וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתה לא בשבילי!

14.8.2013 / 8:39

האם יש לך סטנדרטים נכונים בבחירת בן זוג או שאת סתם מחכה לאביר שלא יגיע? קבלי טיפים שיעזרו לך למצוא את האיזון בין סלקציה נכונה לבררנות

"ישנן בנות אשר הולכות עם כל אחד". אז כן, ישנן בנות כל כך לא בררניות שהן לרוב נמצאות במערכות יחסים שלא מתאימות להן ועוברות פרידה אחרי פרידה אחרי פרידה. מצד שני, יש בנות הפוכות לחלוטין, בעלות סטנדרטים גבוהים לפחות כמו של קייט מידלטון. הן למעשה מחכות לאביר על הסוס הלבן, רק שהוא נתקע בפקקים ופשוט לא מגיע. גם הן, כמו חברותיהן הלא בררניות, מוצאות עצמן לרוב מתוסכלות ומייחלות לזוגיות בריאה ומאושרת.

אז מהי הכמות הנכונה של הבררנות, איך אפשר למצוא את האיזון בין שתי נקודות הקיצון ואיך ניתן לכוון את הבחירה שלנו בבני זוג בצורה נכונה? כמובן שבחירת בני זוג היא עניין מורכב, אינדיבודואלי ויכולה להיות מושפעת מאין ספור גורמים. בכל זאת, הנה כמה טיפים מעשיים שיעזרו לך למצוא את האיזון ואת אותה המידה הנכונה של הבררנות.

תני לבחור צ'אנס
חשוב לתת צ'אנסים גם לכאלה שלא העיפו אותך במבט ראשון, או אפילו לא בדייט הראשון. צאי לדייט שנ ושלישי ותחליטי. לפעמים משיכה זה משהו שנבנה עם הזמן ועם ההיכרות. מצד שני, אם יצאת איתו מספיק, את מרגישה שאת מכירה אותו ובכל זאת הדבר הכי קרוב לניצוצות ביניכם הוא השתקפות שמלת הפאייטים שלך במשקפיים של המלצר, אז כנראה שאין לך למה לחכות. כי כמו שיחת טלפון מאראלה כאשר אין לך בכלל מנוי במפעל הפיס, זה לא משנה כמה תחכי ותתפללי- זה כבר לא יקרה. תחתכי ותעברי הלאה.

פאן עם היפות שלי
אין מה לעשות, האמת הכואבת היא שבחורים חמודים בדרך כלל לא מתגוררים במגירת הירקות במקרר. ועל כן הגיע הזמן להיות פחות בררנית גם בהרגלי היציאה שלך, צאי יותר, תבלי יותר ותגדילי את מעגל המכרים שלך. מצד שני, אל תהפכי כל בילוי או יציאה שלך מהבית למסע חיפוש חתן פוטנציאלי.

אילוסטרציה. ShutterStock
האביר על הסוס הלבן לא יגיח פתאום מהטלוויזיה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

קווי דמיון
במקום להתמקד במה ששונה ביניכם תנסי להתמקד במה שדומה. מצד שני, אל תחפשי את זה בכוח, אל תנסי לכפות תחומי עניין משותפים. בכל זאת, העובדה שלשניכם יש אף, אתם אוהבים לנשום ולא ניסיתם להירשם לרווק עם דודו אהרון עוד לא הופכת אתכם לנשמות תאומות.

המרדף
קצת מרדף עוד לא הרג אף אחד (לפחות מחוץ לערוץ נשיונל ג'אורפיק). מעט משחקים ופוזה של קשה להשגה זה נחמד ונעים, אבל אין צורך להגזים. אל תשכחי שבאיזשהו שלב לאנשים נמאס לרדוף ואם תגיעי לשלב הזה את עלולה להפסיד בן זוג מקסים. מצד שני, את לא צריכה ישר לקפוץ על כל אחד שאומר לך שאת חמודה או מזמין אותך לדרינק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אילוסטרציה. ShutterStock
אל תסכימי לשתות דרינק עם כל אחד. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

סדר עדיפויות
תחשבי עם עצמך טוב טוב אילו דברים באמת חשובים לך בבן זוג ותנסי להפריד בין עיקר לטפל. בהתאם לזה נסי לא לפסול בני זוג פוטנציאליים על שטויות. מצד שני, אל תוותרי על הדברים שבאמת חשובים לך ואל תתפשרי עליהם כי הם המרכיב העיקרי לזוגיות מאושרת.

מה את אומרת
זה אולי ישמע לך קצת מוזר אבל זה דווקא חשוב שתדברי על עצמך בהתחלה, שתיפתחי ותרגישי יותר בטוחה מול הצד השני. שלא לדבר על זה שזה מקטין את הסיכוי שהוא יגיד משהו שיעצבן אותך. מצד שני, תני לו גם להוציא כמה מילים מהפה כדי שתכירי אותו, תדעי מיהו ולא תגדירי אותו כ"אב ילדייך שעוד לא נולדו" על סמך העובדה ש"הוא ממש יודע להקשיב". גם חניבעל לקטור ידע להקשיב. רק אומרת.

בוא נישאר ידידים
תרשי לעצמך להכיר גברים בנסיבות לא מאיימות (דרך חברים, בלימודים בעבודה וכו'). הכוונה פה היא לא לפסול שום היכרות, אפילו אם היא סתם ידידות. בקיצור אם נחמד לך לדבר עם מישהו לכי על זה, בלי חשש מההשלכות או ממה שהוא עשוי לצפות לו. מצד שני, את לא חייבת להפוך או לנסות להפוך כל היכרות שכזו לקשר רומנטי כזה או אחר- גם להישאר ידידים זה בסדר, ולעיתים אף עדיף.

דייט. ShutterStock
אל תוותרי על הדברים שבאמת חשובים לך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully