וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשוי וטוב לו

ירון רוולסצ'י

28.7.2013 / 8:17

אתה ואשתך שוקלים להתגרש? לפני שאתם ממהרים לרבנות, קבלו טיפים לנישואים מאושרים

יש מוסד אחד שבעבר נחשב לקדוש וכזה שכולם שואפים אליו, אבל כיום הוא סובל מיחסי ציבור כל כך רעים, שכמות האנשים שנמנעת ממנו או מחליטה לפרק אותו, הולכת ומתעלה על הזוגות שעוד נותרו מאמינים בו - נכון, לא טעיתם, אנחנו מדברים על מוסד הנישואים.

האמת, לא חסרות סיבות (חלקן אפילו מוצדקות והגיוניות) לכך שחיי הנישואים גורמים לכל זוגיות להפוך לקרב עיקש ומר מול השגרה. קשיי המונוגמיה, משברים כלכליים ועוד לא מעט אירועים שנכנסים אל תוך המערכת הזוגית שהפכה לכתובה, הופכים אותה לעיתים למשהו ששני המשתתפים בה מחפשים בעיקר איך לברוח ממנה. מול כל אותם אירועים שוברי נישואים, עומדות גם לא מעט דרכים בהן ניתן לטפל במצב לפני שהוא מגיע אל נקודת האל חזור - אז קחו אוויר יחד, וקבלו כמה טיפים שינסו להרחיק אתכם כמה שאפשר ממדרגות הרבנות.

ספייס: בתחילת הזוגיות שלכם רציתם לבלות יחד כל רגע ורגע, אך ככל שהזמן התקדם ושבירת הכוס הייתה לחלק מהחיים שלכם, אתם מוצאים את עצמכם רוצים קצת מרחב משל עצמכם וכך גם בני הזוג שלכם. אין דבר רע בהענקת מרחב אחד לשני, נהפוכו - על אף שאתם מחויבים מבחינת טבעות, אתם בראש ובראשונה מחויבים לעצמכם. חשוב שתתנו לעצמכם ולבני הזוג שלכם את הזמן האישי שכל אחד זקוק לו באופן טבעי, בטח ובטח אם אתם חולקים את אותה קורת גג.

פתרון מיידי: ויכוחים וריבים הם חלק (בריא) בכל מערכת זוגית, ומן הסתם גם חודרים את מערכת המיגון שנקראת חתונה. הדרך הנכונה להתמודד איתם היא לא לתת למצב להתדרדר - במידה ועלה לו ויכוח שהוביל לריב, חשוב שתלבנו את העניין עוד באותו יום לפני שמחלוקת קטנה תהפוך למשבר גדול.

אילוסטרציה. ShutterStock
לבנו את העניינים ביניכם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

תקשורת: בריאה היא מראה לזוגיות יציבה. גם אם חזרתם עייפים מהעבודה, חסרי חשק מהלימודים או כל סיבה אחרת שגורמת לכם להתכנס בתוך עצמכם, אל תשכחו שחזרתם הביתה אל האדם שבחרתם שיהיה לכם לנפש תומכת - חשוב שתדברו ותפרקו את כל מה שכבד לכם בפנים - בני הזוג שלכם הם האדם שרוצה בטובתכם יותר מכל, ושיחה טובה תזכיר לכם שיש לכם שותפ/ה לכל המסע הזה שנקרא חיים.

גורם מאחד: הרבה לפני שהכרתם, כל אחד מכם פיתח לעצמו את התחביבים והגורמים שמכניסים לו פלפל לחיים - פיתוח תחביבים ובילויים משותפים, ששייכים רק לכם, יעניקו לכם רגעי זוגיות ששווה לחכות להם ויזכירו לכם למה אתם כל כך נהנים יחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אילוסטרציה. ShutterStock
זוכרים שאהבתם לבשל ביחד? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

משפחה מורחבת: אנחנו יודעים, זה לא תמיד קל, אבל חשוב לשמור על קשר כמה שיותר בריא עם המשפחה של בן או בת הזוג. במידה ולפעמים מתעוררות מחלוקות מול אחד מבני המשפחה השנייה, השתדלו לא להגיע למצב בלתי הפיך, שעלול לעורר ריבים מיותרים ביניכם.

ציפיות: כל אחד מכם מגיע עם ציפיות מובנות מבית איך אמורים להיראות חיי הנישואין שלכם – פערי הבנה גדולים בין איך שאתה רוצה את קרש האסלה בשירותים, לבין איך שאת רואה את חלוקת הנטל הכלכלי, יובילו להתדרדרות מהירה ביחסים ביניכם ולכן עדיף שתגדירו ציפיות משותפות מהעניין הקטן ביותר ועד לדברים המשמעותיים באמת.

פעילות תקינה: ככל שנוספות שנים אל חיי הנישואין נראה שהפעולה הראשונה שמאבדת מזוהרה היא זו המתרחשת בין הסדינים - חדר המיטות הוא אחד הנפגעים מהשגרה ההגיונית שנכנסה לחייכם וזה תלוי רק בכם איך יראו חיים המין שלכם, שבאופן טבעי מהווים אינדיקציה לאיכות הזוגיות. חדשו, תפתיעו, גוונו במקומות, תחמיאו, געו ואל תזניחו את הקשר הפיזי שלכם - כי הוא, בעיקר הוא, מהווה הלהבה שכדאי לשמור עליה דולקת תמיד.

אילוסטרציה. ShutterStock
וכמובן, תעשו סקס כמה שיותר. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully