט

שירה בר

5.11.2013 / 8:27

שירה בר שונאת יותר מהכל לצאת לדייטים, אבל כשאת משתוקקת לסקס אין לך הרבה ברירות. טור חדש

לפני שנה פיטרתי את היזיז האחרון שלי. זה היה קצת לפני יום הולדת 29 שלי והרגשתי שזהו, הגעתי לליגה של הגדולים ורגע לפני 30, אני חייבת להפסיק עם השטויות ולהתחיל להתרכז במה שחשוב באמת: למצוא סיילים בזארה. אה, וכן, להתחיל לחפש זוגיות.

הבעיה היא שהפועל היוצא היחיד של פיטורי היזיז, וקבלת החלטה נחרצת לכך שלא יהיו לי בחיי עוד גברים שתשתית יחסינו נשענת על סקס נטול מחויבות, הוא שכבר שנתיים יש לי הרבה פחות סקס בחיים. העניין הוא כזה: אני לא אוהבת לצאת לדייטים. וכשאני אומרת לא אוהבת, אני מתכוונת כמובן לכך שאעדיף לעבור חוקן עם חצץ בשילוב הצלפות עם חגורת ניטים תוך כדי צפייה בתוכנית הבוקר של אקי אבני, מאשר לשבת בבית קפה ולנהל שיחת חולין עם איזה בחור שאני לא מכירה, מתוך איזושהי הנחה שאולי במסגרת הסיטואציה המאולצת הזו, ילבלב לו סיפור האהבה הגדול ביותר של המאה ה-21.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

סקס. ShutterStock
למה פיטרתי את היזיז שלי? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ואולי אני לא אוהבת דייטים כי אני מרגישה שאני מזיעה בהם. מתאמצת להיות כמה שיותר סקסית, מצחיקה, שנונה ואינטליגנטית. האפשרות שבחור יישב מולי במשך שעתיים ולא יחזור הביתה מאוהב עד מעל לראש, או לפחות ממש חרמן, היא בלתי קבילה. גם אם מדובר בבחור שאין לי ולו טיפת עניין בו. הפסיכולוגית שלי הייתה אומרת שאני פשוט חייבת אישור מהסביבה כדי לפצות על הערך העצמי הנמוך שלי. כנראה שבגלל זה פיטרתי אותה.

כך או כך, אני בקושי יוצאת לדייטים, רק בתקופות כמו זו הנוכחית, כשמחצית מהחברות שלי התחילו להשריץ ילדים בלי הכרה. זה לא כמו תקופת החתונות הגדולה, שתקפה כשהייתי בערך בת 27-28, כי לפחות בחתונה את יכולה להשתכר ולהדחיק את העובדה שחברות שלך מצאו אהבה ואת עדיין משחקת ביזיזות עם כל מיני בחורים (ולפעמים גם בחורות). במחלקת יולדות הרבה יותר קשה למצוא אלכוהול. האמינו לי, בדקתי. אז את קופצת לבקר את החברה הטובה שלך ואת יורש העצר המעוך שלה, עוטה על פנייך את החיוך הכי גדול שיוצא לך, פולטת משפטים כמו "אוי! איזה מתוקי! כל כך דומה לך!" וחוזרת הביתה לריקנות הרווקתית שלך ומשהו עמוק ועתיק בתוכך מאותת לך: "גברת, הגיע הזמן שגם את תעשי ילדים".

אילוסטרציה. ShutterStock
השעון הביולוגי מתקתק לו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אבל בשביל ילדים צריך אבא. ובשביל אבא צריך לצאת לדייטים. כי בעידן הזה כבר אי אפשר להכיר סתם במכולת והיחידים שניגשים להתחיל איתי ברחוב הם הסטודנטים האומללים של "המרכז לאוננות הפיתוי". וזה לא שיש לי משהו נגד אמהות חד הורית, כמו שעדיין לא ויתרתי על סיפור סינדרלה שלי. על לפגוש את הבחור הזה שיהיה החבר הכי טוב שלי ויאהב אותי גם כשאני מתעוררת בבוקר עם ריח רע מהפה וירצה לעשות לי ילדים. ואחר כך ייתן לי למעוך לו את היד בלידה ולצרוח עליו שהוא לעולם לא ייגע בי שוב. ולגדל איתו ילדים ביחד, עד שנתגרש לאחר כעשור.

ומעבר לכל העניין הזה, שאני בת 30 ורווקה והשעון הביולוגי שלי מתקתק והרחם שלי משווע לילד ומבחינת ההורים שלי כבר כשלתי בחיים, יש את האלמנט הכי חשוב שחסר לי מאוד – סקס. יש משהו מאוד נוח בסידור הזה, שיש בחור קבוע ששוכב איתך, בתקווה, על בסיס יומיומי. בהחלט חוסך הרבה מאוד מאמץ ואי נעימויות כמו אלה שקורות כשאת מגלה שאין שום כימיה מינית בינך לבין זה שעומד לחדור אלייך בכל רגע. אבל נשבעתי שלא עוד יזיזים, כי גם כשניסיתי לפני כמה חודשים לשכב עם סתם מישהו, בלי שום מחויבות, רגשות אשם שטפו אותי מיד אחר כך. כי כל החברות שלי כבר מנהלות משפחה ואני אפילו לא מצליחה למצוא בחור שיאהב אותי באמת.

זוג ישן. ShutterStock
לא עוד יזיזים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אז עכשיו החלטתי להתחיל לצאת לדייטים. ואם אתם מצפים לקרוא כאן יומן מסע של איזו בריג'יט ג'ונס וואנה בי, אתם עלולים להתאכזב. אני שונאת לקרוא טורים על רווקות תל אביביות, אפילו יותר משאני שונאת לכתוב אותם. אני כן אוהבת לכתוב על אהבה, על גברים ונשים, על הניסיון למצוא זוגיות בעולם שבו סצנת ההיכרויות דומה יותר לשוק המסחר בבורסה. וסקס. סקס הוא מאוד חשוב, וזה לא חייב להיכתב כאן בפרובוקטיביות. בהנחה, כמובן, שתצליחו לעכל את העובדה שאישה כותבת על סקס ולא להכתיר אותה באופן מיידי לחן טל החדשה. מותר לי לכתוב על סקס ואני מתכוונת לכתוב על סקס. ואולי גם לעשות קצת סקס ולכתוב עליו אחר כך.
לעזאזל, למה פיטרתי את היזיז שלי?

אל תשארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully