וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משנים סטאטוס

כרמי צדוק

15.8.2013 / 8:17

יש לכם זוגיות חדשה? קבלו טיפים מתי כדאי להכריז לכל העולם שמצאתם אהבה

סוף סוף הגיעה האהבה שלה חיכיתם. אתם כבר זוג באופן רשמי, שניכם מאושרים מרגישים ושמצאתם את אהבת חייכם רק ש... אף אחד עדיין לא יודע שאתם נמצאים בזוגיות. מתי הגיע הזמן לספר למשפחה ולחברים על הזוגיות החדשה וכיצד כדאי לעשות זאת?

ישנם אנשים רבים שקצת חוששים לחלוק את דבר הזוגיות החדשה שלהם עם הסביבה בשל מגוון סיבות: חוסר הודאות המתלווה לזוגיות טרייה, רצון להתייעץ קודם עם בני הזוג לגבי אופן השיתוף, עין הרע (כן, תתפלאו לגלות שיש גם אנשים שפוחדים מכך) ועוד שלל סיבות רבות ומגוונות.

החשש הזה גדול אף יותר בקרב אנשים אשר מחליפים בני זוג לעיתים קרובות. הם דואגים מפני תגובות לא מפרגנות מצד הסובבים כגון: "בטח הוא לא יחזיק איתה הרבה זמן כמו עם השאר", "הימים שלהם יחדיו ספורים" ועוד שלל 'מחמאות'.

מנגד, גם אנשים שניהלו מערכות יחסים ארוכות מאוד, חוששים לספר לכולם על הזוגיות החדשה. לפעמים מדובר בפחד פנימי ועמוק, מעין חוסר הפנמה ש"המשכנו הלאה", ופחד מפני העתיד. לפני שאתם משנים סטאטוס בפייספבוק מ"סינגל" ל-"במערכת יחסים", כדאי שתקראו את הכתבה הבאה.

האם יש לכם עתיד

בטרם תמהרו לקפוץ על ספות בתוכניות אירוח ולהצהיר כמה אתם מאוהבים, כדאי שתבדקו טוב טוב שיש לכם עתיד משותף ביחד, ושלא מדובר בקשר חולף. כדי לברר זאת, עליכם לבדוק האם אתם מתאימים.

אם אתם מאושרים יחדיו, מרגישים את הפרפרים בבטן ואת האנדורפינים שמשתחררים בכל הגוף, אתם במצב מעולה. במידה ורק המחשבה על הפגישה הבאה שלכם, גורמת לכם להעלות חיוך ענק על שפתותיכם יש פה פוטנציאל. בין אם אתם מכירים בסך הכל שעה תמימה או שבועיים, כנראה שיש פה משהו חיובי שיימשך.

גם תחושות בטן משחקת פה תפקיד חשוב מאוד. אין טוב יותר מאשר אינטואיציה פנימית אשר תדריך ותכוון אתכם. נסו לחשוב איך זה יהיה לבלות עם בני הזוג בכל מיני סיטואציות במהלך החיים. במידה ואתם מצליחים לדמיין את שניכם יחדיו ומרגישים שיש פה סיכוי גבוה לזוגיות, זרמו עם התחושות ותיהנו.

בנוסף, אם יש לכם הרבה במשותף, תכונות אופי דומות, משיכה ושפת גוף תואמת, אז כנראה שאתם מתאימים. אם אתם יכולים להעביר שעות ביחד בלי להרגיש שהזמן טס, סביר להניח שמצאתם את האחד או האחת שלכם.

אמא, יש לי בחור חדש

אז הבנתם שיש לקשר שלכם פוטנציאל, ועכשיו נשאלת השאלה איך מספרים על האושר שלכם. אם החלטתם שאתם זוג באופן רשמי, כדאי לספר תחילה למשפחה. אם יש לכם קשר מיוחד עם אחד מבני המשפחה, ספרו לו תחילה לפני כולם. במידה ואין לכם חשק לספר על כך לכל אחד מבני המשפחה, תוכלו לומר זאת רק לבן משפחה אחד, ותסמכו עליו שהוא כבר ידאג להפיץ את הבשורה בקרב כולם: החל מהאחות הקטנה, דרך הדודה מארצות הברית ועד לשכן מהבניין ממול.

החבר הטוב, איש סודכם, ודאי ירצה לדעת על כך בהקדם ולשמוח בשמחתכם. ברגע שעברתם את שלב הדייטים והחלטתם שאתם זוג, תספרו רק לחבר אחד או שניים. קחו בחשבון שייתכן והוא קצת יתקשה לשמור על כך (זה לא אומר שהוא לא חבר טוב), וזה עלול "להיפלט" לו, כולם ידעו על כך במהרה. בכל מקרה עדיף דווקא להיות נאמנים למשפחה ולספר להם קודם.

ולבסוף, הגענו לפייסבוק ושאר הרשתות החברתיות, התחנה האחרונה והנרחבת ביותר לפרסום של הזוגיות החדשה. שינוי סטטוס הוא צעד משמעותי שהופך את הקשר לרשמי יותר וגלוי לכולם. מצב לא נעים קורה כשמשנים סטאטוס ל"במערכת יחסים", ואז קורית פרידה- דבר שמצריך מכם לשנות בחזרה את הסטאטוס. לכן, ההמלצה היא לחכות כשלושה חודשים לפני שאתם מכריזים על כך ברשתות החברתיות. זה השלב בו הקשר מתחיל להיות יותר רציני, וניתן להכריז בקול גדול שיש לכם אהבה.

  • עוד באותו נושא:
  • זוגיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully