וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עניין של הרגל

6.10.2013 / 8:12

כדי להגיע לזוגיות שאתם חולמים עליה אתם צריכים לסגל לעצמכם כמה הרגלים ודפוסי התנהגות. מלהתחיל לפרגן לעצמכם ועד להפסיק להיות ביקורתיים

זוגיות לא באה בקלות לרוב האנשים והיא תלויה בהרבה גורמים שעל חלק גדול מהם אין לנו ממש שליטה. אבל יש כמה דברים שכן יש לנו שליטה עליהם, כמו הרגלים ודפוסי התנהגות ומחשבה שיכולים לעזור למצוא זוגיות טובה שתחזיק מעמד. אז אם נמאס לכם להיות רווקים, או להיות במערכות יחסים קצרות, ובעיקר אם נמאס לכם לשמוע בארוחות שישי שאפילו הבת המשופמת של השכנה מלמעלה מצאה חתן- הנה כמה דפוסים והרגלים שעשויים לעזור לכם:

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

ביקורת בונה:
ביקורת שלא משתמשים בה כהלכה יכולה להיות הקריפטונייט של כל מערכת יחסים. אף אחד לא אוהב שמתקנים אותו, מעירים לו או אומרים לו איך הוא צריך לעשות דברים. אז אם אתם תוהים למה יש לכם רק מברשת שיניים אחת ליד הכיור, יכול להיות שזה בגלל שבפעם האחרונה שמישהו צחצח אצלכם שיניים אמרתם לו שהוא לא עושה את זה נכון, הסברתם לו מה היתרונות של צחצוח יעיל והדגמתם לו בדיוק את התנועות הסיבוביות שהוא צריך לשאוף אליהן. בקיצור, תלמדו לשחרר ולקבל אנשים כמו שהם.

50 גוונים של אפור:
בניגוד למה שמייקל ג'קסון ניסה למכור לנו, העולם הוא לא שחור ולבן. למעשה, יש הרבה גוונים של אפור ואנשים נמצאים על הקשת הרחבה הזאת של הגוונים. לכן, אנשים שנוטים לראות את העולם בצורה של שחור או לבן ומקטלגים אנשים בצורה קיצונית כמו טובים או רעים, מתאימים או לא מתאימים וכו', לרוב ימצאו את עצמם לבד. זאת מכיוון שזה קשה עד בלתי אפשרי לבנות זוגיות כשממהרים לשפוט אנשים בצורה חד מימדית. אז תזכרו לוודא שאתם רואים את כל הצדדים של מי שעומד מולכם ולא רק צד אחד.

אילוסטרציה. ShutterStock
תפסיקו לשפוט אחרים בצורה כל כך קיצונית. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

להפוך לימונים ללימונדה:
כולנו מכירים את הקלישאות השחוקות והמעצבנות שנדמה שנכתבו לפרסומת של אלון גל, כמו "להפוך כל הזדמנות למשבר" או "כשהחיים זורקים לכם לימונים תהפכו אותם ללימונדה" ועוד. אבל מעצבנות ככל שיהיו- יש בהן משהו. כי למען האמת, שום דבר לא מושלם (במיוחד לא בזוגיות), והיכולת להתגבר על הדברים הרעים ולהפיק מהם את המקסימום היא הכרחית לזוגיות יציבה שמחזיקה מעמד. אז בפעם הבאה שהחיים זורקים לכם לימונים- במקום לקלל את היקום, נסו להכין לימונדה סבירה.

קיטורים:
בזמן שקיטורים ודיבורים על מכאובים, כאבים ושאר צרות העולם יעזרו לכם לרכוש חברים כשאתם נמצאים בבית אבות או בקופת חולים בשבע בבוקר, בעולם הדייטינג דיבורים שכאלה לרוב רק ירחיקו מכם בני זוג פוטנציאליים. אז גם אם אתם לא בשיא שלכם- נכשלתם השנה ברוב הקורסים, יש לכם קשקשת חריפה והנכס היחיד שרשום על שמכם בטאבו הוא פח אשפה וגם אותו הבנק רוצה לעקל- תנסו לשמור על החיוך ולא להתבכיין. כי זה לא מה שישפר את המצב שלכם.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אילוסטרציה. ShutterStock
תפסיקו להתבכיין. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אם אתה לא חבר אל תבוא יותר:
זה המקום להגיד שלא מדובר בחברותיות עמנואל רוזן סטייל, אלא פשוט להיות יותר פתוחים להיכרויות, יותר קלילים בחברת אנשים אחרים, לצאת יותר וכדומה, בגלל שכל אלו מסייעים להכיר עוד ועוד אנשים, ואלה בתורם יוצרים עוד הזדמנויות להיכרויות. כך, בהתאם לחוק המספרים הגדולים, משהו מאותן היכרויות יהיה חייב לתפוס.

פרגנו לעצמכם:
אין מה לעשות אף אחד לא מושלם ולכולנו יש דברים שמפריעים לנו בעצמנו, אבל אם תתמקדו רק במה שמפריע לכם בעצמכם זה יהיה גם מה שאנשים אחרים יתמקדו בו. כלומר, זה יאפיל על כל שאר הדברים שיש לכם להציע, אנשים יראו רק את זה ואתם תהפכו לגוש מרמור מהלך (ובאופן מפתיע- רוב האנשים לא רוצים להיות עם גוש מרמור מהלך). אז פשוט תחשבו על כל הדברים הטובים שיש לכם להציע, תזכירו את זה לעצמכם ותעבדו על הביטחון העצמי האבוד שלכם.

תשדרו הצלחה:
זה לא סוד שאנשים נמשכים להצלחה ואופטימיות כמו פליטי ריאליטי להשקות. אבל יחד עם זאת, זה פחות משנה מה גודל ההצלחה שלכם בחיים, אלא איך שאתם תופסים את עצמכם, את ההצלחות שלכם ומה המסר שאתם מעבירים לסביבה (כי ביננו, לפעמים מספיק למצוא חניה ממש טובה בתל אביב בשביל להרגיש כמו סיפור הצלחה). אז תרשו לעצמכם להרגיש מצליחנים, או שאתם לפחות בדרך לשם ותשמרו על אופטימיות.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

אילוסטרציה. ShutterStock
תאהבו את עצמכם כמו שאתם- כמה נדוש ככה נכון. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully