וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה ייגמר בבכי

שני יפת

4.11.2013 / 8:10

הוא מסנן אותך בטלפון, היא כל הזמן עסוקה ואתם כבר לא שוכבים- קבלו סימנים לכך שאתם בדרך לפרידה

כבני אדם אנחנו אוהבים לדעת מה צופן העתיד. פרצי מחשבות לגבי מה יקרה מחר, לאן נלך ואת מי נראה תוקפים אותנו באופן שגרתי, ועל כן אנחנו מאוד אוהבים לתכנן כל מה שאפשר, וחשוב לנו שדברים יעשו בסדר מסוים. אז נעשה רשימה לפני שנלך לסופר, ונשים תזכורת בטלפון לפני התור לרופא, נחליט מה נלבש לפני אירוע ונקבע תוכניות לסופ"ש. כשדברים מתמוטטים לנו בלי התראה, זה יכול לתפוס אותנו כמו צבי מול אורות מכונית. דברים כמו פרידה, יכולים אפילו לערער אותנו עד היסוד.

אבל פרידה, שלא כמו דברים אחרים, לרוב לא באה באופן מפתיע. אנחנו בדרך כלל רואים אותה מגיעה, מרגישים אותה אבל בוחרים להתעלם או לקוות שזוהי סתם תחושה או תקופה רעה. ואומנם ההתעלמות הזאת היא מנגנון הגנה לשמור על עצמנו, אם נתייחס בכובד ראש אל הסימנים ונטפל בהם בזמן, אולי נוכל אפילו למנוע אותה.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

סימן ראשון – שינוי בהתנהגות
התנהגות מרוחקת, שתיקות שפעם היו נעימות ועכשיו מביכות, סינונים בטלפון, כל אותם דברים שבעבר לא היו והיום משחקים תפקיד משמעותי ביחסים, הם שינויים התנהגותיים שמעידים על סדק מערכת היחסים. אם בעבר הייתם משתפים אחד את השניה במה עובר עליכם ואיך עבר היום, ועכשיו את סוף הערב אתם מעבירים בשתיקות רועמות, ריחוק ועייפות, כנראה שמשהו לא כשורה.

סימן שני –פוזלים לצדדים
אני אוהבת לדמות אדם מאוהב כסוס עם כיסויי עיניים בצדדים, כזה שרואה רק קדימה. אדם שבאמת ובתמים אוהב את האדם שהוא נמצא איתו לא זקוק לאחרים, אין לו בהם צורך כי הוא כבר נמצא עם מי שהלב שלו בחר. הוא לא צריך להסתכל לצדדים, הוא לא צריך לפלרטט, הוא לא צריך לבדוק אופציות ובטח לא לשמור אחרים על אש קטנה למקרה ו... ברגע שהאהבה פוחתת, באופן טבעי האדם יתחיל להסתכל לצדדים, לראות מה קורה בחוץ ואילו אופציות קיימות לו. אם שמתם לב שהפרטנר שלכם פוזל לצדדים פעם אחת יותר מידיי, כנראה שהוא הוריד את כיסויי העיניים והמקום האחרון שהוא מסתכל עליו הוא קדימה. הוא יעדיף להסתכל ימין ושמאל, על כל מה שהחמיץ.

אילוסטרציה. ShutterStock
התקשורת ביניכם נפגמה? כנראה שמשהו לא כשורה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

סימן שלישי – כשאין פנאי אחד לשני
בעבר, גם כשהיה לחץ בעבודה, הייתם מוצאים את הזמן ליהנות אחד מחברת השנייה. היום העבודה זינקה אל המקום הראשון בטבלת סדריי העדיפויות. ובכלל, ההתמקדות בגורמים שונים בחיים כמו עבודה, סידורים וכסף הם ניסיון של בן הזוג להטביע את עצמו בעיסוקים על מנת שלא להתמודד עם הבעיה האמיתית, סופה של האהבה. גם אם אתם ממשיכים להיפגש אך התחושה היא של מחויבות, שגרה וחובה ולא של רצון, תשוקה והנאה, כדאי לשבת ולדבר.

סימן רביעי – אין עשן בלי סקס
הסימן שבעיניי הכי חשוב הוא כמות הסקס שאתם עושים. אם בעבר לא יכולתם לישון יחד בלי להוריד את הידיים זה מזו והיום העייפות וחוסר הליבידו הוא השולט ביחסים, זה הסימן הברור ביותר. בעיניי, ניתן לראות את טיב הקשר אם תסתכלו על הקשר שלכם בין הסדינים. הרי סקס בזוגיות הוא ההגשמה הפיזית של אהבה. כשהאהבה הולכת גם הסקס פוחת. אם אחד משניכם מוצא את עצמו מבקש, מתחנן לסקס, למגע, לתשוקה, זוהי בעיה חמורה. בזוגיות טובה לא צריך לבקש סקס, הוא צריך להגיע בפרץ תשוקה. ואם התשוקה נעלמת כתוצאה ממערכת יחסים בקשיים, יהיה הרבה יותר קשה לחזור אחורה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אילוסטרציה. AISPIX, ShutterStock
אם אין סקס, אולי שווה לעשות שיחת יחסינו לאן. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock, AISPIX

סימן חמישי – בטן knows best
הדבר שהכי חשוב להתייחס אליו זו האינטואיציה. אם אתם מרגישים בבטן שמשהו השתנה וכשכל פעם שאתם נמצאים יחד הפיל בחדר יכול לחתוך את המתח בסכין, כנראה שהאווירה המתוחה הזאת היא לא יש מאין ואחד מכם או אולי אפילו שניכם, מרגישים שמשהו טיפה OFF. כחוק, תמיד כדאי להקשיב לבטן. האינטואיציות שלנו קיימות מסיבה מסוימת, מעין מערכת אזהרה פנימית שבאה להתריע אותנו ולסמן לנו נורות אדומות. למרות שאולי להתעלם נראית האופציה היותר מפתה, כדאי לשמוע ולא רק להקשיב לבטן.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully