פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      שעת כושר

      מלבד סקס, ישנן מגוון פעילויות זוגיות שיכולות לגרום לכם לשרוף קלוריות. זה הזמן להיכנס לכושר ביחד, ולהפוך לזוג הכי חטוב בסביבה. ליטל אלפרין, מאמנת כושר, עם הטיפים

      במידה ואתם נמצאים בזוגיות, הפרטנר שלכם הוא קרוב לווודאי האדם שיש לכם איתו הכי הרבה אינטראקציה. אם תחשבו על זה, אתם עושים איתו הכל: מדברים, אוכלים, צוחקים, מתחבקים, והולכים לישון בלילה ביחד. אז למה שלא תתעמלו גם בצוותא? תוכלו לבחור בין שלל ענפי ספורט כגון ריצה, שחייה, גלישה ולמעשה כל ענף אחר. ישנם משחקים שיאפשרו לכם גם להפגין את הצד התחרותי שבכם כמו טניס וסקווש, ואילו אחרים תבצעו זה לצד זו. מלבד זוג חטוב ומוצק, תהפכו גם לבריאים יותר.
      ליטל אלפרין, מאמנת כושר, בוגרת קורס מאמני כושר בוינגייט, מספרת על זוגיות ספורטיבית, אילו ענפים מתאימים וכיצד אפשר להפוך את הספורט לתחביב זוגי. מוכנים? למקומות, היכון, צאו!

      אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

      ביחד יהיה לכם קל יותר להצליח

      "ריצה, אופניים, טניס, או איזה שיעור ספינינג משותף- כל ענפי הספורט יתאימו לזוגות ויהוו זמן איכות מעולה לזוגיות וגם עבודה על הגוף ושמירה על אורח חיים בריא יותר". אומרת אלפרין. "אם בכל זאת הייתי צריכה לבחור תחום אחד, הייתי בוחרת בהליכה או ריצה משותפת. מכיוון שפעילות כזאת בדרך כלל נעשית בחוץ, זה מאפשר התאווררות ואופציה לדבר על אירועי היום".

      גם אם אתם זוג שלא נמצא כלל בכושר, תוכלו להתחיל בהדרגה שגרה חדשה של אימונים, כפי שמסבירה אלפרין: "לזוגות שאינם בכושר בכלל, הייתי מציעה להתחיל מפעמיים שלוש בשבוע בהליכה של מינימום חצי שעה, באזור שכונת המגורים או בפארק בסביבה. בניגוד אליהם, לזוגות שנמצאים בכושר שיא- כל דבר יכול להתאים, אם כי עדיף ריצה שהיא יותר אינטימית וזוגית".

      אם תתחילו במשטר אימונים עם בני הזוג (ולא לבדכם), הסיכוי שלכם להצליח הוא גבוה יותר: "היתרון הכי גדול שיש לזוג על פני אנשים פנויים הוא הדרבון והתמיכה" טוענת אלפרין. "הם מחזקים אחד את השנייה, מעודדים, לא מוותרים זה לזו. יש להם גם איזושהי מחויבות מסוימת לפעילות הזאת- הם יודעים שיש להם את השעה היומית או את המספר פעמים בשבוע שזה זמן ששניהם מתפנים ומקדישים את עצמם למטרה אחת משותפת".

      ליטל ממליצה שלא למהרר להתפתות למבצעים של חדרי הכושר- "דווקא פעילות גופנית בחוץ, באוויר הצח, ללא כל צורך בעלות כספית מצידכם, תוכלו להפיק את המיטב משניכם, להפיג את מימד התחרותיות ובעיקר ליהנות".

      בנו תוכנית אימון אצל מאמן משותף

      אם בכל זאת החלטתם להירשם למכון כושר, מומלץ להגיע למקום עם בן הזוג: "כמאמנת בחדר כושר יצא לי לראות מספר לא מועט של זוגות שנרשמו יחד ואחד הדברים שבאמת הכי אהבתי, זה לראות את התהליך שהם עשו ביחד. אם אתם רוצים להיות באותו החלל עם בני הזוג, אבל מעדיפים לא להתאמן ממש בו זמנית ישנן גם אופציות נוספות. אפשר לבנות תוכנית אימונים אצל אותו המאמן שנקבעת אחת אחרי השניה. הכי חשוב להגיע ביחד למכון- באותה השעה, אותו זמן מוקצב לאימון ועוד" אומרת אלפרין.

      גם לגבי אלמנט התחרותיות שעשוי להתעורר ולגרום לריבים יש לליטל פתרון: "אין ספק שכבני אדם אנחנו מאוד תחרותיים, אך לבני זוג אין את כל עניין התחרותיות ביניהם, שניהם לרוב נרתמים למען המטרה המשותפת. בדרך כלל שניהם לא עסקו בספורט זמן רב, או שאחד מהם בכושר יותר מהאחר, או שמישהו החל בתהליך של ירידה במשקל ושינוי באורח חיים ולכן הם מאוד תומכים אחד בשנייה, ההפך לגמרי מתחרותיות. הם יודעים שבלי התמיכה הזו- ההתמדה תהיה מאוד קשה לצד בן הזוג".

      אל תשכחו לשלב תזונה נכונה

      חשוב לשלב אורח חיים בריא, וגם כאן אפשר לגייס את אהובכם "הכל עניין של מה המטרה. אני בעד פעילות גופנית כחלק מאורח חיים כי זה פשוט עושה טוב. אם זה לגוף או אם זה לחיוניות, לשמחת החיים או לביטחון העצמי שלנו. זה משחרר, והתחושה אחרי אימון בשבילי לפחות, היא עילאית" משתפת אלפרין. אם המטרה היא ירידה במשקל או חיטוב, יש לשלב עם הפעילות תפריט מתאים ומאוזן בכדי לקבל את כל הערכים התזונתיים שהמתאמן זקוק להם, כאלה שיתאימו לצרכים וליעדים שלו. "התעמלות היא לא הגורם היחידי לירידה במשקל, הוא גורם מסייע ותומך, התזונה היא זאת שמהווה את עיקר השינוי ולכן קודם כל יש להקפיד ולשמור עליה (וגם על הזוגיות שלכם)".

      אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר