וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה מין סרט

ירון רוולסצ'י

23.10.2013 / 8:04

מ"ידידים פלוס" עם מילה קוניס הלוהטת, ועד "ברבור השחור", שוב עם מילה קוניס- קבלו את סצנות הסקס הכי משובחות בתולדות הוליווד

"אני רוצה שתגרום לי לגמור" אומרת האלי ברי, לבילי בוב תורנטון בסצנת הסקס ההזויה בסרט "מאנסטר בול", בה בחרנו ממש לא מזמן כאחת מסצנות הסקס הכי גרועות בתולדות הוליווד.
מכיוון שאנחנו פה כדי לא לגרום לכם לגמור עם טעם רע, החלטנו לבדוק את הצד השני של ה"מיטה ההוליוודית", ולמצוא כמה מהסצנות המשובחות יותר שהקולנוע סיפק לנו במהלך השנים. כאלה שלפעמים היוו את מרכז הסרט וגרמו לכל התסריט, הבימוי והצילום לפנות את מקומם לטובת התפרצות הורמונים קולנועית שאי אפשר להישאר אדיש אליה - מאן האת'וויי ועד מילה קוניס - הנה כמה וכמה סצנות שיעזרו לכם לבחור את הסרט הבא שלכם.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

ידידים פלוס

קחו את מי שנבחרה לא מזמן לאישה הכי לוהטת בעולם (מילה קוניס) צרפו אליה את אחד הכוכבים הכי גדולים היום באמריקה (ג'סטין טימברלייק), ותנו לשניהם לשחק זוג ידידים שבטוחים שלהכניס סקס אל תוך מערכת היחסים שלהם הוא לא עניין שיפגע להם בידידות. שטות? כנראה שכן - מה שבטוח הוא שקיבלנו את אחת הסצנות הכי הטובות של השנים האחרונות, עם מין אוראלי הדדי (תחת שמיכות כמובן) ומיד לאחר מכן, אקט מלא תשוקה מתפרצת, כמו שרק אהבה, שהיא הכל חוץ מאפלטונית, יכולה לספק.

ברבור שחור

אנחנו נשארים עם מילה קוניס, אבל הפעם מצרפים לה את נטלי פורטמן, שילוב שכבר מראש מבטיח וגם מקיים. אז נכון, אין שום זכר לאיברים האינטימיים של הצמד, אבל הסצנה כולה רוויה בתשוקה בלתי נשלטת ומבטים שלבדם מקפיצים את מד חום ההורמונים של כל אדם נורמאלי, או בקיצור, גם אם אתם לא בעניין של קולנוע או בלט, את הסצנה הזו אתם ממש (אבל ממש) לא רוצים לפספס.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

חשיפה

פעם, ממש לא מזמן, דמי מור הייתה אחת השחקניות הכי נחשקות בהוליווד, וגם זו שהקדימה את מילה קוניס בתור לשירותים של אשטון קוצ'ר. הרבה לפני זה, ב-1994 ליתר דיוק, היא כיכבה בסרט הזה לצד מייקל דאגלס, וסיפקה את הסצנה הזו שמערבבת בין קנאה, ביזנס, פלז'ר וכל מה שרק אפשר עוד לדחוף אל תוך סקס משרדי לוהט. כדי לא לספק לכם יותר מדי ספויילרים במידה ועוד לא צפיתם בסרט, אנחנו יכולים להבטיח לכם שזו לא הפעם היחידה שמור נפרדת מהרסן ומאבדת שליטה.

משחקי גנגסטה

כמעט לכל בחורה מבית טוב יש את החלום על הילד הרע, זה שאפשר לשבור איתו מוסכמות ולהיסחף יחד אל תוך רומן אסור - מי שעושה את זה לא רע בכלל, זו אן האת'וויי, בסרט שמביא את סיפורן של שתי בנות טובים שנסחפות אל תרבות ההיפ-הופ והגנגסטה, מסתבכות עם כנופיות לטיניות ופורצות כל גבול אפשרי. אחד מהם מתרחש בסצנה הזו שמביאה מפגש מיני בין שתי קצוות כל כך שונים שמתאחדים לרגע אחד בלתי נשכח (לפחות מבחינת כל מעריציה של האת'וויי) שממנו הדרך חזרה היא קצת בעייתית.

אמריקן פסיכו

לאלו שחושבים שסצנות סקס הן רק דרך זולה למכור סרט, אנחנו רוצים להמליץ על הסצנה הזו, שהרבה מעבר לגניחות והחלפת מיצי גוף, מצליחה להעביר יופי את האווירה הכללית מאחורי הסרט הזה. "אמריקן פסיכו" יצא בשנת 2000, ומביא את סיפורו של פטריק בייטמן (כריסטיאן בייל) אדם העובד בבקרים באחד המשרדים הגדולים בוול סטריט, ובלילה מתפקד כרוצח. הסצנה בה הוא כביכול מענג שתי בחורות, אבל בעצם דואג רק להנאה שלו, וכוללת מבטים מלאי הערצה למראה והתפעלות מהשרירים שלו עצמו, מצליחה להעביר מסר שהוא הרבה יותר מסתם עוד סצנת סקס הוליוודית זולה.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully