וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוא איתי לפסטיבל

ירון רוולסצ'י

9.9.2013 / 8:47

מהתכנסות נודיסטית ועד אירוע סאדו מאזו- קבלו את כל פסטיבלי הסקס העולמיים שאתם חייבים לבקר בהם

עכשיו בתקופת החגים, הבריחה לחופשה מעבר לים היא ללא ספק מה שכל אחד ואחת מאיתנו רוצה כרגע יותר מכל. אבל, כרגיל, יחד עם המחשבה על חופשה שדורשת גם החתמת דרכון, מגיעה השאלה הבלתי נמנעת: אז איפה? לאן טסים?

יש לא מעט פרמטרים שיקבעו מה צריכה להיות החופשה המושלמת ומהן בדיוק האטרקציות אותן מחפשים ביעד אליו בוחרים לטוס. אבל מכיוון שבכל זאת, לא מדובר כאן במדור התיירות של האתר, ואנחנו מקפידים להתעסק בנושאים שכוללים קצת פחות בגדים ויותר מגע אנושי, קיבצנו עבורכם את מיטב פסטיבלי הסקס הנערכים מסביב לגלובוס ומושכים אליהם מדי שנה אלפי אנשים שבסופו של דבר מגיעים אל אותה מטרה בדיוק. בקיצור, זה הזמן לבדוק עם הדרכון שלכם בתוקף, לארוז מזוודה בסיסית ולטוס לראות עולם בצורה קצת אחרת.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

פסטיבל המארדי גרא, ניו אורלינס, ארה"ב

מתי זה קורה? יולי
למען האמת החלטנו לפתוח דווקא עם הפסטיבל הזה כי מדובר באירוע הכי קליל יחסית לאלה שמחכים לכם בהמשך, אבל הוא שווה כל רגע. למרות התקופה הקשה שעברה על העיר, הפסטיבל המסורתי הזה שמתקיים כבר למעלה מ-250 שנה ממשיך להתקיים עם תהלוכות מופרעות, תחפושות משוגעות והמון נשים שמסיבה מסוימת מחכות דווקא לרגע הזה בשנה כדי להרים חולצה ולהציג את מרכולתן. רוצו לעשות ויזה.

פסטיבל סרטי הפורנו, ברלין, גרמניה

מתי זה קורה? אוקטובר
זה קורה ממש עוד מעט ובמרחק טיסה קצר כל כך, שאפילו לא יישאר לכם זמן לבחור בין בקר לעוף. פסטיבל סרטי הפורנו הזה ממוקם בלוקיישן הכי חם באירופה, לפחות בכל הקשור לסקס - מה לא נאמר כבר על ברלין, והפסטיבל הזה רק מחזק את כל מה ששמעתם עם ארבעה ימים שכוללים תערוכות, סדנאות פסיכיות עם בכירים ובכירות בתעשיית הפורנו העולמית, מסיבות השקה ועוד לא מעט אירועים שהצורך ללבוש אליהם בגדים הוא כנראה לגמרי מיותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

פסטיבל הנודיסטים, אינדיאנה, ארה"ב

מתי זה קורה? יולי
כשאצלנו בארץ לא באמת קיימת תרבות נודיזם ענפה, כנראה שצריך להרחיק עד למרכז ארה"ב כדי ליהנות מהדרך האמיתית בה אימא טבע רוצה שנסתובב כולנו. אז מה מחכה לכם שם? תחרות יופי בה יבחרו הנודיסט והנודיסטית היפים ביותר, הפקה אמריקאית בומבסטית עם המון אלכוהול, הופעות של ריקודים ארוטיים וכניסה חופשית לכולם, בלי הבדלי מין מין ומין. העיקר שתבואו נטורל.

פסטיבל פולסום סטריט, סאן פרנסיסקו, ארה"ב

מתי זה קורה? ספטמבר
אנחנו נשארים באזור חיוג אמריקה, כי בכל זאת, לא מדובר במדינה מיניאטורית, וקופצים אל פסטיבל הסאדו מאזו הכי איכותי בעולם. האמת? אתם לא ממש חייבים להשתייך לחובבי ז'אנר הקשירות ומכות השוט כדי להגיע ולהתפעל מהפסטיבל הזה שעושה המון כבוד לז'אנר ה-BDSM, עם לא מעט מוצרים חדשים ומשוגעים שמוצגים כאן מדי שנה ולא פחות אנשים מטורפים שמגיעים להציג ולנסות את המוצרים האלה על עצמם.

פסטיבל הארוטיקה, לונדון, אנגליה

מתי זה קורה? נובמבר
בואו ונשאיר רגע בצד את האמרה השחוקה שמדברת על כך שלונדון לא מחכה לכם, ונסו למצוא דיל טוב לממלכה הבריטית (רגע לפני חנוכה) לטובת פסטיבל הארוטיקה האנגלי והמסורתי. הפסטיבל מתפרס על פני שלושה ימים ומושך אליו עשרות אלפי מבקרים מדי שנה שמגיעים ליהנות מדוכנים, הופעות, הרצאות ומסיבות שכוללות מלא עירום לצד מפגשים עם חשפנים וחשפניות וסדנאות לציורי עירום. בקיצור, לונדון כן מחכה לכם, והיא חמה מתמיד, בעיקר בנובמבר – טוסו.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully