וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו צריכים לדבר"

כרמי צדוק

26.6.2013 / 8:34

אם את לא רוצה לאמלל את הגבר שלך, יש כמה דברים שבשום פנים ואופן אסור לך לומר לו. לפנייך כל המשפטים שגברים שונאים לשמוע

לכל אחד יש משפטים שהוא שונא לשמוע, כאלה שעשויים להוציא אותו מכליו ולגרום לו לחטוף קריזה על מי שהעז להוציא את אותו משפט מהפה. גם לגברים שביננו, יש משפטים שאסור לומר להם פן יכעסו, יתרגזו, יתעלמו או חלילה וחס- יחליטו לנתק את הקשר. לפניכן 8 משפטים שגברים ממש לא רוצים לשמוע מבנות זוגן, וטיפים איך להביע את מה שאתן רוצות לומר בדרך מוצלחת יותר, שתעשה לו נעים באוזן.

"נו מתי כבר תמצא עבודה חדשה?" בין אם בני הזוג שלכן נמצאים בעבודה שהם לא אוהבים, עם שכר נמוך או מובטלים, משפטים כאלה עלולים להכעיס ואפילו להעציב את בני הזוג. הם הרי מודעים לכך שהם צריכים למצוא עבודה חדשה, לכן הלחץ שלכן כלל איננו תורם, אלא רק מזיק. במקום זאת נסו להציע את עזרתכן: "רוצה שאני אעזור לך לחפש באתרי דרושים?" או תבררו עם חברים האם הם שמעו על עבודה שעשויה להתאים.

"למה אתה לא מפנה את הצלחת שלך מהשולחן?" המשפט הזה מרתיח בעיקר גברים, כי זה מזכיר להם משפטים שהאמהות שלהן היו (או עדיין) אומרות להם. אתן יכולות להשתמש במשפטים נעימים יותר כמו: "מאמי, אתה יכול בבקשה לפנות את הצלחת שלך" ולהוסיף נשיקה. ככה אתן משנים את סגנון הדיבור מתסכול לבקשה נעימה.

אילוסטרציה. ShutterStock
אל תדברי אליו כאילו שאת אמא שלו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

"כבר חודש שאני מבקשת ממך לתקן לבדוק את הצנרת. מתי תעשה את זה?" גברים רבים מעדיפים לעשות כל דבר, העיקר לדחות את כל נושא התיקונים בבית. אם אתן יודעות שחבר טוב שלו עתיד לבוא, תאמרו לבן הזוג שלכן: "איזה יופי, שגיא מגיע היום, אולי הוא יוכל לעזור לי עם הצנרת!". תהיו בטוחות שהוא ימהר ויבצע את מה שביקשתן באופן מידיי.

"החבר של דנה קונה לה כל שבוע מתנה חדשה"- גברים לא אוהבים שמשווים אותם לגברים אחרים, בטח לא לחברים של חברות שלכן. לכן כדאי להתנסח בצורה אחרת ולהימנע מהשוואה. אם אתן רוצות לקבל מתנות או כל דבר אחר, פשוט תהפכו את זה למשהו הדדי וקבוע. תחליטו ביניכם על הענקת מתנות זה לזו גם בלי שום קשר לימי הולדות ואירועים אחרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אילוסטרציה. ShutterStock
למה אתה לא יכול לפנק אותי כמו החבר של דנה? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

"אנחנו צריכים לדבר"- מדובר במשפט נורא ואיום. גברים ישר מריצים לעצמם בראש כל מיני השערות: אולי מדובר בפרידה או לפחות באיזושהי נזיפה. במקום להשתמש בשלוש מילות הקסם האלו, פשוט תדברו בלי הכנה מוקדמת: "רציתי לומר לך ש...". לא צריך להתכונן לכל השיחות האלה, מה שיש לכן על הלב תאמרו.

"תעשה קניות, תוריד את הזבל ותעשה כלים"- גברים לא אוהבים שמרבים לבקש מהם דברים ולחלק להם פקודות כאילו אתן רס"ריות. תאמינו או לא, הם לא צריכים למלא את כל מבוקשכן. כאשר הפקודות הופכות לדפוס קבוע, כך הפוטנציאל למריבות וסירובים גדל. אם בכל זאת אתן רוצות עזרה, תתבטאו בצורה נכונה: "מאמי, אולי תערוך קניות כדי שיהיה לנו אוכל טעים בבית לפני המשחק?". כך אתן מדברות ללבו של הגבר וגם משיגות את מה שאתן רוצות.

אילוסטרציה. ShutterStock
יש לך 20 שניות להוריד את הזבל! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

"כשהכרנו היית הרבה יותר חתיך"- אאווץ'. המשפטים האלה הם טרן אוף אמיתי ועשויים להיחרט בזיכרון לזמן ארוך. אם מפריע לכן שבני הזוג מזניחים את הפיגורה הלוהטת שפעם הייתה להם, פשוט תאמרו: "אולי נרשם יחדיו לחדר כושר או נעשה הליכות?" כך שניכם מרוויחים. אפשר גם לומר: "אתה נראה ממש טוב, ויכול להיות אפילו עוד יותר טוב אם..."

"עם מי נפגשת?" גברים לא אוהבים לתת דין וחשבון על מה הם עשו ועם מי הם נפגשו. זה משדר חוסר ביטחון אישי, חוסר אמון, קנאה ורכושניות. אם אתן ממש סקרניות לדעת עם מי הם נפגשו ומה הם עשו, פשוט תשאלו קצת אחרת: "איך היה? נהנית?" בהנחה ששאלתן את זה בטון נעים ועם חיוך, בני הזוג ירחיבו ויספרו לכן לבד מה הם עשו ומי היה שם. פשוט תיגשו לנושא מזווית אחרת.

אילוסטרציה. ShutterStock
מותק, פעם היית הרבה יותר חתיך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully