וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפן הדייטים: טובות השתיים

ארנון מוסקוביץ'

4.7.2013 / 8:51

הפעם הבחור שלנו יצא לדייט עם תאומות סקסיות. האם הוא יגשים פנטזיה או שיאבד שתי ציפורים במכה אחת?

שאלת המחקר: האם אפשר לפתח קשר רומנטי רציני עם זוג תאומות ג'ינג'יות?

השערת המחקר: במקרה הטוב זה יסתדר עם שתיהן ונחיה יחד בפוליגמיה מזהירה, ובמקרה הפחות הטוב נסתפק באחת מהן.

מהלך הניסוי, שלב ראשון, הנסיבות: המציל המשופם שחי כאילו זה 1972 סלסל את המשרוקית שלו על האצבע הלוך וחזור בצורה מהפנטת בעוד ששחיתי במסלול המהיר. הייתי כל ערני והרגשתי כמו האח של בת הים הקטנה. היה לה אח בכלל? תוך כדי השחייה הבחנתי שלפני באותו מסלול טופפו להן רגליים חיוורות ויפות. ניסיתי להתרכז בשחייה להאט את הקצב כדי שהחיוורת היפה תתקדם הלאה, אבל אז היא הגיעה מולי, בכיוון ההפוך של המסלול ואני כמעט טבעתי מבליעת מים והרעלת כלור. שוב היא עקפה אותי משמאל ואני רק רציתי להגיע לסוף המסלול לתפוס בשפת הבריכה.

יצאתי לבריכה נוספת ומה אתם יודעים? הבחורה החיוורת היפה הופיעה מולי, בזמן שראיתי בחורה זהה לה במסלול הנגדי. מבולבלים? גם אנחנו! הייתי משוכנע שטבעתי והגעתי לעולם שכולו 70 בתולות חיוורות ויפות, עד שקלטתי. שתיהן הגיחו מהמים, התנשפו והביטו אחת בשנייה. הן היו כלכך יפות מתחת למשקפות אז פשוט צנחתי אל הקרקעית בצלילה חדה לעכל שאלו תאומות ולחייך לעצמי בלי שאף אחד יראה.

שלב ראשון, סביבת הניסוי: המום מהיופי של שתיהן, וקבעתי לדייט עם אחת מהתאומות – תכלת, אבל תכלת מיד אמרה שהיא לא יוצאת לבד לדייטים אלא רק עם אחותה. בגלל שהן היו תאומות ובגלל ששתיהן היו מדהימות, אמרתי באושר: "יאללה, דייט עם שתיכן". הן חייכו בשובבות אחת לשנייה, וככה זה התגלגל לדייט בשלישייה.

יצאנו שלושתינו אל הלילה הלבן בשבוע שעבר. לא רצינו לפספס כלום, אז החלטנו לצאת לסבב פאבים ולהשתכר בכמה מקומות. כשיולי משמאלי ותכלת מימיני וכשהצבע הכתום של שתיהן צובע הכל באש של אנרגיה, צעדנו היישר אל התור לפאב הראשון והמבטים של הסובבים לא איחרו לבוא. לבחורים סביבנו נראיתי כמו איזה ידיד של התאומות ולא מי שיצא עם שתיהן לדייט. כמו תאומות סיאמיות מסרטים, יולי ותכלת היו מסונכרנות, הן השלימו משפטים אחת של השנייה, הן ידעו מה התגובה הצפויה של השנייה עוד לפני שהתקבלה. אבל היו להן נקודות מבט שונות על העולם – תכלת הייתה אופטימית וכזו שמרימה את הסובבים אותה למעלה, ויולי הייתה פסימית יותר שגורמת לכולם להשתתק מהציניות החשוכה שלה. ככל שהתרבו הבחורים שנצמדו אל התאומות הן נדחקו אל חיקי יותר ויותר. "יאללה תכלת בואו נלך למקום אחר" יולי ביקשה. "המקום הזה עושה לי לרצות לעזוב את הארץ."

שלב שני, אל תוך הלילה: המשכנו אל מועדון חדש שהתנהלה בו מסיבה עצבנית ושהמוזיקה בה העיפה אותנו בעונג. ואולי העונג היה בגלל משהו שהבחור המוזר בבאר עם משקפי השמש ערבב לכולם במשקאות. אחרי שעה יולי כבר לא הייתה "דאונרית." פתאום היא ותכלת דיברו בקול אחד, אליי ואל כל מי שפנה אליהן או ניסה לרקוד על ידן. הן זרקו אל כל מי שהתחיל אתן חיוכים ענקיים ונהנו מתשומת הלב. היינו ביחד וזה הרגיש טוב. גלשנו ברחבי המועדון בתחושה כאילו לא היו לנו כפות רגליים אלא מגלשיים. לא יודע מה שמו לנו במשקה, אבל זה הרגיש כמו בקבוק הפלא שאליס מארץ הפלאות שתתה. אני, תכלת ויולי היינו ברקיע השביעי והייתה תחושה שגם הרקיע השביעי עצמו רוקד אתנו באותם רגעים. התלתלים של יולי ותכלת רקדו בקצב המוזיקה וחייכו אליי בעודם מקפצים, ואז יולי ותכלת התנשקו איתי, כל אחת בתורה וזה היה הדבר הכי יפה בעולם.

שלב שלישי, התפכחות: אחרי פורקן המתח, תכלת ויולי התחילו קצת לשכוח ממני ולתקשר יותר בינן לבין עצמן והרגשתי לבד.
"רוצות ללכת למקום אחר?" ניסיתי לזכות בחזרה במקום שלי וצעקתי אליהן דרך המוזיקה המטורפת. שלושתנו תרנו אחר היציאה בתנועות של שחייה כאילו היינו במבוך עשוי מים. אחת אחת אחרי השני כמו במסלול בבריכה, פילסנו את הדרך בין אנשים, תוך שעשינו תנועות חתירה באוויר. ליולי אפילו הייתה "משקפת" שהיא עשתה עם שתי ידיים. כל פעם פתחנו דלת אחרת– של תא שהיו בו כמה זוגות שרק אלוהים יודע איך נדחסו לתוכו, דלת אחרת של מחסן של המועדון, דלת של שירותים- הכול חוץ מדלת היציאה. לבסוף הגענו לפאב אחר ומשהו השתנה. היה שם רגוע יותר. יולי מצאה די ג'יי להידבק אליו, תכלת מצאה בחור להימרח עליו, ואני מצאתי את הספה לשוחח אתה על מזג האוויר לבדי. כל ההיי פשוט התחיל לרדת. חשבתי לנסות להביא אותן אל הספה לשבת איתי, לשתות או לדבר על שחייה, משהו. אבל שחררתי. אחרי שעה יצאתי מהפאב וצעדתי הביתה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

תוצאות הניסוי
התעוררתי במיטה שלי בבגדים שאתם יצאתי והשעה הייתה רבע לשתיים בצהריים. בזמן שהייתי מבואס ששום דבר לא התפתח ביני לבין התאומות, תכלת שלחה לי סמס עם השאלה לאן נעלמתי אתמול. השבתי שפתאום הקסם שהיה התפוגג אז הלכתי. "חשבת שזה הולך להיות איזה לילה של משולש אוהבים עם שתי אחיות?" היא תהתה ואני עניתי בהיתממות שלא תכננתי יותר מידיי. אחרי שהבנתי שלא אוכל להגשים פנטזיה ולהיות עם שתיים, ניסיתי להשיג לפחות אחת. "תכלת, הייתי רוצה להכיר אותך קצת יותר" אמרתי לה. ואז בבת אחת היא רסקה לי את כל התקוות: "אוי, אל תגיד לי שנדלקת עליי או משהו? אתה בכלל מצליח להבחין ביננו?" תכלת דחקה אותי לפינה. השבתי לה שברור שאני מבחין ביניהן, ממש כמו אמא שלהן, אבל היא אמרה שהיא כבר החליפה מספרי טלפון עם בחור אחר שהכירה במסיבה. נעלבתי מאוד ורציתי אז לעשות לה דווקא ולשאול "ומה עם אחותך? אולי היא כן בעניין?" אבל ויתרתי וניתקתי. ככה הלכה לה הדרך לתהילת עולם.

מסקנת הניסוי
לפעמים אנחנו בונים בראש פנטזיות גדולות ואז מתאכזבים כשהמציאות טופחת לנו בפנים. כל גבר חולם על לילה אחד עם שתי תאומות, אבל צריך להיזהר במה שאתם מבקשים. לא כל פנטזיה היא בהכרח טובה לנו ובתור אחד שכן מחפש אהבה, דייט עם תאומות הוא לא רעיון כל כך טוב. תמיד צריך לזכור שעדיף להגיע לדייט נטולי ציפיות ואז תוכלו רק להיות מופתעים לטובה. חוץ מזה, מי אמר שטובות השתיים מן האחת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully