וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודות הדייטים

ירון רוולסצ'י

20.9.2013 / 8:40

היכן הכי כדאי למצוא בן זוג, איך מגבירים את הסיכוי להצלחה, ומתי ליצור קשר אחרי הפגישה? לפניכם מחקרים על דייטים שאולי יעזרו לכם בדרך לאהבה

איך הייתם מגיבים אם היו אומרים לכם שלפני הדייט הבא שלכם, מישהו יגלה לכם את כל הסודות והפרטים שבאמת חשוב לדעת להצלחת המפגש המלחיץ? ככל הנראה הייתם מגיבים בהקשבה מלאה ובולעים כל פיסת מידע. בעצם, אין לנו ספק שזו הייתה התגובה שלכם.

כנראה שאין בעולם נושא שלא בוצעו לגביו מחקרים, נותחו סטטיסטיקות ונערכו השוואות. עכשיו מסתבר, שעולם הדייטים לא נשאר בצד, וגם הוא זכה במהלך השנים לאינסוף מחקרים, שאלות ועובדות מסקרנות שהגיעו לגביו, ויוכלו לעזור לכל אחד ואחת שעומדים לפני אותו רגע מלחיץ ומוכר. אז אם תמיד שאלתם את עצמכם כמה זמן לוקח לקבוע אם קיימת משיכה מינית (מספר שניות בודדות) או מהן ארבעת הטעויות הנפוצות שכמעט בטוח יגרמו לכישלון הפגישה, קבלו כמה עובדות שאולי יגרמו לדייט הבא שלכם להפוך להצלחה עוד לפני שהזמנתם חשבון.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

איפה? עשרות (אם לא מאות) מחקרים הגיעו למסקנה שהמקומות הכי טובים ובעלי הפוטנציאל הגבוה ביותר ליצור בהם זוגיות חדשה הם אתרי היכרויות, אוניברסיטאות וקניונים (מוזר, אבל זו עובדה). בתחתית הרשימה נמצאים בתי הקולנוע, מסעדות ותיאטראות – כנראה שזה בדיוק הזמן להירשם לאתר היכרויות או לימודים גבוהים. אין לכם הרבה מה להפסיד.

מפגינים: ככל שתפגינו יותר אושר ואופטימיות במהלך הדייט (וגם בשיחות המקדימות לו), כך הסיכויים להצלחתו גדלים – מחקרים מאשרים בוודאות שאנשים שהפגינו גישה שלילית כמעט וחיסלו את הפוטנציאל להצלחת הדייט וההיכרות בכלל.

הכי חשוב: אז מה הכי חשוב בדייט ראשון? במחקר בו נשאלו למעלה מ-5000 רווקים ורווקות התקבלו התשובות הבאות: כמעט 50 אחוז מהנשאלים הודו שריח פה זה הדבר הכי חשוב ומשמעותי מבחינתם. אחריו נמצאים ריח גוף וביגוד (שטחי, אבל שוב, עובדה) – בקיצור, צחצחו שיניים פעמיים ביום. זה לא רק עובד, גם מאוד עוזר.

אילוסטרציה. ShutterStock
הפגינו שמחה במהלך הדייט. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

עמוד נכון: גברים, שומעים? מסתבר שצורת העמידה שלכם, היא נתון אליו מתייחסות נשים ברצינות, ומהווה 80% מהרושם הראשוני שתשאירו עליהן. איך מומלץ לעמוד? על הנושא הזה הסוקרים טרם הגיעו לתשובה חד משמעית. חבל.

הדרך לליבו: אחת ההמלצות של חוקרים ומומחים בתחום היא לא להזמין או ולבשל ארוחת ערב לבן או בת הזוג שלכם לפני הדייט השלישי. תכל'ס? הרווחתם.

יש עניין: מחקרים רציניים שנעשו בנושא הגיעו למסקנה שהדרך של אישה להביע רצון ועניין בדייט שמולה היא לצחוק מהבדיחות שלו, לשחק עם השיער או כל חפץ שמונח מולה, להסמיק ממחמאה ולשרבב שפתיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אילוסטרציה. ShutterStock
אם את רוצה להראות שאת בעניין, תצחקי מהבדיחות שלו. כן, גם אם הן מטומטמות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

פנייה אישית: מסתבר שאחת הדרכים להגביר את הסיכוי להצלחת הדייט תהיה אם תקפידו לפנות אל האדם שמולכם בשמו הפרטי לפחות פעמיים במהלך הפגישה. זה מעיד על רצינות וימשוך את תשומת הלב של הצד השני.

מוריד להן: הנה לכם עשרת הדברים שגורמים לרתיעה אצל המין הנשי בזמן דייט ראשון: שיניים חסרות, משקפיים מטופשים, תסרוקת מוזרה, שיערות בנחיריים, הבל פה, גיהוקים, ריח גוף לא נעים, ציפורניים מלוכלכות וחזה גברי רופס.

מתי? אחת השאלות הכי פופולאריות בעולם הדייטים תמיד הייתה מתי נכון ליצור קשר לאחר הפגישה הראשונה. מומחים בתחום חישבו, שיכללו והגיעו למסקנה שהזמן הנכון ביותר לשיחת טלפון או SMS יהיה בין יומיים לארבעה, ולא יותר מחמישה לאחר הדייט הראשון.

סלולרי. ShutterStock
אל תחכו יותר מחמישה ימים אחרי הדייט לצלצל אליה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טעויות: אז מה לא לעשות? דיבור על האקס, איחורים, פטפטנות והתלהבות יתר הם ארבעת הגורמים שיגרמו לדייט שלכם להפוך לכישלון חרוץ כבר בשלבים הראשונים שלו.

נמנעים: להלן ארבעת סוגי הנשים שגברים ייבחרו מראש להימנע ממפגש איתן: תלותיות, פלרטטניות סדרתיות, פטפטניות ודרמה קווינס.

מה ללבוש? גבר, אם אין לך מושג מה ללבוש לדייט הראשון שלך, מומלץ שתבחר משהו בגוון כחול. מחקרים מראים שנשים נמשכות יותר לגברים שלבושים בצבעי שמים וים.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

אילוסטרציה. ShutterStock
גבים יימנעו מלצאת עם דרמה קווינס. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully