וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת לדייט: ללכוד אותה ברשת

2.10.2013 / 8:46

אם יש דבר אחד שטל שפר רוצה יותר מהכל זה להשיג דייט. אז הוא ניסה לאתר בחורה בפייסבוק, אבל גילה שמארק צוקרברג עושה לו חיים קשים. טור חדש

חלק מכנים זאת "הגביע הקדוש", אחרים יקראו לזה "קודש הקודשים", ובחוגים מסויימים המינוח הוא לפעמים גם "מטרת העל". מדובר כמובן באותו צירוף אקראי של ספרות שבנפרד אין להן שום משמעות מיוחדת, אך כשהן מופיעות יחדיו בסדר מסויים הן יוצרות את הבסיס לכל קשר זוגי עלי אדמות, הידוע גם בשם "הטלפון של הבחורה", או יותר נכון, מספר הטלפון שלה.

בחורות רבות מודעות לעניין הזה, ולכן על מנת למנוע הטרדות מגברים בנאליים ומשעממים (ערה?) הן מקמצות במספר הטלפון שלהן, מוסרות לעתים מספר שגוי בכוונה, מתעלמות ובמקרים חריגים אף מעמידות פני חירשות ומנסות למכור לך מחזיקי מפתחות של בובות קטנות במחיר 10 שקלים לחתיכה, רק שתעזוב אותן לנפשן.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

חפש אותי בפייסבוק

מילא זה, אבל בנוסף לאותן בחורות שהזכרתי לעיל, העידן הטכנולוגי שבו אנו חיים יצר סוג של יצור כלאיים שהוא שילוב בין מישהי שמצד אחד לא רוצה לתת לך את המספר שלה, אבל מצד שני מרגישה לא נעים לנפנף אותך או לשקר לך בפנים. אותן בחורות עלו על שיטה מצויינת למצוא את דרך האמצע בין הענקת המספר לבין נפנוף, והיא מגיעה בדמות המשפט "חפש אותי בפייסבוק". שזה נחמד, אבל לא באמת פרקטי. ואת זה למדתי על בשרי.

כי לבחורה הנחמדה שפגשתי במקרה בתור בסופר ושהעזתי לבקש ממנה את המספר קראו שירלי כהן. שזה באמת שם יפה, אבל מגניב בערך כמו ללכת עם חולצה של "גלעד עדיין חי" גם שנתיים אחרי שהוא חזר מהשבי, ומיוחד כמו סנדביץ' גבינה צהובה בארומה. בלחם כפרי!!! אבל זה כל המידע ששירלי הסכימה לנדב, אז אמרתי לה תודה, חייכתי, והבטחתי לחפש אותה בפייסבוק כשאחזור הביתה.

Shirley או Shirli?!

ובאמת, כשהגעתי הביתה פתחתי את הלפטופ (לחפש מישהו באפליקציה של הפייסבוק באייפון לוקח נצח), כתבתי שירלי כהן, וקיוויתי לטוב. מסתבר שאין שילוב גרוע יותר בין שם פרטי לשם משפחה כמו שירלי וכהן. דבר ראשון, האם היא כותבת את השם שלה בפייסבוק בעברית או באנגלית? אם בעברית, אני לא רוצה למצוא אותה בכלל. אם באנגלית, איך היא כותבת שירלי? Shirley? אולי Shirly? יכול להיות גם Shirli, ויכול להיות שהיא החליטה להיות מיוחדת ולכתוב שירלי בצורה שבלתי אפשרי לנחש. בקיצור, שירלי כהן הפכה לדמות בלתי אפשרית לאיתור.

אני מודה, לקח זמן עד שהתייאשתי. שעה וחצי, בלי הפסקת פיפי. חיפשתי בקדחתנות כל שירלי כהן שאי פעם פתחה פייסבוק, אך לשווא. חלק מהפרופילים שמצאתי היו ללא תמונת פרופיל, מה שעוד יותר הקשה עליי למצוא את נערת החלומות שלי מהסופר, שכל מה שרציתי היה להכיר אותה, וכנראה שגם היא אותי, אחרת היא לא הייתה אומרת לי איך קוראים לה ושולחת אותי לחפש אותה בפייסבוק. או שכן, אני כבר לא בטוח.

אז שירלי כהן, שקנתה בחמישי האחרון בסופר כלשהו ברחוב בן יהודה בת"א מיץ מנגו דיאט, מלפפונים בחומץ, כרובית ולחם פרוס וכנראה הכינה ארוחת ערב ממש מגעילה אם זה מה שהיא קנתה, בבקשה, צרי איתי קשר. לחילופין, אם אתם מכירים את שירלי כהן שנראית חמודה אבל יש לה טעם מאוד מוזר באוכל, תגידו לה בבקשה לדבר איתי. עד אז, אני לבד.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully