וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי שעשוע

ירון רוולסצ'י

31.10.2013 / 8:51

מקונדום מנגן ועד ויברטור ידידותי לסביבה: קבלו את אביזרי המין הכי מוזרים שיש

יחסי מין, כמו כל דבר בחיים, יכולים להיכנס לפעמים לאיזו שגרה לא רצויה וחסרת ריגושים שיכולה להוביל לפעמים למריבות, ויכוחים ועוד שלל אפשרויות אנושיות שכל אחד מאיתנו מעדיף שלא להיתקל בהן. לעולם.

ישנן דרכים רבות לצבוע את חיי המין ברגע שהם גולשים אל תוך אותן נקודות משעממות – תחפושות מטורפות, מוזיקה חושנית, תנוחות מגוונות ובעיקר צעצועי מין - אבל (ומדובר פה בחתיכת אבל) מסתבר שהתעשייה המטורפת הזו, שנעה בין דילדואים לאזיקים, שמנים ריחניים לתחליפי ואגינה, גם מספקת לא מעט צעצועים הזויים במיוחד, כאלה שאפילו המדען הכי משוגע בטויס-אר-אס לא היה חושב עליהם. אז במידה והתלבטתם מה לקנות לבן או בת הזוג שלכם ביום הולדת הבא, או סתם בא לכם לפנק דווקא את עצמכם, יש לנו כמה אופציות מעניינות בשבילכם.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

אורגזמטרון 3000: עם שם כל כך מפוצץ, קשה שלא להתלהב מהמוצר הזה שהוא סוג של דבשת עשויה עור שמתלבשת על מכונת הכביסה שלכן – הצעצוע, כמו שכבר בטח הבנתן, מיועד בעיקר לנשים, אבל גם לגברים שלא כל כך יודעים איך להעביר את הזמן עד שמכונת הכביסה תפסיק את פעילותה – מניחים את הדבשת, מפעילים את המכונה, מחכים שפעולת הסחיטה תחלוף וברגע שהרטט האוטומטי של המכונה מתחיל, מתחילה גם ההנאה שלכן. או שלכם, אין לנו בעיה עם זה.

מכף רגל ועד: אחד הפטישים (לא כלי העבודה כמובן) הכי מקובלים, ויחד עם זאת מוזרים, הוא ללא ספק פטיש לכפות רגליים – כן, תאמינו או לא, יש לא מעט אנשים נורמאלים שנדלקים מכפות רגליים - אז מה עושים אותם אנשים כשהיצר גובר על האפשרויות הנתונות? הולכים ורוכשים לעצמם זוג כפות רגליים עשויות פלסטיק בהן מוטבע חור שמדמה איבר מין נשי. אין לנו מה להרחיב לגבי אופן השימוש בנושא, אלא רק לספר לכם שהתענוג הזה עולה לא פחות מ-105 דולר.

קונדום מנגן: היינו בטוחים ששמענו הכל – קונדומים בטעם בייקון ואננס, בצבעי הגאווה ועוד שלל אפשרויות אחרות. אבל אז גילינו את הקונדום הזה שפועל בערך כמו אותם נרות על עוגות ילדים שלא מפסיקים לנגן גם אחרי חודשיים בפח הזבל. סנסורים מיוחדים, יחד עם רמקול קטן, יעניקו לכם חוויה די משוגעת בה תוכלו לשלוט על ווליום המנגינה לפי תנועות החדירה שלכם.

ויברטור בלוטות': כן, כן, בדיוק מה שקראתן – נניח שאת בבית, במצב רוח חמים מהרגיל, אבל בן הזוג שלך נמצא באותו זמן בעבודה ואת בכל זאת רוצה לפצוח במלאכת עינוג עצמי ולתת לו לקחת חלק בעניין. מסתבר שזה אפשרי - הויברטור הזה יודע לתרגם הודעות טקסט ל-72,000 אלף סוגי רטטים שונים על ידי טכנולוגית השן הכחולה (לפחות זה מה שמבטיח היצרן), מה שמעניק לבן הזוג את האפשרות לגרום לך לגעת בשמיים גם אם הוא נמצא ממש רחוק ממך, דווקא על אדמה.

ויברטור ידידותי לסביבה: קבלו את אותו הסרט, בשינוי אדרת – אם אתן מאלו שמיחזור חשוב להן, ובקבוקי פלסטיק עבורן היא מילה גסה, כדאי שתבררו על הויברטור הזה שפועל בעזרת סנסורים מיוחדים שקולטים את אור השמש ורק לאחר מספר שעות טעינה ניתן להפעלה במהירויות שונות ומשונות. השאלה היחידה שמטרידה אותנו, היא מה עושים אם פתאום תוקפת אותך חרמנות באמצע לילה חורפי וקר? בעיה.

משחק מבוגרים: זוכרים את הימים בהם הייתם הולכים ללונה-פארק ומשחקים בכל מיני משחקי קליעות חישוקים, ובמקרה הטוב זוכים בדובי ורוד? אז תנו לנו לעדכן אתכם שמישהו, חולה במיוחד, החליט לקחת את כל העניין הזה צעד אחד יותר מדי קדימה, ויצר את המשחק שנקרא בפשטות: Anal Ring Toss – דילדו אנאלי מצד אחד, מקל מצד שני, ומספר חישוקים שיש לקלוע בזמן שכל העניין הזה נמצא עמוק איפה שהשמש, ובכן, לעולם לא זורחת.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully