וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלצול

מימס

30.6.2013 / 8:17

רוצים לדעת איזה מין טיפוס הדייט שלכם? פשוט תקשיבו לרינגטון שלו. קבלו את המדריך איך לזהות זיווג מתאים לפי צלצול הפלאפון

כולנו היינו בסיטואציה הזו: אתם מדברים עם מישהו בתחנת האוטובוס, במסדרון בעבודה או סתם בתור לרופא בקופת החולים וחושבים לעצמכם שהוא די נחמד ומצחיק. השיחה זורמת בקלילות ואתם מתחילים לשחק בשיער שלכם בפתיינות, כשלפתע הטלפון שלו מצלצל. הצלצול לא משאיר מקום לפרשנות: הוא מעריץ של נטליה אוריירו. מד החשק שלכם צונח ואת מקומו תופסת תחושת לחץ בחלחולת.
מצד אחד, חבל שהחלום נגוז כל כך מהר. מצד שני, מזל שמישהו התקשר אליו וחסך מכם את המבוכה שבדפדוף בקלסר מלא בגזירי עיתונים על "בובה פראית".

רגע לפני שאתם מכניסים את הפלירט החדש שלכם הביתה, קראו את המדריך המלא לזיהוי זיווג לפי הצלצול בפלאפון.

עומר אדם

שני הטיפוסים היחידים שמגדירים את השירים של עומר אדם כצלצול בפלאפון הם חובבי דקירות במועדונים ודודות שלא יודעות איך לשנות את הצלצול. הוא צעיר ומוכשר, ולאחרונה אפילו סימן וי על קהילת הגייז בארץ – שזה תמיד מכובד – אבל באמת מתחשק לכם לשמוע את "מאמי זה נגמר" בכל פעם שמישהו מחייג לבחיר ליבכם?

ריהאנה

מה לא נכתב על נערת המסיבות שמקפידה לתעד את הבחירות הגרועות שלה באיסטגרם? ובכן, זה: אם הקראש הנוכחי שלכם עונה לטלפון לצלילי Only Girl in the World אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שיש עוד כמה שנות התבגרות לפניה. במקרה הטוב, היא לעולם לא עושה שום דבר יוצא דופן והאזנה לריהאנה מזכירה לה שיש לאן לשאוף (פשוטו כמשמעו); במקרה הרע היא תיתן לכם ביס בבולבול כי היא כזו ילדה רעה. הלאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

קרן פלס

בואו נתחיל מהכללה לא-מבוססת: גברים הטרונורמטיביים לעולם לא יגדירו שיר של קרן פלס בתור הצלצול שלהם. יש משהו בפרצי האמוציה המתקתקים, התיאורים ההיפר-רומנטיים והבכיינות הכללית שלא ממש משדר "אני יכול להרכיב ארון של איקאה בחצי שעה."
נשים רבות, לעומת זאת, לא יהססו להזדהות עם אלילת הזמר הנשי. המלצתי היא לחשוב פעמיים לפני שאתם נכנסים לקשר עם מעריצה: יש לה כנראה ציפיות לא ריאליסטיות ממערכות יחסים, חוש נקמנות מפותח וגרוע מכל – שאיפה נסתרת להקים משפחה במושב בשרון.

כוורת

אם "שיר המכולת" מתנגן לו בעומק כיסיו של אהובכם, יתכן שהוא פשוט חובב נוסטלגיה ומעדיף סנדלי שורש על פני נעלי פלימסול. אך קיים הסיכוי הסביר שהוא משתייך לעדת הקופצים על העגלה, או במילים אחרות: סחי מארץ הסחים.
החלה מחאת הקוטג'? הוא לא מספר לאף אחד שהוא בכלל איש של סימפוניה. כולם מדברים על ייצוא הגז? אין, הוא מת על גז. הוא גם מפנטז על השתתפות ב"אחד נגד מאה", שולח בדיחות ל"סטטוסים מצייצים" ואומר שהוא פרפקציוניסט בראיונות עבודה. אל תהססו להיפרד במשפט "זה לא אתה, זה אני".

קלאסיק רוק

בחירה בהמנון רוק קלאסי היא בחירה בטוחה. המנונים מבית היוצר של ארוסמית', לד זפלין, קווין והביטלס תמיד ישמעו טוב, גם לאזניים שנולדו אחרי 1990. הבעיה מתחילה כשמבינים שבחירה בטוחה כזו יכולה להיות מטעה: האם מדובר בחובב רוק עם שיער שמנוני או שמא ביליד עיר פריפרית שלא אוהב להתבלט? התשובה לשאלה הזו יכולה להיות ההבדל בין צ'קים לחתונה לבין צ'ק-אין בפסטיבל בגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully