וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה שיר פרידה

כרמי צדוק

17.10.2013 / 8:08

מנינט טייב ויהודה לוי ועד אנה אהרונוב ואיתי תורג'מן- לאחרונה הביצה המקומית ספגה הרבה פרידות. אז מה למדנו מכל זוגות הסלבס שהחליטו לפרק את החבילה?

אם אי פעם חלמתם לצאת לדייט עם נינט טייב או אנה ארונוב, אולי עוד יש לכם סיכוי לתפוס את אחת הרווקות הנחשקות ביותר לשיחה צפופה. בעקבות גל הפרידות ששטף בחודשים האחרונים את סלבריטאי ארצנו, סלבריטאים רבים ונחשקים הפכו לסינגלס מבוקשים. השנה גם זוגות יציבים וותיקים, כאלה שחשבנו שיפגשו בקרוב תחת החופה, נפרדו באקורד צורם. מי נפרד ממי, מה אהבנו בכל זוג ומה שנאנו, ומה לדעתנו השתבש שם בדיוק?

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

נינט טייב ויהודה לוי

יהודה לוי, נינט טייב. אביב חופי
אולי שתעשה קאמבק עם רן דנקר? נינט ויהודה. צילום: אביב חופי/אביב חופי

אהבנו: את "המאמיות" שנטפה מהשניים בכמויות היסטריות. את האנושיות והעממיות, וגם את הקרבה וההזדהות שחשנו אליהם. יהודה תמך ואהב את נינט גם גם בגזרה המוצקה והמלאה, אהבת אמת.
שנאנו: זה אולי הזוג היחיד שקשה לשנוא. שנאנו בעיקר את העובדה שהם לא התחתנו, וכמובן את דבר הפרידה.
מה השתבש: לסיפור הפרידה יש שתי גרסאות שונות, בראשונה נטען שנינט לא מרגישה מוכנה עוד לחתונה וילדים בשל רצונה להתפתח ולהתקדם בתור רוקיסטית. מנגד ישנה תיאוריה הסוברת שדווקא יהודה הוא זה שחושש מהמחויבות, והחשש הזה הוא גם זה שגרם לו לדחות שנים רבות את ההצעה המיוחלת.
מה למדנו מהם: עודף מושלמות וטבעת על האצבע, הם לא ערובה לכלום. אולי הגיע הזמן לשנות דרך ולבחור בבן אדם אנונימי מן היישוב (אנחנו למשל).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

גלית גוטמן וזיו קורן

גלית גוטמן, זיו קורן. אביב חופי
החליפה את הצלם במיליונר. גלית גוטמן וזיו קורן. צילום: אביב חופי/אביב חופי

אהבנו: את העובדה שהם "אופן מיינדד"- השניים מעולם לא נישאו ולמרות זאת נשארו שנים רבות יחדיו גם ללא טבעת. הם הוכיחו לכולם שטבעת זה בעיקר בראש, ואפשר להישאר נאמנים ומאושרים שנים רבות גם בלי שינוי הטייטל בתעודת הזהות.
שנאנו: את הקרירות היחסית של השניים. היה במערכת הזאת משהו קצת מרוחק, ולא ראינו שם הרבה נגיעות והתגפפויות.
מה השתבש: עד היום לא כל כך ברור, אבל אין צורך לדאוג לגלית. הטופ מודל המתבגרת, חובקת כבר חבר חדש, מיליונר ישראלי העונה לשם יגאל אהובי.
מה למדנו מהם: כל אישה חולמת בסופו של דבר להתחתן עם שוגר דדי שיממן אותה בדמות איש עסקים מצליח, ובמוקדם או במאוחר זה גם יצליח (במידה ואת דוגמנית).

קותי סבג ויאנה יוסף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם היא נפלה שדודה לציון ברוך. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

אהבנו: את החיבור המיידי שלנו אליהם, את העובדה שהשניים נטולים מכל מניירות, דובקים באמת, ובעיקר לא נותנים למצלמות להרוס להם את כל הפאן.
שנאנו: את העובדה שפעם נוספת נוכחנו לדעת שזוגיות שצמחה בריאליטי לא ממש עומדת במבחן המציאות, וסופה להסתיים במוקדם או במאוחר.
מה השתבש: כנראה שחוסר התאמה. אנשים רבים היו עדים לויכוחים ביניהם, בין אם זה בבית האח הגדול או בפומבי. השניים התגברו במהרה על הפרידה ונמצאים במערכות יחסים חדשות ורציניות, כשיאנה יוצאת עם ציון ברוך וקותי עם נועה הופשטטר. נאחל להם רק טוב.
מה למדנו מהם: זה לא באמת משנה שחייתם ביחד שלושה חודשים- ברגע שיגיע הגמד מ"מה קשור" הוא מיד יגנוב לך את החברה.

בר רפאלי ועדי עזרא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולי היא מתגעגעת לליאו? צילום: אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אהבנו: את העיניים הכחולות של השניים, את הגוף החטוב, ובמילים אחרות את הזוג הפוטוגני של השנה.
שנאנו: הרבה דברים- השניים נטו להתחבא, עזרא היה מגיע באישון לילה למגדל של ברבור בשושו שאף אחד לא יראה או ישמע. כמו כן נראה שעזרא חובב גדול של דוגמניות והבחירה ברפאלי לא הייתה מקרית.
מה השתבש: עוד לפני שלגמרי הספקנו להתאהב, השניים כבר נפרדו. כנראה שהסיבה קשורה לרפאלי, מאז היא הספיקה להיות בעוד מספר מערכות יחסים קצרצרות וחסרות משמעות.
מה למדנו מהם: שגם אם את יפה ומצליחה זה לא אומר שצפויים לך חיי אהבה קלים, במיוחד אם בן הזוג שלך מזכיר את אבא.

מרינה מקסימיליאן בלומין ועמית קרני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתמודדים מול קים קרדשיאן וקאניה ווסט על התואר- הנישואים הכי קצרים. מארינה מקסימיליאן בלומין ועמית קרני. צילום: אסף ברגרבס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אהבנו: את הספונטניות של השניים שהתחתנו כעבור שלושה חודשי הכרות בלבד ואת העובדה שהם החליטו לקעקע על האצבע את טבעות הנישואים שלהם (מישהו היה צריך להזהיר אותם מראש על כך שמדובר ברעיון גרוע).
שנאנו: את מה שכל כך אהבנו, גם שנאנו. העובדה שהם מיהרו להתחתן גרמה לנו להרים גבה ולתהות האם יש איזה עולל קטן שמתפתח בבטנה של מרינה.
מה השתבש: כנראה ששלושה חודשי היכרות לא מספיקים בשביל להכיר את הצד השני וכדי להישאר זוג נשוי לאורך זמן.
מה למדנו מהם: דיאטת הבזק לקראת החתונה הייתה מיותרת, אם בסופו של דבר הנישואים לא צלחו ואלבומי התמונות יגנזו.

אנה אהרונוב ואיתי תורג'מן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אהבו את עצמם יותר מדי. אנה אהרונוב ואיתי תורג'מן. צילום: סיוון פרג'/מערכת וואלה!, צילום מסך

אהבנו: את הסיפור הרומנטי שעומד מאחורי ההיכרות של השניים: אי בודד, קוקוסים, ללא אופציה לאיפור ושאר המותרות. אנה ואיתי התאהבו זו בזה אל מול המצלמות, ולאחר "הישרדות" עברו לגור ביחד בדירה שרכשו בצפון תל אביב.
שנאנו: את הפרשי הגבהים בין השניים. וברצינות, השידוך הזה אף פעם לא היה יותר מידי הגיוני, כי משום מה הם נראו קצת לא מתאימים.
מה השתבש: יתכן והשניים לא שרדו את המתח שכרוך בחופשה ארוכה בחו"ל עם בן הזוג. שבועות ספורים לאחר שחזרו מנופש ממושך באירופה, שכלל אין סוף תיעודי נשיקות וחיבוקים באינסטגרם, הופתענו לגלות שהשניים הם נחלת ההיסטוריה.
מה למדנו מהם: שגם אם יש זוג שמפגין ברשתות החברתיות אהבה אינסופית, אף פעם אי אפשר לדעת מה באמת קורה שם בפנים.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully