וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החגים

28.8.2013 / 8:06

כדי ליהנות מזוגיות טובה, יש דברים שאסור לכם לדחות. קבלו את כל מה שכדאי לכם לעשות כאן ועכשיו ולא לחכות ל"אחרי החגים"

למי שהמציא את הביטוי "אחרי החגים" ללא ספק שמור מקום בגן העדן של העצלנים (בין מי שהמציא את השופינג באינטרנט לבין מי שהמציא את הפירה בשקית). אין מה לעשות, רובנו אם לא כולנו, אוהבים לדחות דברים, וזאת בדיוק הסיבה שהביטוי הזה נהיה כל כך נפוץ, שמיש ובמקרים מסוימים אף מבורך. אבל החיים קצרים כמו גם חלק גדול ממערכות היחסים, וזה אומר שיש דברים שממש לא מומלץ לדחות אותם. אז לכבוד החגים שבאים עלינו לטובה, קבלו חמישה דברים בזוגיות שלא כדאי לכם לדחות:

סיבה למסיבה:
מלבד ימי ההולדת יש עוד הרבה אירועים שמהווים סיבה למסיבה. מקידום בעבודה, קבלת תואר, שחרור מהצבא ועד למעבר שלב בקנדי קראש- אם האירוע מספיק חשוב לבני/בנות הזוג שלכם הוא צריך להיות חשוב גם לכם. על כן, אל תתעצלו ואל תתדחו- תחגגו. כי אחר כך כבר לא יהיה לזה טעם, זה יישכח וחבל. בין אם אתם יוצאים לבירה קלילה בפאב למטה, מבשלים ארוחת גורמה בבית, קונים מתנה קטנה או מזמינים סופ"ש בצימר, כל חגיגה היא כיפית, שוברת שיגרה ומזכירה לצד השני כמה הוא חשוב לכם.

אנגרי בירדס:
לפעמים אנחנו נוטים להימנע מריבים. את שותקת כשהוא לא עושה כלים כבר שבוע, אתה סותם את הפה למרות שכבר חודש כל פעם שאתה נכנס לאוטו מיכל הדלק ריק, ואתם מקווים לטוב. אבל זהו, שזה בדרך כלל לא קורה. מה שקורה הוא שאחרי כמה זמן אתם תתפרצו לכל הכיוונים והריב שאמור היה להיות קטן וזניח עם איזושהי תועלת (הוא יתחיל לעשות כלים, היא תתחיל למלא דלק וסליחה על הסטריאוטיפיות שבדוגמאות) גדל למימדי ענק. כך, לפני שתשימו לב, מזוג יונים אתם תהפכו להיות זוג אנגרי בירדס. אז לא, ממש אל תדחו ריבים. אגב, גם את המייק-אפ סקס לא כדאי לכם לדחות.

אילוסטרציה. ShutterStock
אל תידחו את הריבים שלכם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

רוחות של תשוקה:
ואם כבר במייק-אפ סקס עסקינן, זה הזמן לדבר על השגרה שלכם במיטה, או יותר נכון על הדברים שהם לא חלק מהשגרה שלכם במיטה. אם יש לכם איזו פנטזיה שדיברתם עליה, אבל אף פעם זה לא הזמן -איזה משחק תפקידים שובב, הפקת סרט עצמאי דל תקציב, מקום חדש ומרגש, או אפילו סתם תנוחה חדשה- אז תמצאו זמן. זאת מכיוון ששגרה קצת מכבה את התשוקה בזוגיות ומשהו חדש במיטה (בדגש על משהו ולא על מישהו) יכול בקלות להעלות את מפלס התשוקה.

אנחנו צריכים לדבר:
יש שיחות שלמרות שהן מהוות מטרד מסוים הן עדיין הכרחיות למערכת היחסים, בעיקר אם הנושא שלהן קשור לגורל היחסים או פשוט למשהו שממש מציק ומפריע לאחד הצדדים בקשר. אך לפעמים, הטיימינג שלהן מתפספס כי אתם חוששים מהאופן שבו העלאת הנושא תשפיע על הזוגיות או על בני הזוג שלכם, ופה בדיוק הבעיה. זאת מכיוון שאותם הדברים שאתם רוצים לדבר עליהם לרוב לא ייעלמו וככל שתדחו את השיחה כך גם יותר תתבשלו עם זה ותתעסקו בזה, דבר שרק מגביר את הפחד והחששות. כשסוף סוף תאזרו אומץ לדבר, זה ייצא עקום ולא במקום. כלומר, אם מצאתם את הטיימינג הנכון לשיחה חשובה- תנצלו אותו. שלמה המלך, החכם באדם, אמר פעם ש"לכל זמן ועת", ואם שלמה המלך אמר שלכל דבר יש זמן וטיימינג משלו מי אנחנו שנתווכח? הרי הבחור הצליח להסתדר עם אלף נשים וניתן רק לשער שגם עם אלף שיחות של "יחסינו לאן", בהתאמה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אילוסטרציה. ShutterStock
אל תידחו את הפנטזיה המינית שלכם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • זוגיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully