וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפן הדייטים: חיה בריאליטי

ארנון מוסקוביץ'

8.8.2013 / 8:35

הבחור שלנו יצא לפגישה עם פליטת ריאליטי, שכל מה שמעניין אותה זה 15 דקות תהילה. האם בכל זאת האם יצליחו ליצור קשר אמיתי?

שאלת המחקר: האם יש סיכוי שבחורה "ריאליטי טרשית" תהיה בת זוג הולמת?

השערת המחקר: ס' כלכך שקועה בעולם הטלוויזיה השקרית, שקשה להאמין שייצא ממנה משהו אמיתי.

שלב ראשון הנסיבות: את ס' פגשתי, איך לא, בהשקת משקה קיצי חדש ומלא בכל מה שרע לגוף. כמיטב המסורת, כוכבי כל מה שרע לפעילות התקינה של המוח, הוזמנו להגיע ולקשט את תמונות היח"צ שיתועדו באירוע. אני אגב, אם אתם שואלים, התלווייתי לחבר שהוא טכנאי באחת ההפקות הגדולות של הריאליטי בארץ, והחלטתי להגיע לאירוע עם אלכוהול טוב בחינם כי הקיץ הזה גם ככה יקר לי.

באירוע ההשקה פגשתי את ס' (השם המלא שמור במערכת). היא מוזמנת להרבה אירועים יח"צנים כאלה, כי בעבר השתתפה בתכנית ריאליטי. ליתר דיוק היא שרדה שלושה פרקים עד שהודחה ואף אחד לא זוכר אותה חוץ מאמא שלה והשכנים. מאז הבחורה חיה בריאליטי. היא רואה את כל התכניות, עוקבת אחרי החשובים שבהם באינסטגרם, מעלה פה ושם תמונות צמאות לתשומת לב משלה (תיעוד שלה עושה אמבטיה לחתול מכוער), ועל אף שיש לה רק 30 עוקבים, היא נוהגת לצייץ בטוויטר באופן קבוע (ציוצים עמוקים בנוסח- "מה נסגר עם טהוניה הזאת"?). היא חולמת לשוב לבימת תכניות הריאליטי, אבל הפעם עד הסוף, עד הגמר ולקבל תהילת עולם, או לפחות את תהילת באר שבע.

ס' פלירטטה עם כל הצלמים ששוטטו באירוע השקת האלכוהול, ובגלל שלבשתי חולצה עם לוגו של "ניקון" היא חשבה שגם אני צלם והייתה נורא חמודה אליי. זרמתי איתה עד שבישרתי לה שאני לא צלם. למרות ארשת הפנים המאוכזבת שהשתלטה עליה, ס' ניסתה להראות שאני עדיין מעניין אותה. ואז גרמתי לה דעת שאני עדיין מעניין אותה. למה היא עניינה אותי, תשאלו? היא הייתה מלאת שמחה, נראתה מעולה ועשתה רושם של בחורה שגם אם אולי קצת מטופשת, היא טובת לב ומסקרנת.

שלב שני, דרינקים עם כוכבי ריאליטי
יום אחרי ההשקה ס' הציעה שנצא לפאב שכל הסלבס יוצאים אליו. זו הייתה שעה מוקדמת והבאר-מסעדה התאפיין בעיצוב גרנדיוזי מידיי, עם מנורות קצת גדולות מידיי, ותמונות קצת משונות מידיי ועם רשימת המתנה באורך כל העונות של "כוכב נולד". ס' הרגישה ממש טוב עם עצמה כשהושיבו אותנו לא רחוק מאחד משופטי "דה וויס" שישב ודיבר לתוך האייפון שלו כשיד כיסתה את פיו. מאחורינו ישב כוכב קלטות ילדים ביחד עם איזו ברזילאית שנראתה כמו כוריאוגרפית בגימלאות, ובשני שולחנות לפנינו התמקמו שתי דיוות מוכרות אחרות מעולם הטלוויזיה ששתו מרגריטות עם מטריות הוואי והיו שקועות בשיחה רצינית מידיי. מלבד אלו היו עוד כמה פליטי ריאליטי (הישרדות, האח הגדול והמירוץ למליון) מהסוג שכבר לא תזהו בפיצוציה אם תתקלו בהם. ממש כמו ס' .

"אז מה את רוצה להיות כשתהיי גדולה?" ניסיתי לשוות טון קליל לאווירה המטופשת מעודף החשיבות העצמית שעטפה את יושביו של המקום. "אתה יודע בת כמה אני?" ס' תהתה בקול חוקר. "30?" ניסיתי. "32.." היא לחשה. "אני כבר גדולה, אבל אל תספר.." היא חייכה אז הנחתי לעצמי לזרום ולחייך בחזרה. "יותר גדולה מזה אני כבר לא אהיה!" היא אמרה ואני הבנתי שהסתבכתי עם מסובבת אמתית. "אבל אם אתה שואל, אני רוצה לנצח באח הגדול או במירוץ למליון ועדיף בשניהם." תשאל למה?" שאלתי. "כי אז יהיו לי שני מליון!" ס' נשמעה משוכנעת. "תכף יאנה יוסף תגיע לפה עם ציון ברוך. אתה תראה." ס' גם ידעה את העתיד. לא הבנתי למה אנחנו צריכים להשתכשך בביצת הסלבס הזאת, כשכולם כאן צפרדעים. פתאום ס' תפסה במבטה איזה פליט או כוכב ריאליטי שנראה לה מוכר. אני לא הצלחתי להבין מי הוא, אבל ס' נראתה כאילו מדובר במינימום ישו. "היייי מאמייי! מה זה התספורת הזו?? איזה הורס אתה!" היה לי קשה לשמוע את כל החנופה המזויפת שהוחלפה שם, ותהיתי מתי נוכל לצאת לפרסומות.

שלב שלישי, מוזיאון סלבס
ס' חזרה להתיישב לידי, לא לפני שאותו כוכב כיווץ את הגבות אל שותפו לשולחן כנראה בנסיון להבין מי זו הייתה לכל הרוחות. "אז החלום שלך הוא להיות ליהיא גרינר הבאה?" שאלתי אותה וס' חייכה. "החלום שלי זה לפתוח מוזיאון סלבס." פה היא הייתה ברורה כמו התלתלים של משה דץ. "מה זה?משהו כמו מאדאם טוסו רק עם בובות של אלי יצפאן ודודו טופז?" הרעיון שלי נשמע לי מגוחך להפליא והיא צחקה וענתה: "לא בדיוק. אתה זוכר את ההארד רוק קפה שהיה בניינטיז? עם תמונות, אביזרים והציוד האישי של כוכבים? אז במוזיאון שלי במקום האופנוע של טרמינייטור זה יהיה המכונית של ב'יזו, חתול מפוחלץ של יניב, קצוות שיער של ליאון... אפשר לשלב גם את הביקיני שאנה אהרונוב לבשה בהישרדות ולתלות ראסטה של איציק מהמירוץ למיליון. יהיה לזה ערך תרבותי". היא נראתה כל כך רצינית, שזה פשוט הפחיד אותי ורציתי פשוט להדיח את ס' מהדייט.

תוצאות הניסוי:
ס' סירבה לבוא אלי הביתה לדרינק שקט רחוק מעיני המצלמות. היא רצתה שנמשיך להשקה של גרביים. מיד היא בדקה איפה זה ועשתה צ'ק אין למקום האירוע כאילו היא כבר שם. כאילו למישהו חוץ מליצורים כמוה זה אכפת. אמרתי לה שזה מאוד מסקרן אבל שאני מעדיף משהו יותר פרטי אחד על אחת. ס' הבטיחה שיהיה כיף ומלא אלכוהול ומתנות חינם. התחלתי לאבד את הסבלנות" "אם את כל כך רוצה להתפרסם ולא נותנים לך עוד הזדמנות, אז למה שלא תצאי עם גלעד שליט וזהו? זה יעשה אותך נורא מפורסמת". -"הוא תפוס", היא ענתה בידיעה ומעט בקנאה ולי היה ברור שהיא כבר שקלה את זה. זוג אנונימים (בטח מפיקים מוזיקליים או משהו חסר ברק כזה) בדיוק נכנסו למקום. ס' הביטה בהם ומיד נשקה אותי בלהט. הבנתי שהיא עשתה את זה בשביל לקבל את תשומת הלב של הסובבים אותנו. "את פאטתית" אמרתי לה בתגובה. "מה?" היא פתחה עליי עיניים, ואני התחלתי לתקוף: "את לא חושבת ככה? לא נראה לך שלרצות להיות מפורסמת כל כך חזק ולרצד על יד כל האנשים האלו ששם ולהתאמץ כלכך הרבה רק כדי שיתייחסו אלייך, זה פשוט עלוב? את לא חושבת שאת שווה יותר?" ס' שתקה לנוכח ההפגזה שלי עליה."אתה גם לא מבין כלום מהחיים שלך ואתה גם חוצפן. אני המומה" ס' ניסתה להתגונן. קמתי מהמקום והנחתי שטר על השולחן. "הנה כסף על המשקאות. אני מקווה שיום אחד תפסיקי לרדוף אחרי הפרסום הזה ופשוט תהיי אמיתית".

מסקנת הניסוי: מישהי כמו ס', שרק מחפשת תשומת לב מהסבובבים אותה, אף פעם לא תהיה מאושרת. גם אם אתייחס אליה כמו מלכה, זה עדיין יפריע לה שעומרי חיון לא הזכיר אותה בבלוג. עולם הסלבס הוא עולם מזוייף שמבוסס כולו על תדמיות. אני מעדיף בחורה אמיתית שאמנם צופה מדי פעם בערוץ 20 אבל לא לוקחת את כל הטראש הטלוויזיוני הזה ברצינות. אחת שנמצאת בעולם שלנו ולא תקועה בתוך סשן תוכניות של "גיא פינס". בקיצור, תנו לי בחורה אנונימית ומקסימה ואני ארגיש שזכיתי במיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully