וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלבוש עושה את האדם

כרמי צדוק

30.7.2013 / 8:29

היא לובשת מחשוף עמוק לדייט ראשון? יש לה ביטחון עצמי נמוך. הוא נעל סנדלי שורש? הוא בחור מפוזר. בואו לגלות מה הבגד שאתם לובשים לדייט ראשון אומר עליכם

לפני דייט ראשון רובנו נכנסים ללחץ, ומתחילים לנבור ממושכות בארון הבגדים בניסיון למצוא את פריטי הלבוש שהכי מחמיאים לנו. הנושא העיקרי שמעסיק אנשים לפני פגישה הוא הלוק: בגדים, איפור, נעליים ותסרוקות. אנחנו מקדישים את מירב המאמצים למראה, משום שהוא יכול לשדר הרבה יותר ממה שמילים יכולות לבטא. למעשה, עוד לפני שהשיחה עם הצד השני החלה, תוכלו לשער מיהו האדם שיושב מולכם.

אז מה סגנון הלבוש מעיד על הבן אדם שמולנו וממה אנחנו צריכים להיזהר כשאנחנו עומדים מול הארון ומנסים לבחור בגד לפגישה? לפניכם מספר בחירות אופנתיות ונפוצות והסבר מה הן אומרות על הדייט שלכם.

שפתון אדום- נשים המרבות למרוח על שפתיהן שפתון אדום, הן דומיננטיות ובטוחות בעצמן, והן רוצות גם לשדר לסביבה את אותה עוצמה וביטחון. קרוב לוודאי שמדובר בנשים מלאות תשוקה ותעוזה, והמילה "שיעמום" לא נמצאת בלקסיקון שלהן. כמו כן, הן נוהגות למשוך תשומת לב, וכמובן נהנות לקבל אותה. זוגיות מרתקת מובטחת.

אקססוריז- המטרוסקסואלים של חורף 2013 משקיעים באביזרים שונים כמו צעיפים וכובעים על בסיס קבוע. בחורים המשתמשים באקססוריז מרוצים מהמראה שלהם, ובנוסף אוהבים להשקיע ולטפח את עצמם. הם שמים לב לפרטים הקטנים, כך שבפעם הבאה שתחליפו תספורת, הם יהיו הראשונים שיבחינו בכך- חלומה של כל אישה לא?

עקבי סטילטו- בנות הבוחרות לסבול כאבים וסכנת נפילה מעקבים דקים בגובה 10 ס"מ ויותר, הן קונפליקט של ממש. מצד אחד יש להן כוח סבל ויכולת הפנמה והדחקה, ומצד שני חשוב להן לשדר עסקים כרגיל ולהתנהל בצורה מושלמת תוך כדי שהן מדדות על עקבים לא נוחים. במרבית המקרים חשוב להן לקבל פידבקים חיובים מהסביבה, והן מנסות להרשים את הגברברים שמולן. צפויה לכם זוגיות פוטוגנית שתסחף אתכם לגבהים חדשים תרתי משמע.

אילוסטרציה. ShutterStock
היא נועלת סטילטו? חשוב לה לקבל פידבקים חיובים מהסביבה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

שמלות- זוהי סוגיה קצת מורכבת. נשים הבוחרות ללבוש שמלות וחצאיות לדייטים ובחיי היום יום, מחוברות מאוד לצד הנשי שלהן. אם אותה אישה בחרה ללבוש שמלה אלגנטית במיוחד , תוכל להבין שהיא מתאמצת מאוד לכבוש אותך. זה אומר שבזוגיות היא עשויה להתגלות כמשקיענית. כמובן שאם אתה יוצא עם דתייה, שבין כה וכה לובשת שמלות מטעמי דת, המצב שונה.

ג'ינס וטי שירט- אנשי שיחה ובעלי ביטחון עצמי, יבחרו לרוב ללבוש בגדים רגילים ולא מתאמצים כמו ג'ינס וטי שירט. זוהי בעצם בחירה ניטרלית ומאוזנת, שלא מנסה לשדר משהו שיקרי ומזויף. צפוי לכם קשר עמוק עם אנשים כנים ומעניינים.

סנדלי שורש- סנדלי השורש כבר מזמן אינם נחלתם של הקיבוצניקים או של המטיילים בלבד. למרות זאת, כדאי להשאיר אותם לחיק הטבע. מדובר בבחירה אופנתית נוראית (יותר גרועה מהנעליים המפורסמות עם החורים). אנשים שבוחרים לנעול בדייט סנדלי שורש הם אנשים ספונטניים, מפוזרים ובעיקר מרחפים. אגב, הסעיף הזה תקף גם לכפכפי אצבע הפשוטים מהשוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אילוסטרציה. ShutterStock
הבחור הגיע לדייט עם טי שרט? הוא לא משחק משחקים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

חולצה מכופתרת- גברים המגיעים לדייט בחולצה מכופתרת, לרוב תופסים את המפגש כאירוע חשוב, ומנסים לכבד את המעמד בהתאם. הם למעשה ההפך המוחלט מאנשי סנדלי השורש שהזכרנו למעלה. הם מאורגנים ומחושבים מאוד, יודעים מה הם רוצים, ובעיקר חשוב להם לשדר רצינות. בזוגיות כזו לרוב גם בני הזוג יבחרו בנשים המשקיעות בעצמן, ושהמראה החיצוני משחק אצלן תפקיד חשוב.

מחשוף ענק- או לחילופין כל פריט לבוש אחר החושף יותר מידי עור בצורה מוגזמת. במרבית המקרים הוא נלבש במטרה לפצות על ביטחון עצמי נמוך. מבחינת אותן בנות יש להן יתרון, אך למעשה הן הופכות אותו לחסרון, שכן, מרבית הגברים לא אוהבים נשים המתלבשות בצורה חשופה מידי, בטח לא אם הם בונים על זוגיות רצינית. את כל אלה כדאי לשמור לשלבים מתקדמים יותר, ולא לחשוף את הכל בהתחלה.

אילוסטרציה. ShutterStock
אל תחשפי הכל מההתחלה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully